Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 16-vuotias ja mua alkoi äsken ällöttämään oma naisellisuus

Vierailija
24.10.2018 |

Niin kuin mun tissit, lantio ja peppu. Se että näytän naiselta. En yhtään tiedä miksi. :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin välillä ällöttää itsessäni nuo, olen 20 v vanhempi. Usein haluaisin olla vielä pieni lapsi.

Vierailija
2/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ne ei ällötä itsessään, vaan se että se naiseus näkyy niin selvästi ulospäin, tuntemattomille jne. N 33

Vierailija
4/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia tuossa iässä. :) Muuttunut keho hämmentää.

Vierailija
5/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällötti myös sun iässä, mutta se oli vain vaihe. Nykyään nautin näistä, ällötys vaihtui iloon.

Vierailija
6/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä voi olla helvettiä vain siksi, että mies-elukat huomaa sun olevan nainen. Siksi on parasta pukeutua peittävästi ja treenata itsepuolustuslajia. Pitää puolensa täällä pahassa maailmassa.

Vierailija
7/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksennan myös, koska olette niin rumia.

Jorma 66

Vierailija
8/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä voi olla helvettiä vain siksi, että mies-elukat huomaa sun olevan nainen. Siksi on parasta pukeutua peittävästi ja treenata itsepuolustuslajia. Pitää puolensa täällä pahassa maailmassa.

Miehillä on tapana myös nuuhkia julkisissa tiloissa että onko tarpeeksi kypsä nainen vai tyttö.

Kuulin kuinka eräs nelikymppinen mies kerran totesi että tuoksusta selvästi erottaa milloin on marja kypsiä.

Vierailija
9/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on tapana myös nuuhkia julkisissa tiloissa että onko tarpeeksi kypsä nainen vai tyttö.

Kuulin kuinka eräs nelikymppinen mies kerran totesi että tuoksusta selvästi erottaa milloin on marja kypsiä.

Oletan, että nuuhkivat sieltä haaroista, kuten elukat yleensäkin.

Vierailija
10/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että nuuhkivat sieltä haaroista, kuten elukat yleensäkin.

Kyllähän tarkka hajuaisti paljastaa ihan normaalisti nuuhkimalla että jossain tuoksuu kypsä marja.

Vierailija
11/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä sitä pohtii omaa itseään ja elää kropan muutosten kanssa. Kyllä mua ärsytti tosi nuorena olla tyttö. Yhtenä syynä kaiketi että kaikki coolit jutut yhdistettiin aina miehiin. Naiset oli vähän niinkuin joku sivujuttu tai jatke. Menkat oli se kaikkein ällöttävin asia. Kaiksesta tuollaisesta olen kasvanut vähitellen ulos ja nyt olen mielelläni nainen.

N43

Vierailija
12/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma 66

Pikku-Jormalla on paha mieli. Oksenna vaan, joskus se auttaa henkiseenkin pahoinvointiin. Tavaksi ei kannata ottaa. Voimia!

Vierailija
13/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä sitä pohtii omaa itseään ja elää kropan muutosten kanssa. Kyllä mua ärsytti tosi nuorena olla tyttö. Yhtenä syynä kaiketi että kaikki coolit jutut yhdistettiin aina miehiin. Naiset oli vähän niinkuin joku sivujuttu tai jatke. Menkat oli se kaikkein ällöttävin asia. Kaiksesta tuollaisesta olen kasvanut vähitellen ulos ja nyt olen mielelläni nainen.

N43

Mä pohdin kyllä vieläkin itseäni ja elän kropan muutosten kanssa. Itsetuntoni on myös edelleen varsin surkea ja vertaan itseäni jatkuvasti muihin. Milloinkohan tämä vaihe loppuu ja minusta tulee seestynyt gepardikuosiin pukeutuva Aikuinen Nainen. N36

Vierailija
14/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Mieshän on jonkinlainen standardi. Naisia aina äimistelläänkin meediassa.

Vierailija
15/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ne ei ällötä itsessään, vaan se että se naiseus näkyy niin selvästi ulospäin, tuntemattomille jne. N 33

Eiku naama piiloon äkkiä!!

Vierailija
16/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks minuun ei ole kasvanu tollasia tissejä.

Vierailija
17/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ällöttänyt miehen kroppani teini-iästä asti, noin 30 vuotta. En kaiketi saavuta tässä asiassa kypsyyttä ennen kuin on täysin myöhäistä. Katafalkilla ehkä helpottaa tämä asia. Tämä, mitä nyt kerron, on todennäköisesti liiallista ap:n kannalta, mutta sanon silti. Olen pohtinut, haluanko olla mies lainkaan. Olin Setaankin yhteydessä. Käsitykseni on se, että en minä mihinkään hoitoihin ja korjausleikkauksiin halua, en  minä ole nainenkaan. Mutta jotenkin asiaa pitää purkaa.

Ap: vaikka et päätyisi yhtä äärimmäisiin ajatuksiin kuin minä, niin jossain vaiheessa on varmasti viisasta puhua asiasta vaikka terveydenhoitajan tai peräti lääkärin kanssa. En nyt ensi töikseni ehdota, että lähdet mihinkään avautumaan, mutta jos tuo ällötys jatkuu, niin ihan varmasti sitä kannattaa hoitaa. Nykyään on kuitenkin mahdollisuudet sellaiseen. 

Vierailija
18/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ällöttää varmaan, että jotkut saattavat katsoa mua eri tavalla kuin joskus muutamia vuosia sitten. Että mun tissit ja lantio erottuu selvästi, niin tulee jotenkin alaston olo.

Ap

Vierailija
19/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina ylpeä pienistä rinnoistani, sukupuolielimistäni, menkoistani, raskauksistani, synnytyksistäni ja imettämisestä. Olen luonnollisesti ylpeä myös ulkonäöstäni kokonaisuutena, kyvykkyydestäni ja älykkyydestäni.

Vierailija
20/32 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma 66

Pikku-Jormalla on paha mieli. Oksenna vaan, joskus se auttaa henkiseenkin pahoinvointiin. Tavaksi ei kannata ottaa. Voimia!

Olen iso mies, ja kaltaisesi kitisevä pimpsukka hiljenisi pelkästään lamaantuneesta kunnioituksesta, kun saisi olla samassa tilassa kanssani.

Jorma 66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi