Missä iässä tiedostit että miehiä voi yleensä vedättää miten itse haluaa?
Kommentit (28)
Ei se ole iästä vaan kauneudesta kiinni. Kauniit voi vedättää miehiä mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedättää? Voisko joku antaa mulle oppaan. En ole vielä huomannut. N27
Ilmeisesti vedättämisellä tässä ketjussa tarkoitetaan harhaanjohtavaa käytöstä ja esim. drinkkien vastaanottamista seuranetsintämielessä lähestyviltä miehiltä vaikkei tarkoitus ole viettää iltaa hänen seurassaan.
Ilmeisesti vedätystä harrastavat kaikki siihen kykenevät (=kauniit ja viehättävät), se ei kerro mitään esim. vedättäjän älykkyydestä tai moraalista.
Mulla on yleensä tapana ensin kieltäytyä kohteliaasti, jos vielä sen jälkeen sanoo että haluaa tarjota niin tuntuisi suorastaan epäkohteliaalta kieltäytyä uudestaan. Paitsi kun seurustelen, sanon että mies ei varmaan tykkää ilmaistakseni olevani varattu. Juttelen kohteliaasti hetken aikaa, poistun takavasemmalle paitsi jos olen vapaa ja kiinnostunut.
Olen aika ujo ja huono sosiaalisissa jutuissa, en osaa tehdä mitään vedätyksiä. :D
Huomasin 21 v voivani esittää täydellistä tyttöystävää. Kun "sain" haluamani miehen koukkuun olen sen jälkeen yrittänyt parhaani mukaan todella olla se paras mahdollinen kumppani rehellisesti.
Noin kolmen vanhana. Silloin ei tosin ollut vielä kys baarijuomista.
Onko se vedätystä? Minä ainakin tarjoan naisille että saan edes joksikin aikaa nais seuraa ja huomiota naisilta.
Muuten en sitä saisi, samoin taksimatkoja ym. Joskus joku saattaa vahingossa antaa pil*uakin kännissä.
Aika epäkohteliasta on jos häipyy samantien juoman saatuaan.
Tosin baareissa ei ole tullut enää käytyä, edellisen kerran kun kävin, heitin poken pihalle kun alkoi vitut-tamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedättää? Voisko joku antaa mulle oppaan. En ole vielä huomannut. N27
Ilmeisesti vedättämisellä tässä ketjussa tarkoitetaan harhaanjohtavaa käytöstä ja esim. drinkkien vastaanottamista seuranetsintämielessä lähestyviltä miehiltä vaikkei tarkoitus ole viettää iltaa hänen seurassaan.
Ilmeisesti vedätystä harrastavat kaikki siihen kykenevät (=kauniit ja viehättävät), se ei kerro mitään esim. vedättäjän älykkyydestä tai moraalista.
Mulla on yleensä tapana ensin kieltäytyä kohteliaasti, jos vielä sen jälkeen sanoo että haluaa tarjota niin tuntuisi suorastaan epäkohteliaalta kieltäytyä uudestaan. Paitsi kun seurustelen, sanon että mies ei varmaan tykkää ilmaistakseni olevani varattu. Juttelen kohteliaasti hetken aikaa, poistun takavasemmalle paitsi jos olen vapaa ja kiinnostunut.
Olen aika ujo ja huono sosiaalisissa jutuissa, en osaa tehdä mitään vedätyksiä. :D
Tuo ei olekaan vedätystä kun ilmaiset selvästi, ettet ole toisesta kiinnostunut. On vain (ylimääräisenkin) kohteliasta jäädä tuon jälkeen hetkeksi pitämään seuraa, drinkin tyrkyttäminen ei taas miehen puolesta ole kaikkein tyylikkäintä. Mielestäni drinkkien tarjoaminen ja vastaanottaminen on erittäin ok kun se tehdään molempien puolesta hyväntahtoisesti. :)
Oletpa ap aika pissipää