Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Täältä löytyy sekä ostettu ja itsetuunattu. Noi itsetehdyt on kyllä aivan hirveitä ettei kehtaa pukea mihinkään...Jos siis vetää överiksi kuten minä tein :D
Minulla on äidin vanha beige neule jonka koristelen taas tämän joulun pikkujouluihin. Noin puolet meidän pikkujouluissa koristelee itse ja toinen puoli ostaa valmiina.
Onpas todella hienoja nuo. Kelpaa joululomaa viettää tuollainen päällä takkatulen loimutessa :)
Aloituksen linkissä oleva Asoksen harmaa-vaaleanpunainen paita on söpö.
Ostan mielummin uuden hassuttelupaidan juhliin kuin pilaan vanhaa hyvää paitaa ompelemalla siihen lisäkoristeita
Miten on mahdollista, että tätä ketjua ei ole poistettu???
Sokee reettakin näkee, että kyse on vain nettisivuston puskamarkkinoinnista.
No joo onhan tämä aika turhaa hömpötystä. Mutta jos se tuo jollekin iloa niin en minä jaksa siitä meuhkata.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kertakäyttö kulttuurin makua joulupaidoissa..
Olen ihmetellyt miksei tuollaista voisi muka kutoa itse luonnonmateriaalista olevasta langasta? Onko pakko ostaa joka vuosi jokin energiajätteeksi kelpaava paita?
Asia olisi aivan eri jos tyylikkäästi toteutettuja joulupaitoja voisi käyttää vaikka ensimmäisestä adventista lähtien ja tuulettaa sitä välillä parvekkeella.
Tuollahan on todella tyylikkäitä paitoja nykyään! Noita voi pitää marraskuusta alkaen, tai kun ilmat viilenee
Vierailija kirjoitti:
Omissa muistikuvissa rumat joulupaidat joulujuhlissa on nimenomaan brittiläinen perinne. Maalaiskartano, suku koolla, munatotia ja kaikilla hassunkuriset neuleet päällä :)
Darcy hämillään ja vaivaantuneena tädin kutoma hirvitys päällään, mutta kun on niin hyväsydäminen, ettei raaski olla pistämättä sitä päälleen...
on jotain ihanaa tässä itsekeskeisessä minähaluan ja etenkin minäenenenenhalua ja perinteitä halveksivassa meiningissä.
Tulipas taas hommattua uusi suloinen joulupaita itselle ja tyttärelleni :)
Siis oikeastiko jotkut ostaa joka vuosi paidan, jota pidetään ehkä 2 päivää ja sitten seuraavana vuonna uusi? Ei ihme, että tämä maailma hukkuu paskaan, jos asenne on tuollainen...
Vierailija kirjoitti:
Tulipas taas hommattua uusi suloinen joulupaita itselle ja tyttärelleni :)
t. Sivuston ylläpitäjä. Tää sun spämmäys on nin läpinäkyvää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kertakäyttö kulttuurin makua joulupaidoissa..
Olen ihmetellyt miksei tuollaista voisi muka kutoa itse luonnonmateriaalista olevasta langasta? Onko pakko ostaa joka vuosi jokin energiajätteeksi kelpaava paita?
Asia olisi aivan eri jos tyylikkäästi toteutettuja joulupaitoja voisi käyttää vaikka ensimmäisestä adventista lähtien ja tuulettaa sitä välillä parvekkeella.
Sammaleenvihreä lanka, siihen vaikka applikoitu kuvio, tai harsisi kevyesti sitten ottaisi pois kun joulu ohi.
Kyllä nämä on jo pari vuotta kuulunut meidän perheen jouluun. Ollaan saatu muukin suku innostumaan kun ollaan lähetelty kuvia perheemme joulusta :) Tullaan vielä vuosia tällä teemalla menemään. Miksi hyvää vaihtamaan?