Kuinka pääsisin tekemään lakkolaisten töitä?
Olisi antoisaa olla rikkurina ja kaataa samaa paskaa ay-liikkeen niskaan, mitä se on tarjonnut työttömille.
Kommentit (13)
Eli haluat palkaksesi 9 e päivä vailla mitään oikeuksia? Opi toki arvostamaan itseäsi enemmän, et sinä orja ole!
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat palkaksesi 9 e päivä vailla mitään oikeuksia? Opi toki arvostamaan itseäsi enemmän, et sinä orja ole!
Ay-liike on onneksi tarmokkaasti taistellut orjatöitä ja muita kyykytyspelleilyjä vastaan, eikun...
Miksi kannatat riistäjiä? Oletko masokisti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä osaisit tehdä?
Minulla on pari ammattitutkintoa ja lähes kahdenkymmenen vuoden työkokemus eri töistä. Jotakin voisin osata.
Koska ay-liike ei tee mitään työttömien ja juuri esim. 9e pelleilyjen vuoksi, olisi minusta ihan ok jos työnantaja saisi palkata lakkoilijan tilalle parhaaksi näkemänsä rikkurin. Sipilälle siis vinkkinä, että lakimuutosta sisään niin kyllä se siitä iloksi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannatat riistäjiä? Oletko masokisti?
Kumpia riistäjiä? Vastustan ay-liikettä, joka vihaa työttöm ja on valmis orjuuttamaan osan ihmisistä kunhan a-luokan edut säilyvät.
Mies pääsi alkusyksystä töihin pitkän työttömyyden jälkeen. Oli silläkin mieli muuttunut, kun oli nähnyt maailmaa pitkäaikaistyöttömän vinkkelistä. Kiroaa nykyisin SAK:n alimpaan helvettiin. Liittyi YTK:hon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ay-liike on onneksi tarmokkaasti taistellut orjatöitä ja muita kyykytyspelleilyjä vastaan, eikun...
Eihän ay-liikkeen kuulukaan taistella kuin maksavien jäsenten puolesta.
käy kansalaispidättämässä meikkejä varastelevia teinejä-
Et osaisi kuitenkaan tehdä niitä töitä.
Olen menossa töihin tänään lakosta huolimatta. Ihan sillä pääsen töitä tekemään että työ minulla oli jo. Ah kuinka helppoa. Ap vaan hakemaan töihin.
Kaunis ajatus. Kunhan samalla voisi osoittaa vastustavansa myös hallitusta.