Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haastava vauva

Äityli
12.12.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Maija-parkaa! Ihan varmasti ruoka taas kohta maistuu. Meillä ainakin taaperon sairastaessa syöminen on ollut tosi huonoa, mutta en ole ollut huolissani kunhan juomiset maistuvat. Sitten kun tauti on talttunut niin ruokaakin menee tupla-annoksia. Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista paranemista Maijalle!

Meilläkin poika 10kk sairastaa ekaa kertaa, ensin vuotava nenä, sit luulin jo olevan terve, kunnes tuli tukkoinen nenä. Ei oo kivaa kun lapsi sairastaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kuulostaa tutulta. Meillä Minea ollut ensin flunssassa, sitten jälkitautina iski korvatulehdus ja eilen oli vatsatauti. Ruoka ei edelleenkään maistu ja mietin onkohan tyttö saanut tarpeeksi ravintoa viimeisen 3viikon aikana. Onneksi maito kelpaa...

Paranemisia pikkuiselle!

Vierailija
4/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu :)

Paranemisia Maijalle ja jaksamista huoltajille!

Minulle jäi esikoisesta se ikuinen otsaryppy ja usein mietin, vaikuttaako vaikea vauvavuosi tyttäreni ja minun suhteeseen. Näenkö hänet helpommin ärsyttävänä ja vaikeana, kun alussa kaikki oli niin hankalaa? Ehkä saan osittaisen vastauksen, kunhan tämä helpomman vauvavuoden tarjoillut numero kaksi saavuttaa uhmaiän...

Vierailija
5/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille kovasti <3 toivottavasti huoli taas laantuu, kun Maija paranee. Varmasti kauhea katsoa, kun toinen on vielä noin pitkään kipeänä. Itse olen saattanut jo parin huonon syöntipäivän jälkeen huolestua meidän pienen hemoglobiineista sun muista,vaikka tuskinpa ravitsemus kovin lyhyessä ajassa kärsii, jos saa vielä sosetta ja maitoakin.

Vierailija
6/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Maija :/ Toivottavasti pieni paranee pian!

Vierailija
7/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kamalasti teille, ihana kun tsemppaatte noin! Maija alkaa vihdoin toipua. :) Ihan eri tyttö istui eilen illallispöydässä, mussutti kasvispihvejä ja vesimelonia oikein iloisesti! Ihanaa. Itse taidan nyt tulla flunssaan, mutta se tuntuu mitättömältä vaivalta tämän huoliviikon jälkeen.

Minni, toivotaan ainakin että kakkosen uhmaikä vastaa helppoudessaan vauva-aikaa. :)