Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päällä tänään?

Vierailija
26.10.2018 |

Mitä sinulla on päällä tänään?

Kommentit (246)

Vierailija
81/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermavaahtoa illalla ;)

Vierailija
82/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa hupullinen Naketanon collegehaalari. Aivan ihana kotiasu viileällä ilmalla, mutta ei tässä ovesta ulos viitti mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma 89 kirjoitti:

Täll hetkellä mahtava kotiasu vaaleanpunaraidallinen onepiece haalari. Kohta termiitin kanssa ulkoilemaan jolloin puen sadevaatteet päälle.

Minullapa on pingviininkuvia, muuten sama, pojanpojan kanssa ulos menossa.

Mummo 58

Vierailija
84/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiasu: fleecehousut, harmaa t-paita, liila neule ja harmaat pehmosukat.

Vierailija
85/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen t-paita ja yökkärihousut, joissa on koiranpennun kuvia. Päällä myös harmaa collegepaita ja jalassa villasukat. Ja kaiken tämän päälle vielä harmaa pehmeä aamutakki.

Kotona on kauhean kylmä, taloyhtiössä ei näemmä ole vielä laitettu lattialämmitystä päälle, joten kylmä on. Lisäksi mulla on vapaapäivä ja menkkojen eka päivä, joten oon käyttäny myös koiran jo kaksi kertaa tänään ulkona näissä vaatteissa, tosin sillä erotuksella että aamutakki pois ja kevyttoppahousut ja ulkoilutakki yökkäreitten päälle :D Huomenna on parempi päivä, onneksi. Alkais riittämään jo tämä vellominen, mutku sattuu ja kolottaa ja ärsyttää niin nyt on hyvä näin. 

Vierailija
86/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy witch noita-asu

Vierailija
87/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat collegehousut, musta Puman huppari, valkoinen toppi, sukat ja alushousut.  Rintsikoita en ole jaksanut laittaa päälle kun olen koko päivän ollut kotona. Tämä on aika yleinen "kotiasu". 

Myöhemmin illalla puen todennäköisesti päälle ne rintaliivit, mustat farkut, jonkun kivan paidan ja uuden punaisen jakun jonka ostin vähän aikaa sitten. Lähdetään poikaystävän kanssa syömään kun kerrankin on samaan aikaan vapaa viikonloppu. :)

N25

Vierailija
88/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli mun päällä ja minä miehen päälä.

Muuten olemme oleet alasti koko päivän.

Vierailija
89/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjellut ja huppari. Kotona koko päivä <3

Vierailija
90/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gapin sini-valkoinen raitapaita, Torstain beiget caprit, miehen Scandinavian Outdoorista ostetut villasukat, Sokoksen kaulahuivi. Benettonin villatakki käden ulottuvilla.

Näistä vaatteista ei päällepäin merkkejä tai ostopaikkoja huomaa.

Se oliskin jos vaatteissa lukis isolla ostopaikat. TOKMANNI, KIRPPUTORI ,,,

Tarkoitin, ettei näissä ole sitä brändin merkkiä huutamassa kaikille mitä on yllä. Inhoan sellaisia merkkivaatteita, vaikka rakastan laadukkaita vaatteita.

No joo. Mun mielestä on outoa jos muistaa jokaisen vaatteensa merkin ja ostopaikan. Kiva, että meille kerroit ne tiedot.

Kyllä mä aika helpostikin muistan suurimman osan kohdalla, mistä olen ostanut. Merkitkin varmasti monen kohdalla muistan. En oo koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin outoa.

Vaikka itse jotain muistaisi, ei tarkoita että muita juurikaan kiinnostaisi... Kuten tämäkin ketju hyvin osoittaa.

Vierailija
91/246 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä päälläni on ihana mies, välillä olen itse päällä. Ja taas mennään...

Vierailija
92/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen pvc haalari ja odotan miestä kotiin joka on vaihtamassa talvirenkaat autoon. Ajattelin yllttää sen.

Vierailija
93/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä https://www.ellos.fi/ellos-collection/anna-mekko/7000625-01 ja villasukat. Ihan kiva mekko kotona pidettäväksi. Halpakin. 

Vierailija
94/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vain harmaat alushousut, mikä on liian vähän, koska täällä ei ole kovin lämmin. Uskomatonta, että vielä joskus elokuussa täällä asunnossani oli liian kuuma ja nyt taas liian kylmä.....

Vierailija
95/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat villasukat poron kuvilla, mustavalkokuvioiset legginsit, keltavalkomusta raidallinen t-paita ja beige neuletakki. Kotipäivä :D

Vierailija
96/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut, punainen trikoopaita 3/4 hihoilla, musta trikoobolero. Paidan alla push up -rintsikat.

Vierailija
97/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta neuletakki, musta t-paita, mustat adidaksen legginssit ja pilkulliset sukat

Vierailija
98/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit ja sukat. Peitto aina välillä.

Vierailija
99/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat leggingssit, musta pitkä toppi, jonka päällä musta todella iso ja mukava t-paita. Ei sukkia. Ah, kotipäivä, oon hengannut koko päivän näissä kuteissa ja yleensäkkin kotona päällä aina mustat kulahtaneet kotikamat. Mies varmaan arvostaa.. :D

Vierailija
100/246 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut, punainen trikoopaita 3/4 hihoilla, musta trikoobolero. Paidan alla push up -rintsikat.

Kuka vittu käyttää enää nykypäivänä boleroita??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän