Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiset hakeutuvat nuorina samojen harvojen miesten syliin

Vierailija
25.10.2018 |

Tää on oma vika. Normaaleja naisia on paljon harrastuksissa. Aloin 20v harrastaa kuoroa, kerhoja ja muutamaa vapaaehtoisjuttua, jossa tehdään yhdessä asioita. Siellä ne sosiaalisesti kyvyttömät naisetkin oli. Joo oli kömplöä ja vähän noloakin jälkikäteen ajatellen mutta niin ne omat taidot karttui. Sosiaaliset ja tuli sitten seurusteltuakin. Nörttiporukkaa mutta nörtthän mä olenkin. Ei olisi käynyt mielessäkään tuollaiset baarissa voivottelut.. tai kävihän ne mutta miksi mennä eri tasoisten laisten naisten perään ja pettyä? Tai pahempi vielä syytellä heitä siitä?

M29 naimisissa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää ns. kul-li karuselli on aika tuntematon käsite jossain evlut kirkkoporukoissa, että sinne vaan sosiaalisia taitoja hankkimaan. Pelaa omaa sarjaa niin voit joskus saada maalinkin.

-Sama

Vierailija
2/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää lähe kun ei oo satua siitä kuinka kaikki paha on naisten vika, eikä omia vaikutusmahdollisuuksia vaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulla ei olisi oikeus kauniiseen ja normaaliin naiseen, yhteen? Kun joku saa satoja?

Vierailija
4/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulla ei olisi oikeus kauniiseen ja normaaliin naiseen, yhteen? Kun joku saa satoja?

Kiva tietää, että sinulle nainen on vain esine, johon koet olevasi oikeutettu.

Vierailija
5/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on, koska ei niitä harvoja miehiä saa enää vanhana. 

Vierailija
6/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuminen tuo lisää onnistumisia. Jos nuori yrittää iskeä ja saa onnistumisen on iskeminen helpompaa jatkossakin. Jos taas saa tylyt pakit ei ehkä enää yritäkään lähestyä vastakkaista sukupuolta. Itse kuuluin nuorena tuohon ensimmäiseen ryhmään, onneksi.

Vierailija
7/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oma vika. Normaaleja naisia on paljon harrastuksissa. Aloin 20v harrastaa kuoroa, kerhoja ja muutamaa vapaaehtoisjuttua, jossa tehdään yhdessä asioita. Siellä ne sosiaalisesti kyvyttömät naisetkin oli. Joo oli kömplöä ja vähän noloakin jälkikäteen ajatellen mutta niin ne omat taidot karttui. Sosiaaliset ja tuli sitten seurusteltuakin. Nörttiporukkaa mutta nörtthän mä olenkin. Ei olisi käynyt mielessäkään tuollaiset baarissa voivottelut.. tai kävihän ne mutta miksi mennä eri tasoisten laisten naisten perään ja pettyä? Tai pahempi vielä syytellä heitä siitä?

M29 naimisissa

Tarkoitatko että olet naimisissa naisen kanssa, jonka sait ja johon tyydyit mutta oikeasti haluaisit parempitasoisen? Tietääkö vaimosi tästä vai huijaatko häntä?

Vierailija
8/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden nuorten naisten miesrikas elämä on tärkeää; vanhana sitä ei enää saa :) Itse olen onnekas, kun sain ikimuistoisen nuoruuden ja ikimuistoisen elämän  siitä eteenpäin aviomieheni kanssa.

Vierailija
9/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29 naimisissa

Tarkoitatko että olet naimisissa naisen kanssa, jonka sait ja johon tyydyit mutta oikeasti haluaisit parempitasoisen? Tietääkö vaimosi tästä vai huijaatko häntä?

Kyllä säkin varmaan filmitähtien perään katsot, mutta silti rakastat omaasi? Miksi vaihtaisin mitään oikeaa mihinkään "tasoon"?

ap

Vierailija
10/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan omassa lähipiirissä. Luet liikaa av:ta ja niitä samoja höpinöitä.

Vierailija
11/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ne nuoret miehet roikkuu niiden tiettyjen kauniiden nuorten naisten perässä. Ei tavistytöillä saati sitten yhtään rumemmilla ole mitään karusellia käynnissä. He eivät myöskään itke netissä että se on miesten vika ja että heilläkin on oikeus hyvännäköisen mieheen. He itkevät sitä, että kunpa olisin yhtä kaunis ja hauska kuin ne suositut naiset, minussa on vikoja.

Vierailija
12/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue jotain muuta kuin tätä palstaa. Oikeasti.

Vierailija
13/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karuselli on enemmänkin tavallisen näköisillä. Jos käsität. Lue jotain muuta kuin tätä palsaa.

Vierailija
14/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ilmiö aiheuttaa jopa lapsettomuutta siinä määrin, että suomalaiset häviää sukupuuttoon. Naiset irtosekstailee suomalaiset pois ja itsensä tietysti pois historiasta.

Vierailija
15/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29 naimisissa

Kyllä säkin varmaan filmitähtien perään katsot, mutta silti rakastat omaasi? Miksi vaihtaisin mitään oikeaa mihinkään "tasoon"?

ap

Ei mulla mitään miestä ole. Jos siis olet tyytyväinen nykyiseen etkä vaihtaisi häntä vaikka joku kauniimpi oikeasti tulisi iskemään niin sehän on hyvä.

Vierailija
16/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette lue aloitusta?

Vierailija
17/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyi otsikkoon? Ensin sanoo että naiset tekee jotain ja sitten kertoo itsestään. Tarkoittaako hän että hänen puolisonsa kierrätti kavereiden kanssa samoja miehiä vai miten nyt hänen elämäsä siihen liittyi?

Vierailija
18/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyi otsikkoon? Ensin sanoo että naiset tekee jotain ja sitten kertoo itsestään. Tarkoittaako hän että hänen puolisonsa kierrätti kavereiden kanssa samoja miehiä vai miten nyt hänen elämäsä siihen liittyi?

varmaan siten, että on muitakin naisia kuin ne joita hirveästi haluaa mutta ei saa