Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babyshowerit - ystävä joka järkkää haluaisi pienet juhlat

Vierailija
24.10.2018 |

Mitä mieltä pitäisi olla? Pyysin erästä ystävää järkkäämään babyshowerit niin sanoi, että voi järkätä, jos ei tarvitse isoja juhlia järjestää tai toisinsanoen panostaa.

Antoi esimerkiksi noin kuuden hengen juhlat,että ne olisi sopivat.

Itsellä on kavereita noin 14 joita toivoisin sinne ja laitoinkin tuon listan, niin kysyi haluanko oikeasti niin paljon.

Minä olen ollut järkkäämässä ystävälle polttareita. En ymmärrä mistä nyt kiikastaa? Hän on vähän ujo ihminen, ja hänellä on klikki yhteen ystävääni, voiko johtua siitä. Minua vähän hämmensi että jos kysyn varovasti voiko järkätä, niin vastaus on tällainen. Öö.. muuten hävettää kysyä itselleni juhlia,mutta arvelin että tavallaan pitää tehdä näin, koska muuten ei homma ehkä organisoidu.

Mietin pitäisikö pyytää jotain toista kaveria järjestämään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et järjestä itse?

Vierailija
2/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on noin paljon läheisiä ystäviä, eiköhän he olisi järjestäneet juhlat sinulle ihan ilman pyytämistäkin. Ei niitä yksin kenenkään kontolle voi sysätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä itse jos ei kelpaa. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
4/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä itse juhlasi. Tiedän, että oikeaati kai pitäisi olla tapana, että ystävät järjestää, mutta jos se on ystävällesi vaikeaa, niin järkkää itse ja kaverit tuo sulle lahjat.

Vierailija
5/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystävän pitää järjestää baby shower sulle?

Vierailija
6/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin vaihtoehdon annoin ja sanoin etten halua kenenkään stressaavan.

En vaan ymmärrä tuota että pitäisikö minun tajuta joku viesti tuosta? Siis onko siten että ystävä ei ehkä edes halua järjestää niitä eikä vaan uskalla sanoa sitä.

Ap

Vierailija
7/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mäkään en tajua miten joku ees kehtaa pyytää jotain järkkäämään omia babyshowereita! Ja varsinkin jos ei kelpaa niin järkätkööt itse. Uf.

Vierailija
8/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien pitäisi järjestää ne spontaanisti sinulle, ei käskystäsi. Jos kukaan ei halua järjestää, niin ongelmana ei ole kaverit vaan sinä.

Vierailija
9/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tartte nyt kenenkään panikoida että järjestä itse niin saatan tehdäkin. Olin vaan yllättynyt tuosta reaktiosta.

Vierailija
10/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tollasta voi keltään pyytää. Ihme dorka.

Vierailija
11/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on ikäviä kommentteja täällä. Juurihan ap sanoi, että ihan hävettää pyytää ketään. Tämä on niin suomalaista.

Vierailija
12/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin vaihtoehdon annoin ja sanoin etten halua kenenkään stressaavan.

En vaan ymmärrä tuota että pitäisikö minun tajuta joku viesti tuosta? Siis onko siten että ystävä ei ehkä edes halua järjestää niitä eikä vaan uskalla sanoa sitä.

Ap

Mitä siihen järjestämiseen sisältyy? Miten kustannukset jaetaan? Missä juhlat on tarkoitus pitää? Sinun kotonasi?

Vierailija
13/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on ikäviä kommentteja täällä. Juurihan ap sanoi, että ihan hävettää pyytää ketään. Tämä on niin suomalaista.

Mutta pyysi silti.

Vierailija
14/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä itse omat juhlasi, niin saat mitä haluat.

Koko alkuperäinen ideahan on jo hukassa, kun olet pyytänyt ystävää järjestämään ne, "oikeasti" ystävät järjestävät ne yllätyksenä.

Vierailija
15/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi pyytää?

Ap

Vierailija
16/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on siitä että saat jonkun järjestämään sinulle juhlat, etenkin jos järjestäjä on vastahakoinen?

Järjestä juhlat itse niin saat mieluiset ja voit kutsua niin paljon vieraita kuin haluat.

Vierailija
17/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa samalta, kun pyytäis ystäviä järjestämään yllätyssynttäreitä itselleen..

Jos haluat pitää "synttärit", niin pidä /järjestä ne reilusti itse tai jätä kokonaan väliin moiset wannabe - hömpötykset

Vierailija
18/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi pyytää?

Ap

Ystävät järjestää ne yllätyksenä sulle, jos järjestää.

Vierailija
19/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sittenpähän arvon alapeukuttajat tiedätte kun teillä on edessä babyshowerit että ei ne itsestään järjesty ja jos asiasta pitää lapsellisesti olla puhumatta vaikka kaikki siitä tietää, niin on lapsellista touhua!

Minusta on nyt vaan luonnollista että jos minä oon ollut jonkun babyshowereissa niin haluan heidät mukaan omiini. Eikä minun nykyiset kaverit tunne kaikkia keitten babyshowereissa olen ollut mukana.

Käytännön kysymyksiä, joita ei ilman kommunikaatiota ja kysymyksiä hoidu ellei oo telepaattisia kykyjä! Kyllä ootte alapeukuttajat niin lapsellisia..

Eikä oo siitä kiinni ettei ihmiset halua järjestää minulle niitä, varmasti haluavat, mutta aloin hämmästelemään tuota, että porukan kokoa rajoitettaisiin. 14 on vielä kohtuullisen pieni määrä.

Ehkä ystävä oli vaan väsynyt. Itse en lähtisi kuitenkaan tuosta näkökulmasta jos minulta kysyttäisiin apua vaan mielellään järkkäisin,niinkuin olen tehnytkin ystävilleni, olipa kyseessä polttarit tai babyshowerit. Ehkäpä minulle onkin se rooli ollut tässä kaveripiirissä että aina järkkään kun minulta se organisointi hoituu luontevasti. Sitten kun minä tartten jotain niin hävettää pyytää ja vielä tyrmäävämmältä tuntuu tuollainen vastaus.

Ap

Vierailija
20/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sittenpähän arvon alapeukuttajat tiedätte kun teillä on edessä babyshowerit että ei ne itsestään järjesty ja jos asiasta pitää lapsellisesti olla puhumatta vaikka kaikki siitä tietää, niin on lapsellista touhua!

Minusta on nyt vaan luonnollista että jos minä oon ollut jonkun babyshowereissa niin haluan heidät mukaan omiini. Eikä minun nykyiset kaverit tunne kaikkia keitten babyshowereissa olen ollut mukana.

Käytännön kysymyksiä, joita ei ilman kommunikaatiota ja kysymyksiä hoidu ellei oo telepaattisia kykyjä! Kyllä ootte alapeukuttajat niin lapsellisia..

Eikä oo siitä kiinni ettei ihmiset halua järjestää minulle niitä, varmasti haluavat, mutta aloin hämmästelemään tuota, että porukan kokoa rajoitettaisiin. 14 on vielä kohtuullisen pieni määrä.

Ehkä ystävä oli vaan väsynyt. Itse en lähtisi kuitenkaan tuosta näkökulmasta jos minulta kysyttäisiin apua vaan mielellään järkkäisin,niinkuin olen tehnytkin ystävilleni, olipa kyseessä polttarit tai babyshowerit. Ehkäpä minulle onkin se rooli ollut tässä kaveripiirissä että aina järkkään kun minulta se organisointi hoituu luontevasti. Sitten kun minä tartten jotain niin hävettää pyytää ja vielä tyrmäävämmältä tuntuu tuollainen vastaus.

Ap

No pyydä jotain toista ystävääsi. On ihan mahdollista, että ystäväsi ei ehtisi eikä jaksaisi yksin järjestää sulle juhlia. Ystävät yleensä järjestävät juhlat yhdessä eikä niin, että homma nakitetaan vain yhdelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi