Huomenna on työhaastattelu, jossa aion käyttäytyä siten, että työpaikka jää varmuudella saamatta. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (65)
Ja rakennusala kyseessä. Kuusikymppinen raksajyyrä haastattelemassa.
Ap
Teet tämän saman aloituksen monta kertaa kuukaudessa, ei kukaan enää provosoidu tällaisesta.
Puhu totta. Sanot että hait koska täytyi.
Hauku entistä työnantajaa, valita että eihän töitä saa kuin suhteilla, naura väärässä kohtaa, ota hörppy vodkaa juuri ennen haastattelua niin että henki haisee.
Jos tämän jälkeen saat työn niin ihmettelen.
Menet myöhässä väärään paikkaan vääränä päivänä.
Minkälainen työpaikka? Ota puheeksi heidän huono asiakaspalvelu (jos on kokemusta) tai vaikka työntekijän oikeudet.
Laita feikkilävistys ja jos sanovat että se pitää ottaa pois töihin tullessa, kieltäydy ja ala keskustelemaan vanhanaikaisuudesta ja suvaitsemattomuudesta
Älä löydä paikkaa millään. Soita ja pyydä ohjeita. Eksy rakennuksessakin.
Jos olet hedelmällisessä iässä oleva nainen, niin kerro, että lapsenhankinta on lähitulevaisuuden suunnitelmissa.
Mieti pitkään vastauksia ja ole kuin et ymmärtäisi kysymystä.
Mulle kävi näin ihan vahingossa ja takkuilin siis vastauksissa sen takia. Syy se, että tiesin täysin työn mihin haettiin kun olin sitä tehnyt, enkä ymmärtänyt miksi sellaisia kysymyksiä esitettiin kun sitten esitettiin. Olin valmistautunut, mutta en niihin. Minut tiedettiin jo hyvin jne. joten puskista tuli. No, lopputulema oli etten saanut paikkaa. On siis tehokas tapa änkyttää ja olla ihan kuutamolla haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Ja rakennusala kyseessä. Kuusikymppinen raksajyyrä haastattelemassa.
Ap
Sun laisilta loisilta pitäisi yhteiskunnan kustannuksella nypätä hammaslääkärissä molemmat etuhampaat pois. Eipä tarvi enää sen jälkeen miettiä millä keinoin voi välttyä töihin joutumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi et halua töitä?
Koska ajankäyttö mieluisampien harrastuksien parissa on minulle ylimääräistä rahaa tärkeämpää. En mene koskaan töihin ja hulluttelen aina joka paikassa, kuten esim. haastatteluissa ja TE-toimistossa. Siksi toivonkin löytäväni näin jonkun helmen käytösmallin huomiseksi.
Ap
Näitten ketjujen lukeminen on aina yhtä kiusallista, kuin Putouksen improt. "Ota nalle mukaan", ehhehee *facepalm*
Sano,että sinulla on peukalo keskellä kämmentä.
Ottamatta muuten kantaa asiaan, niin paras vinkki mihin olen itse törmännyt oli täällä palstalla, joku oli laittanut kiven kenkäänsä niin että ontui voimakkaasti kävellessä. Ei tarvitse näytellä hullua tai humalaista. Raksa jos oli vielä kyseessä, voisi hyvinkin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi et halua töitä?
Koska ajankäyttö mieluisampien harrastuksien parissa on minulle ylimääräistä rahaa tärkeämpää. En mene koskaan töihin ja hulluttelen aina joka paikassa, kuten esim. haastatteluissa ja TE-toimistossa. Siksi toivonkin löytäväni näin jonkun helmen käytösmallin huomiseksi.
Ap
Mikä harrastus? Meinaatko tehdä siitä ammatin? Mikset mene opiskelemaan sitä/jonnekin harjoitteluun?
Sano, että tulet kaikkien kanssa toimeen ja opit nopeasti uusia asioita
Ota nalle mukaan ja pidä sitä sylissä koko ajan.