Mies valittaa, kun ei mennä yhtä aikaa nukkumaan
Tuun joo sänkyyn samaan aikaan, mutta en saa unta vielä moneen tuntiin ja kun menen olohuoneeseen pelaamaan, niin mies jossain vaiheessa herää siihen etten ole vieressä ja alkaa valittaa. Mies menee aamuisin 7 töihin ja mä teen lähinnä ilta- ja yövuoroa, joten mua ei yleensä edes väsytä siinä 10 mais illalla. Eikö se ole parempi, että mä menen olohuoneeseen ja pelaan kaikessa hiljaisuudessa, enkä häiritse toisen unta pyörimällä sängyssä?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap hommata unilääkkeet. Kertoisi rehellisesti lääkärille, että ei saa itseään samaan unirytmiin miehen kanssa, koska tekee iltaa ja yötä ja mies siitä hermostuu.
Itsekin teen aika paljon yövuoroja ja on todella tuskastuttavaa maata aamuyöhön asti miehen vieressä hiljaa, kun ei saa unirytmiä käännettyä yövuorojen jälkeen. Toinen nukkuu ja itse makaa siinä jäykkänä aamu kolmeen asti.
Meillä kyllä mies ei odota minua nukkumaan tai makaamaan hereillä viereensä, kun hän nukkuu. Joten minulla ei ole tätä ongelmaa.
Mutta ap.n ratkaisu ei kai ole muuta kuin unilääkkeet, että voi nukkua miehensä kanssa yhtä aikaa.
Kai tämä omi sarkasmia?
Jos avioliiton saa pelastettua benzoilla, niin mikä ettei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap hommata unilääkkeet. Kertoisi rehellisesti lääkärille, että ei saa itseään samaan unirytmiin miehen kanssa, koska tekee iltaa ja yötä ja mies siitä hermostuu.
Itsekin teen aika paljon yövuoroja ja on todella tuskastuttavaa maata aamuyöhön asti miehen vieressä hiljaa, kun ei saa unirytmiä käännettyä yövuorojen jälkeen. Toinen nukkuu ja itse makaa siinä jäykkänä aamu kolmeen asti.
Meillä kyllä mies ei odota minua nukkumaan tai makaamaan hereillä viereensä, kun hän nukkuu. Joten minulla ei ole tätä ongelmaa.
Mutta ap.n ratkaisu ei kai ole muuta kuin unilääkkeet, että voi nukkua miehensä kanssa yhtä aikaa.
Kai tämä omi sarkasmia?
Jos avioliiton saa pelastettua benzoilla, niin mikä ettei
Ei ole sen väärti
Eräs vanhempi rouva totesi miehensä kuoleman jälkeen, että ihanaa, kun saa vihdoin nukkua. Miehensä oli ollut kova kuorsaamaan, mutta vaatinut, että heidän pitää suloisesti nukahtaa yhtäaikaa ja suloisesti nukkua yö yhdessä.
No nainen oli viisikymmentä vuotta valvonut miehensä vieressä kuunnellen sitä kuorsausta ja ensimäinen, mitä tuli miehensä kuoleman jälkeen mieleen, oli se, että ihanaa, kun saa nyt nukkua.
Vähän pisti miettimään, että mitä jotkut puolisot todella toiselta vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo jostain syystä kontrolloida tekemisiäsi. Olette molemmat aikuisia ihmisiä, eikä tuollainen vahtiminen kuulu normaaliin parisuhteeseen.
On aivan normaalia haluta nukahtaa/nukkua oman rakkaan vieressä.
Tuosta ei kommentti parane!
On suloista nukahtaa toisen lämpöiseen kainaloon. Nukkua kylki kyljessä saman peiton alla. Se on pitkän ja onnellisen liiton salaisuus.
Nykyään liian monilla kylmä kone vie voiton.
Surullista.Mitä mun sitten pitäisi tehdä, kun mies nukkuu ja mua ei väsytä vielä muutamaan tuntiin?
ApOnko sulle ihan vieras sellainen esine, jossa on kansi ja sen välissä lehtiä, joissa kirjoitusta? Sanotaan kirjaksi. Jos se on vieras, niin kirjoja saa nykyään myös padiin.
Miksi kirjan lukeminen sängyssä on parempi vaihtoehto kuin se, että AP nousee toiseen huoneeseen pelaamaan?
Kirjaa lukiessa tarvitaan valoa, eli joko loistaa lukulamppu tai padin näyttö. Se kirjan lukeminen nukkuvan miehen vieressä voi häiritä nukkujaa paljon enemmän kuin se, AP pelaa toisessa huoneessa.
En ymmärrä, mikä ongelma tässä ihmisille on. Jos työrytmit ovat erilaiset, tulee unirytmeistäkin erilaiset. Sitten se läheisyysaika pitää etsiä hereilläoloajasta, ei siihen nukkumaanmenoa tarvita. Onhan se toki ihanaa mennä nukkumaan yhtä aikaa ja hellitellä ennen nukkumaanmenoa, mutta jos oikeasti ei nukuta, niin se alkaa vain ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat huomioivalta puolisolta. Minä olin edellisessä suhteessani se illan torkku ja toinen valvoi aamuyöhön. Mutta se oli mies, joka valitti, kun emme menneet samaan aikaan nukkumaan. Hän piti jonkinlaisena mielenosoituksena sitä, etten jaksanut valvoa yhtä pitkään kuin hän ja usein hän häiritsikin untani kaikin mahdollisin tavoin. Tämä oli yksi syy, joka lopulta johti eroon.
Minunkin exäni oli tuollainen! Valvoi viiteen asti aamulla ja soitteli kitaraa ja katseli youtube-videoita kovalla, niin että heräilin siihen aina. Ja yhyy miten kurjaa oli kun nousin pois vierestä jo tunnin-pari sen jälkeen kun mies oli tullut nukkumaan. Sitten nukkui neljään iltapäivällä ja valitti, kun meillä ei ollut juuri lainkaan yhteistä aikaa. Jos joskus halusin mennä yhdessä jonnekin ja miehen piti sitä varten nousta "jo" kahdeltatoista, olin hankala ja vaativa puoliso ja mies oli koko päivän kärttyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo jostain syystä kontrolloida tekemisiäsi. Olette molemmat aikuisia ihmisiä, eikä tuollainen vahtiminen kuulu normaaliin parisuhteeseen.
On aivan normaalia haluta nukahtaa/nukkua oman rakkaan vieressä.
Tuosta ei kommentti parane!
On suloista nukahtaa toisen lämpöiseen kainaloon. Nukkua kylki kyljessä saman peiton alla. Se on pitkän ja onnellisen liiton salaisuus.
Nykyään liian monilla kylmä kone vie voiton.
Surullista.Mitä mun sitten pitäisi tehdä, kun mies nukkuu ja mua ei väsytä vielä muutamaan tuntiin?
ApOnko sulle ihan vieras sellainen esine, jossa on kansi ja sen välissä lehtiä, joissa kirjoitusta? Sanotaan kirjaksi. Jos se on vieras, niin kirjoja saa nykyään myös padiin.
Miksi kirjan lukeminen sängyssä on parempi vaihtoehto kuin se, että AP nousee toiseen huoneeseen pelaamaan?
Kirjaa lukiessa tarvitaan valoa, eli joko loistaa lukulamppu tai padin näyttö. Se kirjan lukeminen nukkuvan miehen vieressä voi häiritä nukkujaa paljon enemmän kuin se, AP pelaa toisessa huoneessa.
En ymmärrä, mikä ongelma tässä ihmisille on. Jos työrytmit ovat erilaiset, tulee unirytmeistäkin erilaiset. Sitten se läheisyysaika pitää etsiä hereilläoloajasta, ei siihen nukkumaanmenoa tarvita. Onhan se toki ihanaa mennä nukkumaan yhtä aikaa ja hellitellä ennen nukkumaanmenoa, mutta jos oikeasti ei nukuta, niin se alkaa vain ahdistaa.
Teemme vuorotyötä kumpikin. Hellyys ei ole ongelma, koska hellimme toisiamme hereilläollessa, kun olemme yhdessä kotona. Ei tarvitse sitten nukkuessa hakea sitä hellimistä ja läheisyyttä.
Hellikää ja rakastakaa toisianne päivällä, niin nukkumisen saa erottaa ihan nukkumiseksi, eikä kiristää sitä rakkaudentunnustukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat huomioivalta puolisolta. Minä olin edellisessä suhteessani se illan torkku ja toinen valvoi aamuyöhön. Mutta se oli mies, joka valitti, kun emme menneet samaan aikaan nukkumaan. Hän piti jonkinlaisena mielenosoituksena sitä, etten jaksanut valvoa yhtä pitkään kuin hän ja usein hän häiritsikin untani kaikin mahdollisin tavoin. Tämä oli yksi syy, joka lopulta johti eroon.
Minunkin exäni oli tuollainen! Valvoi viiteen asti aamulla ja soitteli kitaraa ja katseli youtube-videoita kovalla, niin että heräilin siihen aina. Ja yhyy miten kurjaa oli kun nousin pois vierestä jo tunnin-pari sen jälkeen kun mies oli tullut nukkumaan. Sitten nukkui neljään iltapäivällä ja valitti, kun meillä ei ollut juuri lainkaan yhteistä aikaa. Jos joskus halusin mennä yhdessä jonnekin ja miehen piti sitä varten nousta "jo" kahdeltatoista, olin hankala ja vaativa puoliso ja mies oli koko päivän kärttyinen.
Olemmekohan seurustelleet saman ihmisen kanssa... Ehkä emme, mutta täsmälleen sama kokemus. Hyvä, että on ex.
Eihän siinä ole järjen häivääkään ,jos toisen pitää mennä viereen köllöttämään ,että toinen nukahtaa-haloo aikiset ihmiset.Lapsia voidaan nukuttaa!
Ja,hyllä ne läheisyysjutut jasextailut hoituu ,jos vaan halut on kohdillaan.
Monilla ihmisillä eo erilaiset unirytmit ,vaikka muuten kaikki natsaa hyvin,,,,puhumattakaan ,kuntoisella on vuorotyö.
Ah,kun me nautitaan näin ikäihmisinä ,kun rouva nukkuu yläkerrassa =aamuvirkku ja herää 5.30 ja minä alakerrassa iltavirkkuna herään 9.00. Nautitaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä pelaat? 😊
Tomb ridereita, rocket leaguee, tekkenii ja muita vastaavia pc:llä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole järjen häivääkään ,jos toisen pitää mennä viereen köllöttämään ,että toinen nukahtaa-haloo aikiset ihmiset.Lapsia voidaan nukuttaa!
Ja,hyllä ne läheisyysjutut jasextailut hoituu ,jos vaan halut on kohdillaan.
Monilla ihmisillä eo erilaiset unirytmit ,vaikka muuten kaikki natsaa hyvin,,,,puhumattakaan ,kuntoisella on vuorotyö.
Ah,kun me nautitaan näin ikäihmisinä ,kun rouva nukkuu yläkerrassa =aamuvirkku ja herää 5.30 ja minä alakerrassa iltavirkkuna herään 9.00. Nautitaan näin.
Jestas että jotkut saavat ahdettua uskomattoman määrän virheitä lyhyeen tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
En mä todellakaan odota, että mies valvoisi mun kanssa. Yleensä mies nukkuu, kun tulen töistä kotiin ja aina kun tulen sänkyyn pussaan miestä ja kömmin kainaloon. Vapaailtoina kyllä makoilen miehen vieressä siihen asti, että hän nukahtaa ja sitten jossain vaiheessa tosiaan nousen sängystä pelaamaan. Oon mä kerran metelöinyt kun hän oli nukkumassa, mutta sekin johtui siitä, kun unohdin laittaneeni makkarin oven kiinni ja kävelin pimeässä sitä päin 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Av-mamnat taas vauhdissa haukkumassa miestä. Kuule ap, mä haluan sun miehen. Kuulostais just hyvältä mulle. Siinäpä sitten jäät valvomaan ihan omaan yksinäisyyteesi.
Onpas jollain suuret luulot itestään.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä oli joskus hetken työttömänä ja itse olin koulussa. Aamut alkoi kuudelta eikä toisella ollut kiire herätä. Yritti pysyä vieressäni yöllä hereillä omasta väsymyksestään huolimatta, kun tiesi että kuorsaa kovaa ja olen herkkäuninen.
On ne miehet niin erilaisia huomioimaan.
Oliko tuo sinun mielestäsi hyvää ja terveellistä elämäntapaa? Itse en haluaisi, että kumppani tuolla tavalla välttää perus unitarpeistaan.
Kai tämä omi sarkasmia?