Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee uskottomuudesta!

Vierailija
24.10.2018 |

Nyt on paha. Mies löysi parisängyn alta vieraan miehen sukat eikä suostu uskomaan, etten minäkään tiedä kenen ne on. Veikkaan että jotenkin mystisesti aikuisen poikamme sukat ovat eksyneet sinne, kun on ollut meillä käymässä. Loogisin selitys. Mutta nyt mies tällä perusteella ihan tosissaan epäilee että mulla on suhde. Voi hevonperse että on taas iso juttu. Mutta tuli mieleen kysyä, millaisilla muilla "aukottomilla" perusteilla teitä on epäilty uskottomuudesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäillä, kun ei ole syytä epäillä ja en laita itseäni sellaiseen tilanteeseen, että tarvis epäillä.

Vierailija
2/3 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkästi punehtuva iho. Olin raapinut selkääni suihkussa, siitä oli jäänyt punaiset juovat jotka näkyivät vielä kun tulin suihkusta pelkkä pyyhe päällä.

Toiset piilottelee niitä rakastajia komeroissa, minä selkeästikin saunassa.

Ps. Mies on eksä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uskollisuuteni asetettiin kyseenalaiseksi koska tein välillä pitkiäkin työpäiviä asiakaspalvelussa tiskin takana (ja hui..tapasin siinä miehiä!) ja siksi kun tein pitkiä lenkkejä isojen ja liikunnallisten koirieni kanssa enkä lenkin tai työpäivän jälkeen viitsinyt tilittää montako miestä näin ja puhuinko heidän kanssaan jne. Se oli varma merkki pettämisestä jos menimme yleiselle paikalle yhdessä ja miehet saattoivat katsella minua, ainahan ostareilla istuskelee miehiä katselemassa ohikulkevia naisia, huoh.