Mitä päällä tänään?
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillifarkut, punainen trikoopaita 3/4 hihoilla, musta trikoobolero. Paidan alla push up -rintsikat.
Kuka vittu käyttää enää nykypäivänä boleroita??
Joku vähemmän juntti kuin sinä. Joku, jonka sanavarasto käsittää yli sata sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillifarkut, punainen trikoopaita 3/4 hihoilla, musta trikoobolero. Paidan alla push up -rintsikat.
Joku vähemmän juntti kuin sinä. Joku, jonka sanavarasto käsittää yli sata sanaa.
Hahah, siellä tais kalikka kalahtaa landen nilkkaan.
Bolerot on ehkä junteinta ikinä. Kuin myös valkoiset leggingssit, jota edelleenkin saa kesäisin joidenkin päällä "ihastella".
Perus sunnuntailook, eli isän vanha viininpunainen t-paita ja filan mustat samettipöksyt, jotka oon kuluttanut ihan loppuun 😁 väljä ja mukava kotiasu siis
Mulla on alushousut, huopatossut, pyjama ja viltti. Koitan kohta saada päälle farkut, t-paidan, sukat, rintaliivit ja hupparin ja lähteä luennolle. Tunti aikaa olla niin hereillä.
Mustat farkut, vihreät sukkahousut, ruskea pitkähihainen, baskeri ja muutama kultakoru
Mulla nyt mustat sukat leggarit, t-paita, neuletakki.
Kun lähdet saan laittaa uudet farkut. Olen niin onnellinen niistä farkuista, kun löysin oikean koon. Lahjemitta 29 ei tartte lyhentää. Mies osti mulle eilen ne. Mun piti kyllä katsoa neuletta ja housuja mutta kun löysin sopivat otin siniset ja mustat farkut. Ihana laittaa ne kun lähden töihin😊. Ja tietty joku paita ja toppatakki ja kengät. 4 astetta pakkasta hrr
Pinkit ikivanhat sydänkuvioiset satiinipöksyt, muumi t-paita, pörröinen neule ja lasten mulle tekemä kanahattu 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tämmöinen melkein mummoikäinen, jonka käsivarsia palelee. Vittu on ihan lämmin ilmankin boleroa.
Minimekko stay upeilla sekä pikkuinen anustappi pyllyssä, niin ja töissä olen nytkin toimistolla.
Oho miten paljon villasukkia pidetään sisällä. En itse voisi mutta talvella kengissä kylläkin. Mulla nyt päällä alusvaatteiden lisäksi. Mustat farkut, vaal.pun. kauluspaita ja musta neuletakki. Töihin ryntään ihan kohta!
Mustat paksut sukkahousut, musta, miehustasta kirjavin kukkakuvioin kirjailtu polvipituinen mekko, konjakinväriset korolliset mokkasaappaat ja pitkä ruskeasävyinen villatakki.
Vierailija kirjoitti:
Sinun miehesi
Oliko nahka hankalastikin käsiteltävää ja saitko ommeltua kappaleet hyvin yhteen ihan vaan tavallisella ompelukoneella ?
Entä napitko laitoit vai vetoketjut siihen sulkemiseen ?
Pitikö muuten parkita ennen käyttöönottoa?
Juuri nyt annan ilmakylpyjä palleille mutta mietin kuumeisesti että kun joutuu lähtemään tästä sorvin ääreen niin menisköhän vielä softshell rotsi.
Termosukkikset, Polan siniset farkut, punainen villatakki (alla vaaleanpunainen t-paita) ja pitkävartiset ,mustat nahkasaappaat koroilla. Ulkona punainen 'Joutsen'- untuvatakki, punainen huivi ja vaaleanpunaiset kaulahuivi+lapaset. (illalla kotona vaihdan skottiruutuiseen punaiseen hameeseen)
Siniraidallinen yöpaita ja vihreät tossut. Etätöissä tänään.
Pieruverkkarit, villasukat ja villaneule
Musta kietaisuhame, mustat paksut sukkikset, harmaa ohut villapaita. Musta villakangastakki ja mustat nahkanilkkurit.
Tuulipuvun housut ja teepaita. Lenkkeily- ja kotipäivä ollut.