Millä helkkarilla saa ajan kulumaan sairaalassa
Kommentit (17)
Miksi siellä olet ja kuinka kauan pitää olla? Kirjoja, ristikoira, sanahakutehtäviä yms. mukaan.
Niin, eihän se mikään paras paikka ole tekemisen puolesta. Itse lähden aina kesken kaiken pois kotiin. Ahdistava paikka!
Mä katoin telkkarii ja painelin sitä punaista nappia. Juttelin hoitsujen kanssa öisin tunteja, kun muut nukkui ja niillä ei ollut tekemistä. Nautin täysin siemauksin täysihoidosta. Olin 5pv, joista ekana päivänä oli vähän kipuja kun umppari oli tulehtunut.
Ja ai niin, pyysin piikillä kipulääkettä ja sit olin aina ihan pöllyssä jonkun tunnin.
Petra P kirjoitti:
Mä en vaan osaa maata paikallani
No kirjoita vaikka tuota blogia, jos et muuta keksi. Kerro nyt heti alkuun että miks oot siellä sairaalassa.
Petra P kirjoitti:
Miksi olet mennyt sairaalaan?
Mikset lähde kotiin? Nykyisinhän saa sairaalatasoisen hoidon kotiinkin, jos haluaa. Ainakin pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä olet ja kuinka kauan pitää olla? Kirjoja, ristikoira, sanahakutehtäviä yms. mukaan.
Sairaalaan ei saa viedä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin telkkarii ja painelin sitä punaista nappia. Juttelin hoitsujen kanssa öisin tunteja, kun muut nukkui ja niillä ei ollut tekemistä. Nautin täysin siemauksin täysihoidosta. Olin 5pv, joista ekana päivänä oli vähän kipuja kun umppari oli tulehtunut.
Ja ai niin, pyysin piikillä kipulääkettä ja sit olin aina ihan pöllyssä jonkun tunnin.
Miksi et nukkunut öisin?
Mulla oli mukana kirja ja tabletti, jolla surffailin netissä ja kuuntelin podcasteja. Karkkia mussutettavana. Onneksi "kämppis" ei halunnut katsoa telkkaria eikä muutenkaan ollut mikään liian puhelias tapaus, niin sain nauttia olostani.
Itse otin mukaan tabletin ja katselin leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Ennenaikaiset supistukset piinaa.
Tilaa pitsaa ja joku komee lääkäri ;) se vois hieroo sun niskoi
Trollaa huonekaveriasi. Henkilökuntaa ei kannata trollata, niillä on kiirettä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
No kirjoita vaikka tuota blogia, jos et muuta keksi. Kerro nyt heti alkuun että miks oot siellä sairaalassa.
Ennenaikaiset supistukset piinaa
Et taida olla tarpeeksi kipeä?