Olen 16-vuotias ja mua alkoi äsken ällöttämään oma naisellisuus
Niin kuin mun tissit, lantio ja peppu. Se että näytän naiselta. En yhtään tiedä miksi. :D
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ällöttää varmaan, että jotkut saattavat katsoa mua eri tavalla kuin joskus muutamia vuosia sitten. Että mun tissit ja lantio erottuu selvästi, niin tulee jotenkin alaston olo.
Ap
No tämä on valaisevaa. Kyllähän miehet katsovat nuoria naisia, ja naisetkin katsovat. Tyttöystäväni, joka oli hyvin kaunis, ihmetteli samaa katsomista vielä 20-vuotiaana. Jossain määrin tuota katsomista pitää opetella sietämään. Toiset ihmiset eivät voi kulkea laput silmillä siksi, että sinä olet olemassa. Tuijotus - ja varsinkin arvostelu - on tietenkin kohtuutonta käytöstä.
Minulla ei ole tarjota helppoa ratkaisua. Valitettavasti aikuisuuteen kuuluu tietty kovapintaisuus, eikä sitä aina opi hurskain viisauksin. Se kehittyy vain kokemuksesta. Kasvaminen ja aikuistuminen ei ole aina kivaa. Voihan se tietenkin olla, että hetkeen ei kannata pitää kireimpiä ja ihonmyötäisimpiä vaatteita. Ja nyt on talvilla käsillä, niin voit ihmisten ilmoilla piiloutua muhkeampaan takkiin.
Sinusta on kasvamassa nainen, ja useimmat naiset ovat kauniita. Nyt sinua hämmentää, mutta ei sinulla sellaistakaan vaihtoehtoa ole, että jäisit lapsen muotoiseksi. Ja olisiko sekään kivaa. Tällä en tarkoita sitä, että mahdollisia pieniä rintoja pitäisi hävetä. Meissä on eri kokoisia ja muotoisia yksityiskohtia. Tarkoitan, että useimmat aikuiset kai kuitenkin soisivat olevansa ylipäätään aikuisen ihmisen oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oksennan myös, koska olette niin rumia.
Jorma 66
Pikku-Jormalla on paha mieli. Oksenna vaan, joskus se auttaa henkiseenkin pahoinvointiin. Tavaksi ei kannata ottaa. Voimia!
Olen iso mies, ja kaltaisesi kitisevä pimpsukka hiljenisi pelkästään lamaantuneesta kunnioituksesta, kun saisi olla samassa tilassa kanssani.
Jorma 66
Oo hiljaa teiniakne. Tulit tänne oksentamaan vai hakemaan itsearvostusta naisen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä voi olla helvettiä vain siksi, että mies-elukat huomaa sun olevan nainen. Siksi on parasta pukeutua peittävästi ja treenata itsepuolustuslajia. Pitää puolensa täällä pahassa maailmassa.
Miehillä on tapana myös nuuhkia julkisissa tiloissa että onko tarpeeksi kypsä nainen vai tyttö.
Kuulin kuinka eräs nelikymppinen mies kerran totesi että tuoksusta selvästi erottaa milloin on marja kypsiä.
Oletan, että nuuhkivat sieltä haaroista, kuten elukat yleensäkin.
Ihminen on vain yksi eläin muiden joukossa, eikä ole sen arvokkaampi kuin vaikkapa orava. Sinäkin olet ihmisapina.
Vierailija kirjoitti:
Minua on ällöttänyt miehen kroppani teini-iästä asti, noin 30 vuotta. En kaiketi saavuta tässä asiassa kypsyyttä ennen kuin on täysin myöhäistä. Katafalkilla ehkä helpottaa tämä asia. Tämä, mitä nyt kerron, on todennäköisesti liiallista ap:n kannalta, mutta sanon silti. Olen pohtinut, haluanko olla mies lainkaan. Olin Setaankin yhteydessä. Käsitykseni on se, että en minä mihinkään hoitoihin ja korjausleikkauksiin halua, en minä ole nainenkaan. Mutta jotenkin asiaa pitää purkaa.
Ap: vaikka et päätyisi yhtä äärimmäisiin ajatuksiin kuin minä, niin jossain vaiheessa on varmasti viisasta puhua asiasta vaikka terveydenhoitajan tai peräti lääkärin kanssa. En nyt ensi töikseni ehdota, että lähdet mihinkään avautumaan, mutta jos tuo ällötys jatkuu, niin ihan varmasti sitä kannattaa hoitaa. Nykyään on kuitenkin mahdollisuudet sellaiseen.
Kiitos sille, joka uskaltaa kertoa täällä tällaista, sen ainaisen väkinäisen mieheyden korostamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ällöttää varmaan, että jotkut saattavat katsoa mua eri tavalla kuin joskus muutamia vuosia sitten. Että mun tissit ja lantio erottuu selvästi, niin tulee jotenkin alaston olo.
Ap
Ainoa neuvoni tähän olisi, että älä anna epävarmuuden näkyä ulospäin. Jotkut nauttivat kun huomaavat sellaista. Tiedä omat rajasi, vaikka maailma sanoisi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva, että osataan sanoa
Ei ap kysynyt mielipidettä kropastaan. Toki sinulla oli tarve vastata jotain tällaista rivien välistä esineellistävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma 66
Pikku-Jormalla on paha mieli. Oksenna vaan, joskus se auttaa henkiseenkin pahoinvointiin. Tavaksi ei kannata ottaa. Voimia!
Olen iso mies, ja kaltaisesi kitisevä pimpsukka hiljenisi pelkästään lamaantuneesta kunnioituksesta, kun saisi olla samassa tilassa kanssani.
Jorma 66
Oo hiljaa teiniakne. Tulit tänne oksentamaan vai hakemaan itsearvostusta naisen kautta?
Äitisi emättimessä oli näppyjä kun sinut väänsi. Oksennan myös sinulle, trolli.
Onni on sitä, että haluaa sitä mitä saa. Ota ilo irti siitä naiseudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma 66
Jorma 66
En tiedä oliko. Saiko hän ne sinulta? Sinäkö se oot isi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma 66
Jorma 66
En tiedä oliko. Saiko hän ne sinulta? Sinäkö se oot isi?
Enosi on sun isäsi.
Kuitenkin samalla nautin siitä, kun saan välillä huomiota pojilta. Mutta joskus taas ällöttää koko tyttönä/naisena olo. Mulla on aika ristiriitaiset tunteet tämän asian suhteen.
Ap