Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päällä tänään?

Vierailija
26.10.2018 |

Mitä sinulla on päällä tänään?

Kommentit (246)

Vierailija
41/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin luomus ja kultahileiset korkokengät. Kävin kotiin tullessa kampaajan ja meikkaajan kautta. Arvokkaimmat korut ovat yllä ja istun ripulipa ska l la vessassa.

Vierailija
42/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gapin sini-valkoinen raitapaita, Torstain beiget caprit, miehen Scandinavian Outdoorista ostetut villasukat, Sokoksen kaulahuivi. Benettonin villatakki käden ulottuvilla.

Näistä vaatteista ei päällepäin merkkejä tai ostopaikkoja huomaa.

Se oliskin jos vaatteissa lukis isolla ostopaikat. TOKMANNI, KIRPPUTORI ,,,

Tarkoitin, ettei näissä ole sitä brändin merkkiä huutamassa kaikille mitä on yllä. Inhoan sellaisia merkkivaatteita, vaikka rakastan laadukkaita vaatteita.

No joo. Mun mielestä on outoa jos muistaa jokaisen vaatteensa merkin ja ostopaikan. Kiva, että meille kerroit ne tiedot.

Kyllä mä aika helpostikin muistan suurimman osan kohdalla, mistä olen ostanut. Merkitkin varmasti monen kohdalla muistan. En oo koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin outoa.

Minusta se on outoa. Mä en katso merkkejä edes ostaessani, joten suurimmasta osasta vaatteitani en edes tiedä mitä merkkiä ne on. Saati että muistaisin mistä olen joka sukkaparin ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

piriä,ganjaa

Naksut

Benet

Hapot

Nii ja vaatteet:D

Vierailija
44/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gapin sini-valkoinen raitapaita, Torstain beiget caprit, miehen Scandinavian Outdoorista ostetut villasukat, Sokoksen kaulahuivi. Benettonin villatakki käden ulottuvilla.

Onpa hassu tyyli luetella merkit ja ostopaikat. Minulle ei kerro mitään paidasta se, onko se Gapin vai Benettonin tai ostettu Sokokselta, mielenkiintoisempaa olisi kuulla minkä värinen se on, mitä materiaalia, onko lyhyt- vai pitkähihainen...

Vierailija
45/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyjama ja villasukat

Vierailija
46/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä farkut ja fleece, kotona colleget ja fleece. Vähän palelee, tartteisin villasukat. Erityisesti ulkona palelsi, kun näin paljasnilkkaisia nuoria. Eikö se muoti voisi mennä jo kokonaan ohi?

Vierailija
47/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton pusero ja hame ja silti kuuma! Uiminen auttoi hetkeksi. +29.

Vierailija
48/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta viskoosipaita ja pyjamahousut.

Vierailija
49/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä polvipituinen, pitkähihainen mekko, mustat sukkiset ja mustat saapikkaat. 

Vierailija
50/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit. Menen kohta hakemaan halkoja

Vierailija
51/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työvaatteet pois ja nyt on mustat colleget, värikkäät sukat, pitkä punainen toppi ja ruma mutta paksu tummanvihreä neule. Hiukset ponnarilla. Ihan en ehkä pääse Voguen kanteen näillä vaatteilla.

Vierailija
52/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä vaatteista ei päällepäin merkkejä tai ostopaikkoja huomaa.

Se oliskin jos vaatteissa lukis isolla ostopaikat. TOKMANNI, KIRPPUTORI ,,,

Tarkoitin, ettei näissä ole sitä brändin merkkiä huutamassa kaikille mitä on yllä. Inhoan sellaisia merkkivaatteita, vaikka rakastan laadukkaita vaatteita.

No joo. Mun mielestä on outoa jos muistaa jokaisen vaatteensa merkin ja ostopaikan. Kiva, että meille kerroit ne tiedot.

Kyllä mä aika helpostikin muistan suurimman osan kohdalla, mistä olen ostanut. Merkitkin varmasti monen kohdalla muistan. En oo koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin outoa.

Minusta se on outoa. Mä en katso merkkejä edes ostaessani, joten suurimmasta osasta vaatteitani en edes tiedä mitä merkkiä ne on. Saati että muistaisin mistä olen joka sukkaparin ostanut.

No mä en osta vaatteita jatkuvasti, ja usein suunnittelen vaatteen ostoa etukäteen, joskus jopa pitkään. Saatan etsiä kauankin jotain tiettyä vaatetta. Kun ostan uusia vaatteita, yritän usein ostaa eettistä tuotantoa ja Suomessa valmistettua. Kirppari- ja huutisostokset jäävät helposti mieleen. Sukkia ja alkkareita ostan enimmäkseen tietyistä kaupoista, joten nekin on aika helppo paikallistaa. Heräteostoksia teen tosi harvoin.

Vierailija
53/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli mustat farkut, musta sifonkitoppi, musta neuletakki ja mustat bootsit

Kotona harmaat reikäiset collegehousut ja musta addun huppari

Vierailija
54/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2013 Vietnamista ostettu valkoinen teepaita, pinkit Reebokin collegehousut vuodelta 2007, samoihin aikoihin ostettu harmaa velourtakki sekä harmaat villasukat, joissa on punaisia raitoja. Kudottu juskus viime vuosituhannen puolella. Teen töitä kotona, ja nää on olleet jo aamusta lähtien päällä. 

Vierailija
55/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 kilonen kesäleski....

mahtaako leskelle käydä kuin kesäkissalle. haluaisin lisää tietoa aiheesta. jokatapauksessa haluaisin ojentaa sinulle palstan parhaimman jutun palkinnon.

Vierailija
56/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gantin valkoinen neule, mustat Levikset, mummon tekemät valkoiset villasukat ja perinteiset Timberlandit. Koulussa olin.

Nyt päällä perus musta toppi Niken verkkarit ja kylpytakki sekä ihanat villasukkani.

Vierailija
57/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit, villasukat, toppi, kaksi hupparia, pipo. Flunssassa kotona.

Vierailija
58/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKV blogin vinkin mukaan juhlamekko: raidallinen ja pitkähelmainen

Vierailija
59/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääriytynyt merilevään. Kohta kylmenee, täytyy kaivaa karhuntalja esiin.

Vierailija
60/246 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo.

Mukavaa viikonloppua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän