Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa, kun ei mennä yhtä aikaa nukkumaan

Vierailija
25.10.2018 |

Tuun joo sänkyyn samaan aikaan, mutta en saa unta vielä moneen tuntiin ja kun menen olohuoneeseen pelaamaan, niin mies jossain vaiheessa herää siihen etten ole vieressä ja alkaa valittaa. Mies menee aamuisin 7 töihin ja mä teen lähinnä ilta- ja yövuoroa, joten mua ei yleensä edes väsytä siinä 10 mais illalla. Eikö se ole parempi, että mä menen olohuoneeseen ja pelaan kaikessa hiljaisuudessa, enkä häiritse toisen unta pyörimällä sängyssä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo jostain syystä kontrolloida tekemisiäsi. Olette molemmat aikuisia ihmisiä, eikä tuollainen vahtiminen kuulu normaaliin parisuhteeseen. 

On aivan normaalia haluta nukahtaa/nukkua oman rakkaan vieressä.

On. Mutta jäiskö se mies viikonloppu aamuisin nukkuvan viereen tunneiksi vaikka itseä ei yhtään väsytä ja keksis muutakin tekemistä?

Entä jos mies tekisi iltatyötä ja nainen aamua, niin koittaisiko pakolla maata hereillä toisen vieressä?

Olisi mustakin ihana koittaa saada mies joka ilta viereen mutta hän tekee 3-vuorotyötä ja itse säännöllistä kahdeksasta neljään. Olis multa itsekästä vaatia häntä viereen jos itse tarvii herätä kuudelta ja hänen vasta puoliltapäivin.

Hyvä luoja se on ahdistavaa koittaa pakolla nukkua!

Mun mielestä on aivan eri asia se, että on ilta ja mennään yhdessä nukkumaan sylikkäin ja samalla jutellaan päivän asioita ja ehkä rakastellaankin vs se, että aamulla ei olla enää sylikkäin kun nukkuessa on varmaan pyöritty vähän kauemmas puolisosta, eikä sitä heti jaksa jutellakaan toisen kanssa.

Kyseessähän oli nyt se että ap menee yhtäaikaa sänkyyn mutta nousee touhuamaan vielä omiaan kun mies on nukahtanut. Mitä juttelemista tai rakastelua tapahtuu jos toinen on unessa? Voiko toista vaatia nukkumaan samaan aikaan ja pitämään rytmin omaansa sopivana? Mun mielestä aika pelottavaa vallankäyttöä.

Eikö ao vois roudata pelikonetta makuuhuoneeseen niin vois olla yhdessä vaikka toinen nukkuu.

Ei ole mahdollista roudata konetta makkariin.

Ap

Vierailija
22/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamnat taas vauhdissa haukkumassa miestä. Kuule ap, mä haluan sun miehen. Kuulostais just hyvältä mulle. Siinäpä sitten jäät valvomaan ihan omaan yksinäisyyteesi.

Noh siinähän viet sitten. Tuskin se kuitenkaan lähtee, vaikkei meidän unirytmit kohtaakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas?

Vierailija
24/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo jostain syystä kontrolloida tekemisiäsi. Olette molemmat aikuisia ihmisiä, eikä tuollainen vahtiminen kuulu normaaliin parisuhteeseen. 

Tuosta ei kommentti parane!

On suloista nukahtaa toisen lämpöiseen kainaloon. Nukkua kylki kyljessä saman peiton alla. Se on pitkän ja onnellisen liiton salaisuus.

Nykyään liian monilla kylmä kone vie voiton.

Surullista.

Vierailija
25/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mamnat taas vauhdissa haukkumassa miestä. Kuule ap, mä haluan sun miehen. Kuulostais just hyvältä mulle. Siinäpä sitten jäät valvomaan ihan omaan yksinäisyyteesi.

Noh siinähän viet sitten. Tuskin se kuitenkaan lähtee, vaikkei meidän unirytmit kohtaakaan.

Ap

No, kyllä sä sen sitten tulet näkemään mitä tapahtuu.

Vierailija
26/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas?

Ei oo joonas.

Ap

Vierailija
27/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On suloista nukahtaa toisen lämpöiseen kainaloon. Nukkua kylki kyljessä saman peiton alla. Se on pitkän ja onnellisen liiton salaisuus.

Surullista.

Mitä mun sitten pitäisi tehdä, kun mies nukkuu ja mua ei väsytä vielä muutamaan tuntiin?

Ap

Vierailija
28/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Mitä mun sitten pitäisi tehdä, kun mies nukkuu ja mua ei väsytä vielä muutamaan tuntiin?

Ap

Onko sulle ihan vieras sellainen esine, jossa on kansi ja sen välissä lehtiä, joissa kirjoitusta? Sanotaan kirjaksi. Jos se on vieras, niin kirjoja saa nykyään myös padiin.

Vierailija
29/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia suhteessani paitsi että toisinpäin, mies valvoisi aamun tunneille asti vaikka ois työpäivä. Mä olen vihainen kun herään koska mies ei osaa valvoessa olla hiljaa että saisin rauhassa nukkua. Ap hyvä juttu jo se että oot menny miehen kanssa sänkyyn saakka makoilemaan siksi aikaa että hän nukahtaa. Meillä ei tuota tapahdu. Itse nauttisin siitä että voi jutella ja halailla hetken rauhassa ennen nukkumista. Jotenkin eri aikaan nukkuminen minusta etäännyttää. Siinä kuitenkin tulee sitä lähikontaktia ja intiimiyttä eritavalla kuin muuten. Myös iso mahis seksille ennen nukkumista. Toki saa sitten jos herää tai ei saa unta niin mennä muualle kunhan antais yörauhan toiselle. Samaa ongelmaa ei ollu edellisissä suhteissa. Ollaan kuitenkin saatu puhumalla kompromisseja ja nyt mies tulee välillä samaan aikaan nukkumaan kun minä tai sitten itse valvon niin kauan kuin mieskin välillä. Olettehan jutelleet asiasta miehesi kanssa

? Syntyykö pelistäsi meteliä jonka takia mies herää eikä saa nukuttua

?

Vierailija
30/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kommunikoida keskenään.

Vierailija
31/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia suhteessani paitsi että toisinpäin, mies valvoisi aamun tunneille asti vaikka ois työpäivä. Mä olen vihainen kun herään koska mies ei osaa valvoessa olla hiljaa että saisin rauhassa nukkua. Ap hyvä juttu jo se että oot menny miehen kanssa sänkyyn saakka makoilemaan siksi aikaa että hän nukahtaa. Meillä ei tuota tapahdu. Itse nauttisin siitä että voi jutella ja halailla hetken rauhassa ennen nukkumista. Jotenkin eri aikaan nukkuminen minusta etäännyttää. Siinä kuitenkin tulee sitä lähikontaktia ja intiimiyttä eritavalla kuin muuten. Myös iso mahis seksille ennen nukkumista. Toki saa sitten jos herää tai ei saa unta niin mennä muualle kunhan antais yörauhan toiselle. Samaa ongelmaa ei ollu edellisissä suhteissa. Ollaan kuitenkin saatu puhumalla kompromisseja ja nyt mies tulee välillä samaan aikaan nukkumaan kun minä tai sitten itse valvon niin kauan kuin mieskin välillä. Olettehan jutelleet asiasta miehesi kanssa

? Syntyykö pelistäsi meteliä jonka takia mies herää eikä saa nukuttua

?

Ei lähde meteliä, kun pelaan kuulokkeet korvilla. Laitan myös varmuuden vuoksi aina makkarin oven kiinni, jos tuleekin jotain pientä ääntä.

Ap

Vierailija
32/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Ap

Onko sulle ihan vieras sellainen esine, jossa on kansi ja sen välissä lehtiä, joissa kirjoitusta? Sanotaan kirjaksi. Jos se on vieras, niin kirjoja saa nykyään myös padiin.

Pimeässä on aika huono lukea yhtään mitään.

Ap

Vierailija
33/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua mutta musta on niin kauheen söpöä se, että ap lähtee sängystä pelaamaan :D Ite en oo lapsuuden jälkeen mitään pelannut, pelaan vain ainoostaan jos oon (aikuisen) veljeni kanssa. Ja toi miten ap kerto että on just ostanu kolme uutta peliä, en kestä! :DD

Oikeesti voisin mieluummin pelata vapaa-ajallani kuin vain päämäärättömästi selailla nettiä tai kattoa netflixiä. Pelaaminen kummiski on jännittävämpää ja aikaa kuluu paljon nopeemmin kuin jossain youtubessa, facebookissa, IL:n "uutisia" lukiessa tai täällä pyöriessä.

Vierailija
34/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua mutta musta on niin kauheen söpöä se, että ap lähtee sängystä pelaamaan :D Ite en oo lapsuuden jälkeen mitään pelannut, pelaan vain ainoostaan jos oon (aikuisen) veljeni kanssa. Ja toi miten ap kerto että on just ostanu kolme uutta peliä, en kestä! :DD

Oikeesti voisin mieluummin pelata vapaa-ajallani kuin vain päämäärättömästi selailla nettiä tai kattoa netflixiä. Pelaaminen kummiski on jännittävämpää ja aikaa kuluu paljon nopeemmin kuin jossain youtubessa, facebookissa, IL:n "uutisia" lukiessa tai täällä pyöriessä.

Jee oon söpö 😊

Ap

Vierailija
35/57 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli joskus hetken työttömänä ja itse olin koulussa. Aamut alkoi kuudelta eikä toisella ollut kiire herätä. Yritti pysyä vieressäni yöllä hereillä omasta väsymyksestään huolimatta, kun tiesi että kuorsaa kovaa ja olen herkkäuninen.

On ne miehet niin erilaisia huomioimaan.

Vierailija
36/57 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole tullut samaan aikaan nukkumaan koko 22v aikana kuin lomilla.

Hän nukahtaa aina sohvalle ja kömpii sieltä sänkyyn n 04 aikaan. Viimeyönä nousi sitten uudelleen 05 ja palasi sohvalle - nukahti heti.

Tää v-tuttaa mua niiiiiiin paljon. Meillä ei muutenkaan ole läheisyyttä joten olen haaveillut samaan aikaan nukkumaan menosta jos vaikka saisi taputuksen tai jopa halauksen. Lomilla ei saa kun on kuuma, nihkeä iho tms tms.

Muuten hyvä mies mutta tässä asiassa niin pirun itsepäinen!!

Vierailija
37/57 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat huomioivalta puolisolta. Minä olin edellisessä suhteessani se illan torkku ja toinen valvoi aamuyöhön. Mutta se oli mies, joka valitti, kun emme menneet samaan aikaan nukkumaan. Hän piti jonkinlaisena mielenosoituksena sitä, etten jaksanut valvoa yhtä pitkään kuin hän ja usein hän häiritsikin untani kaikin mahdollisin tavoin. Tämä oli yksi syy, joka lopulta johti eroon.

Vierailija
38/57 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä meilläkin lopun alkua, kun ei enää menty yhdessä nukkumaan. Mies jäi aamuyölle asti tuijottamaan telkkaria, pelaamaan tai kännykkää näpelöimään. Läheisyys hävisi, sekä henkinen että fyysinen. Puhua asiasta ei saanut, oli kuulema juurikin vain yritys kontrolloida, kun paimentaa aikuista ihmistä sänkyyn. Muutama vuosi meni ja erosimme.

Vierailija
39/57 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa seksiä tai läheisyyttä?

No siinähän se syy. Ei ole mitään mahiksia jos mies menee ensin sänkyyn ja nukahtaa ennen kuin sä meet sinne.

En ole ap, mutta me ei harrasteta ikinä seksiä juuri ennen nukkumaanmenoa vaan aamulla, päivällä tai illalla.

Vierailija
40/57 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap hommata unilääkkeet. Kertoisi rehellisesti lääkärille, että ei saa itseään samaan unirytmiin miehen kanssa, koska tekee iltaa ja yötä ja mies siitä hermostuu.

Itsekin teen aika paljon yövuoroja ja on todella tuskastuttavaa maata aamuyöhön asti miehen vieressä hiljaa, kun ei saa unirytmiä käännettyä yövuorojen jälkeen. Toinen nukkuu ja itse makaa siinä jäykkänä aamu kolmeen asti.

Meillä kyllä mies ei odota minua nukkumaan tai makaamaan hereillä viereensä, kun hän nukkuu. Joten minulla ei ole tätä ongelmaa.

Mutta ap.n ratkaisu ei kai ole muuta kuin unilääkkeet, että voi nukkua miehensä kanssa yhtä aikaa.