Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen mies työkaverina, miten saan omakseni?

Vierailija
23.10.2018 |

Kohtelias, huomaavainen, älykäs, hauska, just mun makuun kaikin puolin, kerta kaikkiaan täydellinen. Ja mitä ollaan juteltu pintapuolisesti, vaikutamme tosi samanlaisilta. Yleensä tykkäämme samoista asioista ja olemme samaa mieltä. Miten viestittäisin hänelle olevani kiinnostunut tutustumaan paremmin vaikuttamatta liian tungettelevalta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en haluaisi olla samassa työpaikassa mieheni kanssa, vaikka rakas ja tärkeä onkin. Ehtii nähdä tarpeeksi kun asuu saman katon alla. Eikä muutenkaan kannata pitää ns. kaikkia munia samassa korissa. Tuttavapiirissäni on tapauksia, joissa pariskunnat työskentelivät samalla työnantajalla ja kun yt:t iskivät niin molemmat puoliskot jäivät työttömiksi.

Mitä jos olisit aikoinaan kohdannut hänet samassa työpaikassa? Et olisi halunnut ryhtyä tutustumispuuhiin?

Vierailija
22/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos nainen arvioi miehen kiinnostavaksi ja mies ei osoita mielenkiintoa, miehellä on mielessä ihan eri tason kisulit. Esimerkiksi kymmenen vuotta nuorempi fitnessmisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylähullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä näitä työpaikkaromansseja. Entäs sitten jos alatte joskus seurustelemaan ja käykin huonosti ja eroatte. Joudutte näkemään toisianne edelleen töissä jne.

Eikös se ole luonteva paikka tutustua ihmisiin. Ja minkä sille voi, jos leimahtaa.

Miten voi leimahtaa, jos kumpikin odottaa, että toinen tekee aloitteen? 

Kyllähän se nyt perinteisesti menee niin, että MIES pokaa. Pokaava nainen on säälittävä.

Kerro tuo feministeille. 😂

Vierailija
24/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että täydellinen mies ja ihan jopa pintapuolisesti jutellut, jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se yleensä myös on.

Kerro toki lisää jos sulla on joku syvällisempi näkemys tähän. Oman kokemukseni perusteella paskat miehet eivät osaa vakuuttavasti näytellä hyviä vaikka kuinka yrittäisivät.

Hehheh. Miksikäs nykyään sitten erotaan niin paljon ja suhteet jäävät tyngiksi?

Vierailija
25/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minkälainen mies. Mitä tämä mies tekee työksensä, sillä on vissi ero onko mies lääkäri vai esim kirvesmies.

Vierailija
26/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville, tai oluelle, ihan normaalisti.

Vierailija
27/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekisi aloitteen jos olisi kiinnostunut.

Naiset kuvittelevat että jokainen kiinnostunut mies on valmis hankkiutumaan äärimmäisen kiusalliseen tilanteeseen esim. juuri työpaikalla jossa sitä pakit antanutta naista pitäisi sitten nähdä päivästä toiseen.

En ymmärrä mitä peliä nuo monet naiset tuntuu pelaavan, jokaiseen tekemääni aloitteeseen ovat kaikki vastanneet kieltävästi mutta silti ikäänkuin kerjätään mukakiinnostuneella käytöksellä että taas kerran nolaisin itseni. Joo ei kiitos enää, leikkikää vaikka keskenänne.

Vierailija
28/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos nainen arvioi miehen kiinnostavaksi ja mies ei osoita mielenkiintoa, miehellä on mielessä ihan eri tason kisulit. Esimerkiksi kymmenen vuotta nuorempi fitnessmisu.

Niin tai sitten mies on muuten vaan saanut tarpeekseen koko touhusta.

Vierailija
29/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten mies on muuten vaan saanut tarpeekseen koko touhusta.

Minä olen tuollainen. Monet pyytävät kahville tai treffeille, mutta en enää jaksa. Minulle on osunut pelkkiä itsekkäitä omaan napaan tuijottelijoita. Olen ennemmin yksin.

30/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse tekisi. Sitten pitäisi sen pakit antaneen naisen kanssa olla kuitenkin töissä joka päivä.

Vierailija
31/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä herrasta mahtaa olla kyse?

Vierailija
32/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä korjaamaan jotain vaikka vuotavaa hanaa ja sit jos tulee tokaise vaan et muistit väärin, ettei oookka rikki ja sit tokaise et taitaa olla nukkumaanmeno aika ja pyydä viereen nukkumaan.

Vierailija
33/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asiat ole näin yksinkertaisia kuitenkaan.

Vierailija
34/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse aloin suhteeseen yli kymmenen vuotta tuntemani luotettavaksi luulemani läheisen työkaverimiehen kanssa. Nyt se on sitten ex, iskettyään toisen naisen työpaikalta, mutta haluaa silti yhä olla mun paras kaveri, koska oon kuulemma niin kiva, ihana, älykäs ja kaunis, mutten nuoremmasta iästäni johtuvasta elämäntilanteesta kuulemma sovi hänelle pysyväksi kumppaniksi. Edelleen yrittää päästä firman juhlista mun sänkyyn, jos nyxä ei oo paikalla.

Vierailija
35/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittajaKIN kuvittelee naisena olevansa maapallon keskipiste, johon kaikki miehet lankeaa?

Mitä tarjottavaa aloittajalla on miehelle? Ei mitään kovin lupaavaa ainakaan, jos nainen kirjoittelee av-palstalle. 

Vierailija
36/50 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylähullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä näitä työpaikkaromansseja. Entäs sitten jos alatte joskus seurustelemaan ja käykin huonosti ja eroatte. Joudutte näkemään toisianne edelleen töissä jne.

Eikös se ole luonteva paikka tutustua ihmisiin. Ja minkä sille voi, jos leimahtaa.

Kyllähän se nyt perinteisesti menee niin, että MIES pokaa. Pokaava nainen on säälittävä.

No munä olen alfanainen ja tasan teen aloitteita. Olen johtaja työelämässä, ja määrätietoinen ja päättäväinen muutenkin. Kiitos tästä säälistäsi, kyllä niin tarvitsen sitä akateemisena, menestyneenä, hyvätuloisena ja kauniina naisena. Ihan suorastaan elän sitä varten että joku surkee beta-mies ihan säälii mua! XD

Vierailija
37/50 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylähullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No munä olen alfanainen ja tasan teen aloitteita. Olen johtaja työelämässä, ja määrätietoinen ja päättäväinen muutenkin. Kiitos tästä säälistäsi, kyllä niin tarvitsen sitä akateemisena, menestyneenä, hyvätuloisena ja kauniina naisena. Ihan suorastaan elän sitä varten että joku surkee beta-mies ihan säälii mua! XD

Viestisi kertoo että et ole. Olet tavallinen sohvalla makaava vätys. Hyvää jatkoa elämällesi.

Vierailija
38/50 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat että jokainen kiinnostunut mies on valmis hankkiutumaan äärimmäisen kiusalliseen tilanteeseen esim. juuri työpaikalla jossa sitä pakit antanutta naista pitäisi sitten nähdä päivästä toiseen.

En ymmärrä mitä peliä nuo monet naiset tuntuu pelaavan, jokaiseen tekemääni aloitteeseen ovat kaikki vastanneet kieltävästi mutta silti ikäänkuin kerjätään mukakiinnostuneella käytöksellä että taas kerran nolaisin itseni. Joo ei kiitos enää, leikkikää vaikka keskenänne.

Naisten "signaaleja" oli tutkittu jossain ja niistä ei saanut selvää kumpikaan sukupuoli.

Vierailija
39/50 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut lähempään tuttavuuteen, hän tekee aloitteen.

Todennäköisesti ei. Miehet ei syö ja pasko yhtaikaa ja varsinkin tänä päivänä on enemmän kuin todennäköist. Seurauksena kun voi hyvin olla miituuta ja varoitusta firman johdolta ja sen jälkeen olisikin uuden työpaikan etsiminen ajankohtaista.

Vierailija
40/50 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo poikaystävä. Sorry siitä!