Mitä päällä tänään?
Kommentit (246)
Nyt on musta pitkä yöpaita. Ja tietenkin mustat villasukat.
Töissä oli nahkahousut, tunika, huivi ja Doc Martensit.
Värin arvanette.
Merinovillakerrasto, Fjällrävenin Lappland Hybrid housut, villapaita ja Chevalierin camokuvioinen windblocker fleecetakki. Vikingin kumpparit ja parit merinosukat. Camokuvioinen pipo ja hanskat.
Joo, tulossa kytiksestä parin mutkan kautta kotiin.
Lidlistä ostettu pyjama, olen sairaslomalla.
Nyt just kirkkaanpunainen polvipituinen paitamekko, ei muuta. Tässä sohvalla löhöilen ja lueskelen vauva-palstan juttuja 😘
Mieheni valkoinen t-paita,
Batman -pyjamashortsit,
Pinkit, korkeavartiset pörrösukat.
Collari housut ja paita, rönttöulkoilutakki, kumisaappaat, kurahousut, pipo ja puutarha hanskat. Kohta menossa siistimään kukkapenkit ja istuttamaan enskevään kukkasipulit sekä haravoimaan lehdet pihalta.
Pyjama juuri nyt, sillä olen tänään etätöissä :D
Koiran päivälenkille menossa ja päällä vaimon vaaleanpunaiset sadehousut ja sadetakki.
Olen kotona kipeänä, yllä on polvimittainen flanellipyjamapaita, alkkarit ja fleeceleggingsit.
Ristomatti Ratian suunnittelema koirien juoksusuoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on päällä tänään?
Tiukat, ihonmyötäiset legginsit. Ei alushousuja.
Hihaton paita.
-M52-
Just heräsin. Kylpytakki ja villasukat. Papiljotit päässä. Kello on jotain lähellä neljää. Pitäisköhän alkaa jotain vaatetta saamaan päälle. Kun on toi kauppareisdukin kohta tuloillaan.
Etätyöpäivä, joten löysä neule ja legginssit. Iltapäivällä lasten harrastukskuskausta ja ruokakauppaa, joten legginssit vaihtui farkkuihin. Nyt lötköissä olopöksyissä ja trikoopaidassa.
Kylpytakki ja suihkusandaalit, koska sauna :)
Isoksi jäänyt T-paita ja legginsit. Kohta lähden kirkkoon, joten laitan päälle siistit vaatteet, t-paidan ja farkut.
Samat kuin eilen.