Babyshowerit - ystävä joka järkkää haluaisi pienet juhlat
Mitä mieltä pitäisi olla? Pyysin erästä ystävää järkkäämään babyshowerit niin sanoi, että voi järkätä, jos ei tarvitse isoja juhlia järjestää tai toisinsanoen panostaa.
Antoi esimerkiksi noin kuuden hengen juhlat,että ne olisi sopivat.
Itsellä on kavereita noin 14 joita toivoisin sinne ja laitoinkin tuon listan, niin kysyi haluanko oikeasti niin paljon.
Minä olen ollut järkkäämässä ystävälle polttareita. En ymmärrä mistä nyt kiikastaa? Hän on vähän ujo ihminen, ja hänellä on klikki yhteen ystävääni, voiko johtua siitä. Minua vähän hämmensi että jos kysyn varovasti voiko järkätä, niin vastaus on tällainen. Öö.. muuten hävettää kysyä itselleni juhlia,mutta arvelin että tavallaan pitää tehdä näin, koska muuten ei homma ehkä organisoidu.
Mietin pitäisikö pyytää jotain toista kaveria järjestämään.
Kommentit (25)
Lisää jenkkipaskaa, omaa kulttuuria meillä ei ole! Jos sen pennun väännätte voitte ihan hyvin itse tehdä tarvittavat hankinnat.
Ystäväsi oli valmis jonkilaiset järjestämään, ellei kelpaa pyydä toista tai järjestä itse.
En ole kehdannut koskaan ketään pyytää järjestämään minulle kyseisiä juhlia vaikka toki olisihan ne kivat ollut pitää. Mutta maailma ei siihen kaadu ettei niitä kekkereitä saa ja jos kaatuu niin järjestä itse.
Tai kutsu muuten vaan ystäväsi iltaa istumaan vaikka nyyttäri periaatteella ilman että heille velvoite tuoda vauva paketit yms mukana ja kummemmin järjestää babyshowereita..
Nyt neljännen lapsen syntymän jälkeen yksi ihminen vanhempieni lisäksi käynyt vauvaa katsomassa ja kas kummaa maailma pyörii yhä..
Tämä provo on ollut täällä monessa muodossa. Tälla kertaa ap ei sentään itse ole tämä ylikuormitettu ystävä - milloin polttareiden tai babyshowerin järjestäjäksi värvätty. Parhaillaan eroa polttareilla ja babyshowereilla on ollut alle kaksi viikkoa. Olin tosiaan jo ehtinyt kaivatakin aloituksiasi. Oletko harkinnut uusia aiheita?
Aika paljon porukkaa suihkuttelemassa vauvaa, eikö kylpy olisi kätevämpi.
Pyydä sun miestä järkkäämään ne? Tai siskoa?
Kyllä munkin ystävä pyysi erikseen babyshoweriensa järkkääjän. Pyysi lapsen kummia. Tiesi, että olisi tullut tosi paha mieli jos niitä ei olisi hänelle järkätty. Siellä oli kylläkin tuo kuusi vierasta, mikä on mielestäni ideakin että lähimmät on paikalla. Ystävälläsi ei varmaankaan ole jaksamista järkätä isompia juhlia.