Mikä olisi nuorin nainen johon tällaisella 44 v. man candyllä olisi vielä realistiset mahdollisuudet?
Ja tähdennetään vielä että en ole julkkis tai mitenkään varakas. Eli statusta ei ole. Olen vain man candy.
Kommentit (47)
Olen sinua pari vuotta nuorempi candyman itsekin, ja aivan realistisesti tsäänssit on esim. parikymppiseen hyvärunkoiseen ja kauniskasvoiseen instababeen. Tsemii.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua pari vuotta nuorempi candyman itsekin, ja aivan realistisesti tsäänssit on esim. parikymppiseen hyvärunkoiseen ja kauniskasvoiseen instababeen. Tsemii.
Tony Todd? Sulla on pahoja vihanhallintaongelmia. Ja vanhempi daami nimeltä Helen.
Min olen 42-vuotias nainen ja aviomieheni on 35, yläikäraja miehelle olisi minulta 45.
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta 44 v mies ei voi enää mitenkään olla candy man.
Me candymanit olemme syntyneet sellaisiksi. Siitä syystä olemme sitä ikävuosista 0-99.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tunnettu rocktähti, niin varmaan 20v.
Mut silloinkin miettisin tarkasti, et miksi??
Saman ikäinen olen ja luulen, että itsellä sinne 30 palleille osuu. Nuoremmatkin flirttailee mut eivät varmaan tiedä miten hiton vanha olen.
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäinen olen ja luulen, että itsellä sinne 30 palleille osuu. Nuoremmatkin flirttailee mut eivät varmaan tiedä miten hiton vanha olen.
Paikkeille ei palleille sentään
Olen 24v. lihava ( 148kg). Lyhyet hiukset, akne. Hampaat huonot, masennuksesta ja oksentelusta johtuen. Kyllä kelpaisi. Aina palstalla hoetaan, että vanhemmat miehet haluavat nuoria naisia, minua ei halua kukaan.
Ja palstan naiset eivät usko että 40+ mies voi olla man candy! Sanoisin että todellakin olen, olen todellinen ihmismuffinssi ja vielä tässä iässä.
ap
Kokeile tikkareita ja pakettiautoa candy man.