Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Nyt on erittäin vaikea päättää minkä paidan tilaisin. 4 tai oikeestaan 5 hyvää vaihtoehtoa. Kehtaisko tilata kaksi :p :D Joulun kunniaksi
Mikä noista paidoista on teistä rumin? Mun mielestä toi missä kädet on rinnoilla on mauton.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista paidoista on teistä rumin? Mun mielestä toi missä kädet on rinnoilla on mauton.
Ai toi feel the joy? Aika ällö kyl.
Merry Christmas Bitches:lle ääni täältä
Minä ostin viime jouluna hauskat paidat itselleni ja lapsilleni. Lapset pitivät kovasti ja naurettiin koko joulu.
Eiköhän kohta näitä saa kaikkialta. Ja sitten varmaan minäki ostan yhden vaikka en tahtoisi :D
Haha, pitääki tilata vaimolle joku noista pikkujouluihin! Kiitos vinkistä!
Faija2017 kirjoitti:
Haha, pitääki tilata vaimolle joku noista pikkujouluihin! Kiitos vinkistä!
Ja itse pukeudut johonkin normaaliin ja tyylikkääseen joulupaitaan? :D
:D Pitää iteki tilaa muijalle joku helvetin ruma joulupaita pikkujouluihin
Nuo hienonee vuosi vuodelta. Ei voida puhua enään rumista joulu paidoista :D
Luin ensin, että rumat joulupadat. No eihän siinä... 😆
Mä tahdon ruman joulupadan :D :D :D Millainenhan se on?
Meidän lapset tahtoivat rumat joulupaidat viime vuonna. No sellaiset hankittiin mutta nyt jo esikoinen ilmoitti tahtovansa uuden. Kuulemma kaikilla kavereillakin on monia. Kai sitä voi hankkia kun eivät ole kovin kalliita ja hauskojahan nämä ovat. Eipä puutu joulusta väriä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä eivät kuulu Jouluun eikä muuallekaan. Joulu on rauhoittumisen aikaa. Ollaan perheen kanssa. Hiljennytään ja juhlitaan Jeesusta. Siihen kuuluu myös siististi pukeutuminen. Tottakai lämpimästi voi pukeutua mutta hillittyyn villapaitaan esimerkiksi. Nuo pikemminkin häpäisevät Joulun sanomaa. Minulle Joulu on tärkein juhla. On aina ollut ja tulee aina olemaan.
Se on ihan uskonpakottajien oma vika kun yrittivät ängetä oman joulunsa suomalaisten pakanaperinteiden päälle. Siirtäkää oma kuvottava kristillinen joulunne jos harmittaa muiden normaali joulunvietto.
Kuvottava kristillinen joulu nurkkaan ja tilalle kerslakulutus ja amerikasta apinoidut kapitalistitavat joissa ei ole tarkoituskaan ostaa kestävää ja laadukasta vaan halpaa kertakäyttökamaa! Viis maapallosta, viis mikromuovista merissä, viis ilmastonmuutoksesta! Hauskaa joulua!
Aika paksua tekstiä! Joulupaitaa pidetään vain pari kertaa vuodessa, siksi se säilyy huippukunnossa monia vuosia. Ei niitä heitetä roskiin joka joulun jälkeen!
No ei niin, kun ostetaan joka joulu uusi! Koska aina tulee hauskempia ja rumempia ja ei se vanha paita enää naurata.
Nyt sitten palstamammat oikeasti. Jos aiotte ostaa uuden packaruman joulupaidan kertokäyttöön niin älkää meuhkatko enää ikinä mistään maapallon suojelusta tai mistään muustakaan mihin voi liittää sanan moraali.
T. Mies
Keltaisia tuntuu olevan kyllä tosi vähän. Pitäis varmaan itse neluoa :)