Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskeleva yh-äiti taloudellisessa ahdingossa; kysyn nyt kokeuksianne munasoluje luovuttamisesta

Vierailija
25.10.2018 |

Oon aina ajatellut olevani liian herkkis ja tunteellinen tuohon, mutta jotain on pakko keksiä nyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLS kirjoitti:

Olen itsekin tuon tehnyt 16 vuotta sitten, rahat tuli ihan tarpeeseen ja Koko prosessi oli mielenkiintoinen. Samalla sain myös terveydenhuoltoa kaupan päälle, kun selvittivät ettei minulla ole mitään tavallisille kroonisille sairauksille altistavia geenejä. Ei minusta siinä ollut mitään väärää että sain korvauksen vaivoistani, ei se ole täällä mitään suurta bisnestä kuin USAssa. Kirjoitin lyhyen kuvauksen itsestäni Jos "lapsia" joskus kiinnostaisi, mitään laillisia velvoitteita ei tullut. Omalle pojalleni olen kertonut että hänellä on luultavasti 8 puolisisarusta Ruotsissa vaan eipä se häntä paljoa kiinnostanut:-)

Juu, tuo terveystarkastus on kyllä operaation hyviä puolia.

Pieni kulukorvaus siitä tuli, helpommallakin rahaa tosin saa jos rahanpuute on eikä ketään otetakaan rahan takia luovuttamaan.

Omasta luovutuksestanikin on pian 16 vuotta. Oli omia lapsia jo ennen sitä ja on tullut yksi sen jälkeenkin.

Annoin luvan tietojen luovutukseen vaikka laki ei sitä vielä silloin edellyttänyt.

Vierailija
22/23 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin 3 kertaa 4 vuotta sitten. En kyllä ikinä muista että olen tehnyt sitä, eli ei traumoja jäänyt :)

Minulla saatiin hoidot aloitettua heti ja kaikki 3 putkeen. Eli meni kaikissa kolmessa se pari kolme kk yhteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin sinkkuna luovuttamassa 5 krt. Ja silloin, markka-aikana siitä sai hyvät korvaukset.

Töissä ei ylitöistä maksettu rahaa, mutta sain vapaata.

Olin töissä n 50 hengen yrityksessä, jossa on omistajapariskunta oli saaneet lapsen hoidoilla.

Käytin ylityövapaat sairaslomiin ja kyllä siitä rahaa tuli kivasti. Aloin luovuttaa verta heti 18 vuotiaana ja kävin säännöllisesti luovuttamassa 60 pv välein. Hoitojen aikana tuli tauko.

Oli huutava pula ja tutkimukset olivat lähihuutojuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi