Audi-pellet
Miksi viet kaksi parkkiruutua parkkeeraamalla autosi viivan päälle?
Mahtuu se A6 siihen ruutuunkin, vai miten on?
Kommentit (28)
Jos pysäköin vain yhteen parkkiruutuun, ei jää tilaa kulkea autoon ja joku voi kolhia autoani autonsa ovilla. Siksi.
Ei mahdu, eikä ole edes Audia. Harvat autot enää mahtuu ruutuihin niin, että mahtuu kulkemaan kolhimatta viereistä autoa varskin, jos pitää saada lapsetkin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän aina autoni kahden ruudun keskelle ja tämä ei ole mitenkään laitonta. Parkkiruudun viivat ei ole sulkuviivoja, joten ne saa vapaasti ylittää. Miksi sitten teen näin. Autosta nouseminen ja pakkaaminen on helpompaa kun ei tarvitse varoa muita autoja, eikä muiden tarvitse varoa minun autoani.
Teetkö noin silloinkin, kun näet, että parkkipaikalla on ruuhkaa, jos vaan onnistut valtaamaan ne kaksi vierekkäistä paikkaa? Eli voit ihan hyvällä omallatunnolla napata kaksi paikkaa, vaikka takanasi jonotetaan vapaita ruutuja? ->"Jätän aina autoni"
Ja juu, eihän se laitonta ole...
En minä tuonkaan takia yöuniani menetä :D
Niin sitä pitää. Ethän ihmettele, kun joskus vailla kameravalvontaa olevassa paikassa autosi vilkku saattaa olla potkaistu rikki tai jotain muuta kivaa pikku ylläriä tarjolla? Kauniita unia :D
Ootko kahdeksanvuotias, vai köyhä ja katkera? Kaikki on muiden syytä?
Kahdeksanvuotias, jos arvelen, että joku epätoivoisesti parkkipaikkaa etsivä saattaa raivostua nähtyään jonkun käyttävän autolleen kahta vierekkäistä paikkaa samaan aikaan? Ei, kyllä mä ihan aikuisen tavoin asiaa käsittelen ja arvioin. Tällaisia kostoiskuja voi tapahtua.
Köyhä? Valitettavasti en ymmärrä, että miten varallisuuteni liittyy jonkun parkkeeraamiseen? Meillä on ihan tuliterä auto, hinnaltaan tuollaiset 30k luokkaa, ajettu alle 5000km.
Kateellinen? Miksi ihmeessä? Huonosta käytöksestäkö jollekin? Vai mistä?
Voitko perustella, en nyt ymmärrä näitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Jätän aina autoni kahden ruudun keskelle ja tämä ei ole mitenkään laitonta. Parkkiruudun viivat ei ole sulkuviivoja, joten ne saa vapaasti ylittää. Miksi sitten teen näin. Autosta nouseminen ja pakkaaminen on helpompaa kun ei tarvitse varoa muita autoja, eikä muiden tarvitse varoa minun autoani.
Melko rohkea olet varsinkin täydellä parkkipaikalla. Jollekin saattaa tulla mieleen kouluttaa parkkiruutujen valtaajaa kalliilla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, ei kusipäisyys ole sinänsä mitenkään laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko rohkea olet varsinkin täydellä parkkipaikalla. Jollekin saattaa tulla mieleen kouluttaa parkkiruutujen valtaajaa kalliilla tavalla.
Tätä minäkin tarkoitin, mutta joku piripää vastasi ihan tolkuttomia. Kyseli josko olisin kahdeksanvuotias :D Kun argumentit loppuvat, käy yleensä näin.
Ja tämä yksi jumalolentohan totesi, että uusia vilkkuja saa rahalla. En sitten tiedä, kuinka kivaa on kiireessä huomata, kuinka renkaat on puhkottu. Mutta kukin tavallaan, joku nauttii mukavista parkkiylläreistä.
En minä tuonkaan takia yöuniani menetä :D Uusia vikkuja, yms saa rahalla.