Telia DOT
Mikäs tossa nyt on homma? Ilmeisesti "liittymä" jossa ei ole mitään kiinteää pakettia, eli maksetaan käytön mukaan (kuitenkin max 1e päivässä) ja meneekö siis suoraan kortilta tämä veloitus? Kuulostaa ihan hyvältä, mutta miten helposti tuo euro päivässä kilahtaa kasaan? Ja jos tuollaisen testijakson ottaa niin pääseekö siitä sitten eroon, miten hankala on vaihtaa takaisin vanhaan omaan liittymään?
Kommentit (151)
Onko joku keksinyt jotain hyvää keinoa saada edullinen liittymä älykelloon? Ajattelin tilata Moin laitenetin mutta siinäpä ei toimikaan eSim. Muuten olisi voinut olla hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kun siirrät numerosi Telia Dotiin ja syötät koodin T9HK120 saat 24 päivää ilmaista peruskäyttöä!
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Onko joku keksinyt jotain hyvää keinoa saada edullinen liittymä älykelloon? Ajattelin tilata Moin laitenetin mutta siinäpä ei toimikaan eSim. Muuten olisi voinut olla hyvä ratkaisu.
Operaattoreilta saa omaan liittymään lisäpalveluna rinnakkaisimin esim. älykelloon. Ainakin Telialla ekat 3kk hinta on 2,90e/kk.
Sain lahjaksi 5g puhelimen ja otin siihen liittymäksi Telian Dotin. En voisi olla tyytyväisempi. Netti on ihan älyttömän nopea, puheluita ja tekstareita rajattomasti ja C More näkyy ilmaiseksi, suosittelen!
Ajattelin vaihtaa kalliiksi muuttuneen saunalahti liittymäni Dotiin tai Moihin. Kumpi mahtaisi olla parempi peruskäyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaihtaa kalliiksi muuttuneen saunalahti liittymäni Dotiin tai Moihin. Kumpi mahtaisi olla parempi peruskäyttöön?
Jos haluat hyvän vastatarjouksen Saunalahdelta, vaihda Moihin. Muuten vaihtaisin Dotiin, Moista sen verran huonot kokemukset. Ja ainahan voit kokeilla Dotia ilmaiseksi ekan kuukauden tuolla aiemmin mainitulla koodilla (T9HK120).
Vierailija kirjoitti:
Operaattoreilta saa omaan liittymään lisäpalveluna rinnakkaisimin esim. älykelloon. Ainakin Telialla ekat 3kk hinta on 2,90e/kk.
Otin tämän testiin, kiitokset vinkistä. Nyt on mukavaa kuunnella Spotifyta lenkillä ilman puhelinta. 👍
Oon etätöissä ja en tarvitse kovinkaan usein puhelimen nettiä, kun pystyn yhdistämään kännykän kotini wifi-yhteyteen. Laskuni kuukaudessa on noin 6 euroa. Ennen maksoin eri liittymällä n. 20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat hyvän vastatarjouksen Saunalahdelta, vaihda Moihin. Muuten vaihtaisin Dotiin, Moista sen verran huonot kokemukset. Ja ainahan voit kokeilla Dotia ilmaiseksi ekan kuukauden tuolla aiemmin mainitulla koodilla (T9HK120).
Kiitti vastauksestasi, otan Dotin kokeiluun. Uskon että tulee omalla käytöllä reilusti Saunista halvemmaksi.
Olen ollut käyttäjä alusta saakka, ja on juuri minulle sopiva liittymä sekä hyvä sovellus.
Minulla on nyt ollut Dot käytössä parisen kuukautta ja ainakin toistaiseksi tullut huomattavasti halvemmaksi kuin vanhalla rajattomalla liittymällä. Toki kotona ja työpaikalla kännykkä on aina kiinni wlan-verkossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt ollut Dot käytössä parisen kuukautta ja ainakin toistaiseksi tullut huomattavasti halvemmaksi kuin vanhalla rajattomalla liittymällä. Toki kotona ja työpaikalla kännykkä on aina kiinni wlan-verkossa.
Sama juttu. Mun laskut puolittuneet sen jälkeen kun otin dotin käyttöön! 👍
Vaihoin Moin liittymän tähän koska siihen ei saanut lainkaan mobiilivarmennetta. Laskut ovat olleet jopa halvempia ja yllättäen mobiilivarmenteesta ei joudu maksamaan lisämaksua kuten muilla operaattoreilla.
Tuo mobiilivarmenne on kyllä kätevä. Otin sen käyttöön kun kuului Telian liittymään ilman lisähintaa. Myös tietoturva-asiantuntijat kai suosittelee sitä tunnistusmenetelmänä.
Jos ei soittele ja tekstaa juurikaan niin mikähän idea tuossa DOTissa on kun Telia tarjoaa ainakin 3-4 vuodessa rajattoman 50M liittymän 8e/kk hintaan. Viime vuonna sai jopa 5e/kk ja ei tarvitse miettiä paljonko maksaa käyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei soittele ja tekstaa juurikaan niin mikähän idea tuossa DOTissa on kun Telia tarjoaa ainakin 3-4 vuodessa rajattoman 50M liittymän 8e/kk hintaan. Viime vuonna sai jopa 5e/kk ja ei tarvitse miettiä paljonko maksaa käyttäminen.
Jos tuohon hintaan saisin rajattoman liittymän ottaisin kyllä heti. Taitaa kuitenkin nykyinen hintataso olla lähempänä kahtakymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Telian tarjous tuosta 50M liittymästä on 14,99e/kk. Itse en ole Dotilla joutunut maksamaan yli 8e/kk koska yleensä kännykkä wifissä.
Vaihdoin myös pari viikkoa sitten Telian kallistuneen liittymän Dotiin. Pari vuotta sitten supertarjous Telian yhteys mukaan kotimaa 50M oli 5,00 €/kk + avausmaksu 3,00 €, nyt 14,99 €/kk + avausmaksu 6,90 €. Mulla Dot tulee halvemmaksi ja jos löytyy hyvä black friday tarjous vaihdan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun siirrät numerosi Telia Dotiin ja syötät koodin T9HK120 saat 24 päivää ilmaista peruskäyttöä!
Kiitti koodista! 🙏 Käytän ilmaisen kuukauden ja tämän jälkeen vaihdan takaisin jos saan taas 50e lahjakortin kaupanpäälle 😊
Harmi. Sopisi loistavasti älykelloon ja satunnaiseen käyttöön, esim. lenkillä spotifyn kuunteluun. Ei taida myöskään prepaid liittymiin saada E-simiä.