Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi nuorin nainen johon tällaisella 44 v. man candyllä olisi vielä realistiset mahdollisuudet?

Vierailija
25.10.2018 |

Ja tähdennetään vielä että en ole julkkis tai mitenkään varakas. Eli statusta ei ole. Olen vain man candy.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja palstan naiset eivät usko että 40+ mies voi olla man candy! Sanoisin että todellakin olen, olen todellinen ihmismuffinssi ja vielä tässä iässä.

ap

Kas, kun et munkkipossu.

Vierailija
22/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä olla myös munkkipossu. Naisten yleisin reaktio on se, että he rupeavat lipomaan huuliaan nähtyään minut.

ap, man candy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile humalaista, löytyy monenikäistä ja menee täydestä candystä

Vierailija
24/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 42v. Ei komea, ei pitkä, aika insinöörimäinen mutta melko nuorekas ja huoliteltu.

Erinomaiset mahkut 27-29v naisiin, mutta vain jos hyväksyn pyöreyden ja perheen perustamisen pikapikaa.

Hieman alle 25v naisilta olen saanut kiinnostusta osakseni yöelämässä, mutta kun ikä käy ilmi, kiinnostus lopahtaa. Arvioivat iäksi +-30v, mutta ei yli 35v. Suositummille nuorille naisille olen ilmaa, aivan kuten parikymppisenäkin.

Seksisuhteisiin nuorempien kanssa tuskin olisi mahdollisuuksia, jos sellaisia hakisin. Tosin hiljaista olisi myös oman ikäisten kanssa, naisilla kyllä riitää mistä valita jos pelkkää seksiä kaipaa.

Vierailija
25/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pedari kun etsit mahdollisimman nuorta? Suomessa aika mahdotonta tuollainen - myös laitonta ja rikollista. Kaltaisesti ovat yleensä duunissa Aasian viennissä, sieltä niitä lapsinaisvartaloita sitten metsästetään.

Oletko sales manager?

Vierailija
26/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ainakin juttujesi perusteella tosi ällöltä.

Vierailija
27/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisen saat jos etsit valioyksilön jolle voit kustantaa tarvittavat pirit ja tabut aina kun neiti kaipaa.

Vierailija
28/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti tulee vastaan noita yli nelikymppisiä miehiä, jotka luulevat olevansa jotain mancandyja ja ovat todellisuudessa vastenmielisiä ja rasittavia lääppijöitä jotka päivystävät siinä tanssilattian kulmalla.

Vierailija
29/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16

alle 18-vuotiaalle ei saa antaa makeisia sillä ehdolla että saa piparia takaisin. sellainen olisikyllä sallittua että toinen antaisi piparia ja vastavuoroisesti ei anna mitään takaisin.

Vierailija
30/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pedari kun etsit mahdollisimman nuorta? Suomessa aika mahdotonta tuollainen - myös laitonta ja rikollista. Kaltaisesti ovat yleensä duunissa Aasian viennissä, sieltä niitä lapsinaisvartaloita sitten metsästetään.

Oletko sales manager?

Aasialaisilla suhteessa leveämmät lanteet verrattuna suomalaisiin naisiin. Tiedän kun ne vaatteet ei sovi

Vierailija
31/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laillisesti 18, jos ei haittaa että se on aivokuollut.

Vierailija
32/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viettää lyhyen seksisuhteen yli 40v miehen kanssa, jos olisi komea, kohtelias ja hienovarainen. Vaikutat kyllä niin ylimieliseltä etten koskis metrin tikullakaan. Myös se jos mies etsii tarkoituksella huomattavasti nuorempaa naista niin lähtis hälytyskellot soimaan.

T: 16 kesäinen

Vierailija
33/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin viettää lyhyen seksisuhteen yli 40v miehen kanssa, jos olisi komea, kohtelias ja hienovarainen. Vaikutat kyllä niin ylimieliseltä etten koskis metrin tikullakaan. Myös se jos mies etsii tarkoituksella huomattavasti nuorempaa naista niin lähtis hälytyskellot soimaan.

Käykö jos on 14?

Vierailija
34/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuh! <3

Mutta hyi; et kai ole se pandan konvehtirasian ananaskonvehti?? Joka laatikkoon jää joulun jälkeen odottamaan yksi sellainen, jota kuta epätoivoista, joka etsii kaapit ja komerot herkkua, jotain - MITÄ VAIN! Ja YÖÖÖK syö sen ananaskonvehdin ja muistaa heti et ei jumalauta, ei aina tätä samaa lipsahdusta - joka vuosi.

Vierailija
35/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

72v

Vierailija
36/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö jos on 14?

Sori, etsin miestä jolla on puberteetti jo ohi 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
37/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuuh! <3

Mutta hyi; et kai ole se pandan konvehtirasian ananaskonvehti?? Joka laatikkoon jää joulun jälkeen odottamaan yksi sellainen, jota kuta epätoivoista, joka etsii kaapit ja komerot herkkua, jotain - MITÄ VAIN! Ja YÖÖÖK syö sen ananaskonvehdin ja muistaa heti et ei jumalauta, ei aina tätä samaa lipsahdusta - joka vuosi.

Tarkoittaako tää vertaus siis sitä että kerran vuodessa ihmismuffinsilla käy flaksi?

Vierailija
38/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni nuori nainen tykkää vanhemmista miehistä kunhan mies on möreä-ääninen, suonikas ja karvainen.

Vierailija
39/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäinen olen ja luulen, että itsellä sinne 30 palleille osuu. Nuoremmatkin flirttailee mut eivät varmaan tiedä miten hiton vanha olen.

Anna kun arvaan, se on mielestäsi flirttailua kun kaupan kassa hymyilee ja sanoo "hei".

Vierailija
40/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäinen olen ja luulen, että itsellä sinne 30 palleille osuu. Nuoremmatkin flirttailee mut eivät varmaan tiedä miten hiton vanha olen.

Anna kun arvaan, se on mielestäsi flirttailua kun kaupan kassa hymyilee ja sanoo "hei".

Se pyysi myös Face-kaveriksi! Oikeasti! En se minä ollut!

M54