Täydellinen mies työkaverina, miten saan omakseni?
Kohtelias, huomaavainen, älykäs, hauska, just mun makuun kaikin puolin, kerta kaikkiaan täydellinen. Ja mitä ollaan juteltu pintapuolisesti, vaikutamme tosi samanlaisilta. Yleensä tykkäämme samoista asioista ja olemme samaa mieltä. Miten viestittäisin hänelle olevani kiinnostunut tutustumaan paremmin vaikuttamatta liian tungettelevalta?
Kommentit (50)
Pyydä hänet lounaalle tai kahville työpäivän aikana. Kiva tutustua uusiin ihmisiin -verukkeella.
"vaikuttamatta liian tungettelevalta?"
Miehen näkökulmasta tuo ei ole ongelma vaan oman pelkuruuden selittelyä itselleen.
Mulla on toiminut vatsan kautta. Kokkailen duunissa ison määrän aamupuuroa ja sanon että tuleppa sinäkin Juha, puurolle, otatko mansikkasoppaa? Sitten joku päivä lämmitän korvapuusteja uunissa, tuutko, Juha, pullakahville, mä oon leiponut?
Sulaa vahaa..
Mulla oli kans joskus tuollainen työkaveri. Onneksi se lähti, niin pystyy taas keskittymään niihin töihin.
Olen kateellinen sille naiselle joka on yhdessä tai saa samanlaisen työkaverini.
Vai että täydellinen mies ja ihan jopa pintapuolisesti jutellut, jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se yleensä myös on.
Vierailija kirjoitti:
Vai että täydellinen mies ja ihan jopa pintapuolisesti jutellut, jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se yleensä myös on.
Kerro toki lisää jos sulla on joku syvällisempi näkemys tähän. Oman kokemukseni perusteella paskat miehet eivät osaa vakuuttavasti näytellä hyviä vaikka kuinka yrittäisivät.
Jos mies on kiinnostunut lähempään tuttavuuteen, hän tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekisi aloitteen jos olisi kiinnostunut.
Naiset kuvittelevat että jokainen kiinnostunut mies on valmis hankkiutumaan äärimmäisen kiusalliseen tilanteeseen esim. juuri työpaikalla jossa sitä pakit antanutta naista pitäisi sitten nähdä päivästä toiseen.
En itse ymmärrä näitä työpaikkaromansseja. Entäs sitten jos alatte joskus seurustelemaan ja käykin huonosti ja eroatte. Joudutte näkemään toisianne edelleen töissä jne.
Vierailija kirjoitti:
En itse ymmärrä näitä työpaikkaromansseja. Entäs sitten jos alatte joskus seurustelemaan ja käykin huonosti ja eroatte. Joudutte näkemään toisianne edelleen töissä jne.
Eikös se ole luonteva paikka tutustua ihmisiin. Ja minkä sille voi, jos leimahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole luonteva paikka tutustua ihmisiin. Ja minkä sille voi, jos leimahtaa.
Miten voi leimahtaa, jos kumpikin odottaa, että toinen tekee aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa kumppaninhakutilanteissa on oma riskinsä. Jos pelko ohjaa toimintaa, ei voi odottaa myöskään sitä voittopuolta. Jos joku ihminen aidosti kiinnostaa (harvinainen tilanne tavallaan), jätätkö tsekkaamatta onko siitä suhteesta johonkin, ihan vain sen takia että tulevaisuudessa voi olla kiusallinen olo?
Kylähullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi leimahtaa, jos kumpikin odottaa, että toinen tekee aloitteen?
Kyllähän se nyt perinteisesti menee niin, että MIES pokaa. Pokaava nainen on säälittävä.
Minä taas en haluaisi olla samassa työpaikassa mieheni kanssa, vaikka rakas ja tärkeä onkin. Ehtii nähdä tarpeeksi kun asuu saman katon alla. Eikä muutenkaan kannata pitää ns. kaikkia munia samassa korissa. Tuttavapiirissäni on tapauksia, joissa pariskunnat työskentelivät samalla työnantajalla ja kun yt:t iskivät niin molemmat puoliskot jäivät työttömiksi.
Oletko mies?