Miehet vaan kirjoittelee mulle viestejä, ei halua tavata. Selittäkää miksi?
Näin on käy jatkuvasti jos olen yrittänyt tutustua Tinderissä tai deittipalstoilla. Mistä tämä johtuu? Olen jopa laittanut ilmoitukseen joskus, että en etsi kirjeenvaihtokavereita, sekään ei auttanut. Treffeille olen päässyt ehkä kerran, siitä kyllä syntyi pieni suhde.
Kommentit (18)
Johtuu pärstästä ja/tai siitä mitä sinä kirjoittelet.
Jos en kerran kiinnosta juttujen tai ulkonäön perusteella, miksi ylipäänsä kirjoittelevat mulle? Kirjoittelua voisi jatkua ikuisuus, itse lopetan sen kun huomaan, ettei ole aikomustakaan tavata.
ap
Kerro vähän enemmän näistä kirjoittelijamiehistä. Minkä ikäisiä he ovat? Minkä verran he kertovat itsestään? Entä minkälainen sinun ilmoituksesi on?
Ovatko miehet vain varovaisia rauhallisia tutustujia ja sinä kaipaat nopeampaa tahtia?
Vierailija kirjoitti:
Jos en kerran kiinnosta juttujen tai ulkonäön perusteella, miksi ylipäänsä kirjoittelevat mulle? Kirjoittelua voisi jatkua ikuisuus, itse lopetan sen kun huomaan, ettei ole aikomustakaan tavata.
ap
Olet aina plan C jos plan A tai B ei toimikaan. Harva deittisysteemeissa ainoastaan yhden kanssa viestii.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikä on ikuisuus sinulle? Ehdotatko itse tapaamista? Ovatko miesten kirjeet tutustumista vai jonnin joutavaa lörpöttelyä?
Jutut on tutustumista, tavallisia asioita kirjoitellaan. Saattavat joskus ehdottaa tapaamista, mutta niistä ei koskaan tule mitän konkreettista. Kirjoittelua voi jatkua viikkokaupalla. En koe mielekkääksi kirjoittaa kovin kauaa tapaamatta, koska vain kasvotusten näkee, onko henkilö kiinnostava. Miehet ovat noin 40v kuten itsekin olen. Tätä tapahtuu niin paljon, että olen poistunut kaikista palveluista.
ap
Itse pidän takarajana paria viikkoa (ensimmäisestä aktiivisesta keskustelusta), ja jos treffejä ei ole siihen mennessä sovittu niin tylysti jätän miehen omaan arvoonsa. Jos ei halua tavata niin selvästi piilottelee jotain, esim. ei ole niin supliikki livenä vaan heittää sovinistiläppää tmv, tai kuva 10 vuotta sitten otettu.
Mitä miehet on sanoneet kun olet ehdottanut treffejä?
Miehet ovat saattaneet itse ehdottaa tapaamista ja kun sanon, että käy, asia vaan venyy ja venyy. Samoin vastaus miehiltä tapaamiseen on positiivinen mutta mitään ei tapahdu. Osaisiko joku mies valaista tätä?
En käy baareissa, joten netti olisi hyvä tapa tavata ihmisiä, mutta ei se näytä multa onnistuvan.
Saan kyllä yhteydenottoja ja matcheja aika paljon ja en ymmärrä, mitä nämä miehet haluavat. Kirjoittelu sujuu usein hyvissä merkeissä ja juttu luistaa. Miehet ovat myös itse aktiivisia kirjoittelijoita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jutut on tutustumista, tavallisia asioita kirjoitellaan. Saattavat joskus ehdottaa tapaamista, mutta niistä ei koskaan tule mitän konkreettista. Kirjoittelua voi jatkua viikkokaupalla. En koe mielekkääksi kirjoittaa kovin kauaa tapaamatta, koska vain kasvotusten näkee, onko henkilö kiinnostava. Miehet ovat noin 40v kuten itsekin olen. Tätä tapahtuu niin paljon, että olen poistunut kaikista palveluista.
ap
Oletko hoksannut koskaan, että sinäkin voit ehdottaa tapaamista? Voit vaikka järjestää koko jutun ihan itse! Wou...
Taidat olla aika takakireä tyyppi ja sen miehetkin ovat huomanneet kirjoittelussa. Sen takia he yrittävät tutustua sinuun hieman enemmän ennen kuin joutuvat naamatusten huomaamaan, että olet oikeastikin hyvin tiukkahuulinen ja huumoriton nainen.
Minä olen saman ikäinen nainen ja miehet ovat halunneet tavata aina jo ihan samantien. Minä taas haluan hieman taustaa selväksi ennen kuin lähden naamatusten minnekään.
Varattuja ja annat uutta kipinää hänen jo olemassa olevaan suhteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko hoksannut koskaan, että sinäkin voit ehdottaa tapaamista? Voit vaikka järjestää koko jutun ihan itse! Wou...
Taidat olla aika takakireä tyyppi ja sen miehetkin ovat huomanneet kirjoittelussa. Sen takia he yrittävät tutustua sinuun hieman enemmän ennen kuin joutuvat naamatusten huomaamaan, että olet oikeastikin hyvin tiukkahuulinen ja huumoriton nainen.
Minä olen saman ikäinen nainen ja miehet ovat halunneet tavata aina jo ihan samantien. Minä taas haluan hieman taustaa selväksi ennen kuin lähden naamatusten minnekään.
Mikä saa sinut ajattelemaan että olen tiukkahuulinen ja takakireä?
ap
Ymmärrän sinua ap. Itse ehdottelen myös naisille aika pian tapaamisia, mutta ikinä ei ole muka aikaa. Ensiksi ollaan niin innoissaan, että joo nähdään vain, mutta sitten kun yrittää ehdottaa päivämäärää, niin alkaa takapakki ja vaikka antaisi naisen valita päivämäärän ja paikan, niin ei sovi ja tulee ihme selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän takarajana paria viikkoa (ensimmäisestä aktiivisesta keskustelusta), ja jos treffejä ei ole siihen mennessä sovittu niin tylysti jätän miehen omaan arvoonsa. Jos ei halua tavata niin selvästi piilottelee jotain, esim. ei ole niin supliikki livenä vaan heittää sovinistiläppää tmv, tai kuva 10 vuotta sitten otettu.
Itse kirjoittelin 2 kuukautta ennen kuin nähtiin. Asuttiin kyl eri kaupungeissa. Meillä vaan jutut jatkui yksinkertaisesti eikä koskaan loppuneet.. Puolentoista vuoden etäsuhteen jälkeen muutettiin yhteen ja nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä. Aina ei kantsi heti alkaa epäuskoiseksi ja vetää liinat kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap. Itse ehdottelen myös naisille aika pian tapaamisia, mutta ikinä ei ole muka aikaa. Ensiksi ollaan niin innoissaan, että joo nähdään vain, mutta sitten kun yrittää ehdottaa päivämäärää, niin alkaa takapakki ja vaikka antaisi naisen valita päivämäärän ja paikan, niin ei sovi ja tulee ihme selityksiä.
Itse olen nainen ja siis yksinkertaisesti ahdistun suunnattomasti siitä että täytyy tavata täysin vieras ihminen. Ensitapaamiseen liittyy myös hirveästi paineita, koska ollaan tavattu tinderissä, niin sitten lähdetäänkin jo katsomaan onko tässä kenties tuleva mieheni. Jännitän näkemisiä ihan älyttömästi ja siksi mielelläni viestittelisin jonkin aikaa, jotta selviää onko miehessä mitäään kiinnostavaa, vai voinko välttää "turhan" näkemisen ja jännittämisen. Eli sanoisin vinkkinä, että jos nainen vaikuttaa kiinnostavalta, niin kannattaa odotella rauhassa ja viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet aina plan C jos plan A tai B ei toimikaan. Harva deittisysteemeissa ainoastaan yhden kanssa viestii.
Tämä on setämiesten toimintaperiaate. Varattuja haisumunia jotka omassa rumassa katkeruudessaan sadisteina ”pyörittelevät” naisia. Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kirjoitat itse siihen tyyliin että vaikutat ihan kaikkea muuta kuin kivalta tai varsinkaan rennolta tyypiltä. Todella ällöttävää käytöstä tuollainen.
Mitä aloittajan kysymykseen tulee, ihan sama ongelma on mulla ja siksi olenkin lopettanut kaiken seuranhaun. Ei jaksa sitä loputonta vätystelyä, miehet vätystelee päättämättöminä ja passiivisina vielä vaikka tavattaisiinkin. "Ei ole aikaa" jne. Ja ihan vapaita ne miehet on, ei varattuja suhteessa olevia kuten joku toinen ällötys siellä aiemmin vihjaili.
Varattuja, vaikeaa järkätä aikaa tapaamiselle.