Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ystäviä joiden kanssa voi herkutella!

Vierailija
25.10.2018 |

About kaikki mun tänhetkiset ystävät on sellaisia, jotka ei vaan osaa herkutella. Aina syödään illanistujaisissa salaattia, lehtikaalisipsejä, porkkanatikkuja, kivennäisvettä... haluisin edes joskus pitää semmosia oikeita mättöiltoja:( mistä semmosia kavereita löytyy???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmaan syömässä suosikkiravintoloissani eri aikoina ja väijyisin niitä, jotka syövät yksin mieleisiäsi herkkuja.

Jossain vaiheessa kävisin ehdottamassa kyseisille ihmisille mättöiltoja.

Mättöä ja uusia ystäviä!

Vierailija
2/4 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mättöjen mättäminen herkuttelua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä aloituksessa on vähänkin totuuden jyvää niin.. Täältä öytyy! :D 

Viimeksi tehtiin miehen kanssa mättölautanen, sitä ennen tortilloja monenmonella eri täytteellä.. päälle yleensä leffaa ja sauna. Mies yleensä ottaa olutta, minä vesi- tai vichy-linjalla.

Mies on roskaruoan ystävä, itse tykkään herkutella välillä myös makealla ja maistella erilaisia suklaita.

Juu ja norm.painoisia ollaan vaikkei saleilu kuulukaan harrastuksiin.

Vierailija
4/4 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ylipainoinen ole vaan ihan normaali urheileva ihminen. Ja siis en tosiaan väitä että herkuttelu olisi automaattisesti mättämistä, ei todellakaan. Mutta joskus olisi kiva syödä jotain ”oikeaa herkkua” eikä aina niitä porkkanatikkuja. Jos tuon vaikka irtokarkkeja leffailtaan niin kukaan muu ei varmana syö niitä kun minä:( olisi kiva yhdessä nauttia niistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän