Audi-pellet
Miksi viet kaksi parkkiruutua parkkeeraamalla autosi viivan päälle?
Mahtuu se A6 siihen ruutuunkin, vai miten on?
Kommentit (28)
Ihan paras parkkeeraus oli yhdessä parkkihallissa jossa 500-sarjan bemari oli onnistuttu pysäköimään NELJÄN ruudun päälle. Se vaati jo taitoa. Tai kun taksikuski veti mersunsa poikittain kahden invaruudun päälle yhdessä kauppakeskuksessa.
Jätän aina autoni kahden ruudun keskelle ja tämä ei ole mitenkään laitonta. Parkkiruudun viivat ei ole sulkuviivoja, joten ne saa vapaasti ylittää. Miksi sitten teen näin. Autosta nouseminen ja pakkaaminen on helpompaa kun ei tarvitse varoa muita autoja, eikä muiden tarvitse varoa minun autoani.
Noh, kun idiootit pikku peltiloodissaan avaavat autonsa ovet siten, että ne kolhivat viereisen auton kyljet!
Yhden tällaisen korjaustin - hintaa 700 euroa!!
(Omavastuu onneksi 200e, joten ei mennyt omasta pussista.)
Vinkkinä muillekin:
pysäköi parkkipaikalla joko kauas kaupan ulko-ovesta TAI kalliin auton viereen, niiden omistajat ei kolhi.
Vierailija kirjoitti:
Jätän aina autoni kahden ruudun keskelle ja tämä ei ole mitenkään laitonta. Parkkiruudun viivat ei ole sulkuviivoja, joten ne saa vapaasti ylittää. Miksi sitten teen näin. Autosta nouseminen ja pakkaaminen on helpompaa kun ei tarvitse varoa muita autoja, eikä muiden tarvitse varoa minun autoani.
Teetkö noin silloinkin, kun näet, että parkkipaikalla on ruuhkaa, jos vaan onnistut valtaamaan ne kaksi vierekkäistä paikkaa? Eli voit ihan hyvällä omallatunnolla napata kaksi paikkaa, vaikka takanasi jonotetaan vapaita ruutuja? ->"Jätän aina autoni"
Ja juu, eihän se laitonta ole...
kolme nollaa keulilla ja yksi ratin takana :)
PS: mieheni ajelee Audilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö noin silloinkin, kun näet, että parkkipaikalla on ruuhkaa, jos vaan onnistut valtaamaan ne kaksi vierekkäistä paikkaa? Eli voit ihan hyvällä omallatunnolla napata kaksi paikkaa, vaikka takanasi jonotetaan vapaita ruutuja? ->"Jätän aina autoni"
En minä tuonkaan takia yöuniani menetä :D
Kesällä olin miehen kanssa Virossa autolla. Viimeiseksi yöksi mentiin pikkuhotelliin Saarenmaalla, ja hotellin pihalla oli vieraille varattu kuusi parkkipaikkaa. Ei sinne mahtunut kuin viisi, koska kaksi autoa oli parkkeerattu toisten puolelle.
Huvittavaa oli, että meidän auton lisäksi siellä oli ruutuun osuneett latvialais- ja saksalaisrekisterissä olleet autot. Kaksi virolaisrekisterissä ollutta eivät kumpikaan olleet osuneet viivojen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joka tapauksessa saan haukut, kun olen Audi-kuski vaikka tekisin kaiken tismalleen oikein. Käyttäydytään sitten maineen mukaan.
Pirkkamersun omistajalla on elämä muutenkin raskasta, kun öljyä kuluu ja jakoketjua venyy.
Tosiaankin, nämä audityypit on ihan "parhaita".
Meidän naapuri vaihtoi vanhan autonsa vanhaan audiin, kun pienituloisena duunarina ei ole varaa uutta ostaa. Lähti eräänä päivänä vaimonsa kanssa kävelylle ja napsutteli autonsa lukitusta mennessään niin että valot vilkkuivat. Katseli audiaan ihastellen pää pystyssä. Tekivät pienen lenkin, ja tietenkin palasivat audin kylkiä hipoen ja taas piti katsella kaihoten.
Mies näki samaisena iltana ikkunasta, kun samainen naapuri istui parkkipaikalla audissaan valkoiset ajohanskat kädessä ratista kiinni pitäen :D Ei lähtenyt minnekään, kävi vain istuksimassa. Ja kovin on alkanut viihtyä pihalla hengailemassa, ilman mitään tekemistä, kuljeksii vain ja katselee tuota vanhaa kärryään.
Ja viittasin tuohon "duunariin" ihan vain sen vuoksi, että ymmärtäisin ehkä jopa jonkun sadan tonnin auton ihastelun, vaikka ei omaan tyyliini kuulukaan.
No joo, mulla on a6 ja hyvin se sopii parkkiruutuun, varmaan johtuu siitä että osaan ajaa sen siihen ruutuun. Jotkut saa fuat puntollakin menemään kaksi ruutua vaikka se on niin pieni että sopii vaikka poikittain yhteen ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Pirkkamersun omistajalla on elämä muutenkin raskasta, kun öljyä kuluu ja jakoketjua venyy.
Isoisäkö kerto?
Monessa paikassa ON todella ahtaat parkkiruudut. Yarikset mahtuu, muiden kanssa on vaikeempaa.
t. Q7
Noin se kuuluukin parkkeerata ettei tollot kolhi autoa. Vanhat parkkiruudut ovat liian pienia uusille autoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää. Ethän ihmettele, kun joskus vailla kameravalvontaa olevassa paikassa autosi vilkku saattaa olla potkaistu rikki tai jotain muuta kivaa pikku ylläriä tarjolla? Kauniita unia :D
ei viiti parkkeeraa white trash autojen viereen, tiiä jos vaikka kateellisena naarmuttaisi autoa "vahingossa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää. Ethän ihmettele, kun joskus vailla kameravalvontaa olevassa paikassa autosi vilkku saattaa olla potkaistu rikki tai jotain muuta kivaa pikku ylläriä tarjolla? Kauniita unia :D
Ootko kahdeksanvuotias, vai köyhä ja katkera? Kaikki on muiden syytä?
Mitä yhteistä on Audilla ja kondomilla?
- Molempien sisällä on m u l k k u.
Vierailija kirjoitti:
kolme nollaa keulilla ja yksi ratin takana :)
PS: mieheni ajelee Audilla :)
Jätä se sika!
Ei kai auton merkki vaikuta siihen jos ratin takana istuu puusilmä.