Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Näitä on vissiin saatavilla myös koirille :D
Vierailija kirjoitti:
Näitä on vissiin saatavilla myös koirille :D
Julmaa!
Vierailija kirjoitti:
hmmmmm....
https://ruma-joulupaita.com/miesten-rumat-joulupaidat/
Toi vihree nois uutuuksissa on muuten oikeesti makee! Mut onko toi enää ruma joulupaita???
Voiko tuota pitää pikkujouluissa vai onko liian hieno :)
Osa on ihan hienoja ja kivoja. Mutta joulupaidoissa - kuten muissakin spesiaalisesonkituotteissa - vikana on se, ettei niitä oikein osaa eikä kehtaa käyttää muulloin kuin just sen juhlan aikoihin ja lopun vuotta pölyyntyvät kaapissa. Ei kuulosta kovin ekologiselta mun korvaani.
Ja olihan noissa linkkaamissasi yksi rivokin paita, noi köyrivät porot tai mitkä lie, sitä en ehkä laittais sukulaisjouluillalliselle ;)
Vierailija kirjoitti:
Omista paidoista olisi tosiaan kiva saada kuvia. Itse olen niin laiska että ostan varmaan valmiina.
Laittakaa diy christmas sweater googlen kuvahakuun, sieltä niitä löytyy.
Kiva käydä vessassa sen kanssa, toinen jää paidatta odottelemaan ulkopuolelle :D
Ton siiamilaispaidan kanssa siis
Ite oon suosinut noita puuvilla paita, paljon viileämmät juhlissa
Ehdottomasti EMP paita ostoslistalle :)
Noi hupulliset paidat on kans tosi kivoja
Joulu on mulle ollu aina se suosikkijuhla. Perheen kanssa on kiva kerääntyä nauttimaan yhdessäolosta, kiireettömyydestä ja hyvästä ruuasta. Välipäivinä on kiva vain istua takan ääressä lukemassa joululahjakirjoja villapaitaan pukeutuneena.
Koska joulu on niin mukavaa aikaa, tykkään valmistautua siihen huolella. Talo ja piha koristellaan reiluilla jouluvaloilla ja joululaulut lähtevät soimaan jo marraskuun puolela :)
Kavereille järjestetään tietysti pikkujoulujuhlat jossa pukukoodina on hauskat joulupaidat. Kun on itse nähnyt vaivaa juhlien eteen, vieraatkin yleensä tykkäävät laittaa jotain tavallisesta poikkeavaa päälle, vaikka tähän ei erikseen kehoteta :)
Ihanaa että joku jaksaa järjestää kaverille pikkujoulujen, oma aika ei enää riitä enää siihen.
Vielä pitäisi odottaa 3 viikkoa pikkujouluihin :( No ehtii rauhassa miettiä minkä paidan ostaa :)
Mulla on yksi punainen ja yksi vihreä paita. Ostanko mustan vai vaalean seuraavaksi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Joulu on mulle ollu aina se suosikkijuhla. Perheen kanssa on kiva kerääntyä nauttimaan yhdessäolosta, kiireettömyydestä ja hyvästä ruuasta. Välipäivinä on kiva vain istua takan ääressä lukemassa joululahjakirjoja villapaitaan pukeutuneena.
Koska joulu on niin mukavaa aikaa, tykkään valmistautua siihen huolella. Talo ja piha koristellaan reiluilla jouluvaloilla ja joululaulut lähtevät soimaan jo marraskuun puolela :)
Kavereille järjestetään tietysti pikkujoulujuhlat jossa pukukoodina on hauskat joulupaidat. Kun on itse nähnyt vaivaa juhlien eteen, vieraatkin yleensä tykkäävät laittaa jotain tavallisesta poikkeavaa päälle, vaikka tähän ei erikseen kehoteta :)
Loistava viesti ja prikulleen samaa mieltä! Joulusta ja elämästä pitää nauttia ystävät! :) Mukavaa iltaa kaikille.
Janna kirjoitti:
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Nää on jo ihan out! Ollu hassunhauska juttu monta vuotta sitten.
:D Meillä neljättä vuotta putkeen sama teema ja ei todella ole out! Aivan mielettömiä paitoja näkee vieläkin ja nauraa saa aivan pirusti :D
Vierailija kirjoitti:
:D Meillä neljättä vuotta putkeen sama teema ja ei todella ole out! Aivan mielettömiä paitoja näkee vieläkin ja nauraa saa aivan pirusti :D
Oisko aika vaihtaa teemaa....
Onko kukaan löytänyt keltaista rumaa joulupaitaa?
Tuollainen siisti ja tyylikäs sopii hyvin jouluun ja tollainen ruma pikkujouluihin