Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Samalla kun muualla keskustellaan, että miten suomen kieli häviää Suomesta, niin täällä kopioidaan jouluperinteitä jenkeistä ja juhlitaan Halloweenia.
Kas kun ei kohta thanksgiviniä ja heidän itsenäisyyspäiväänsä.
Voidaan unohtaa ne linnanjuhlat ja juhlia sitten neljäs heinäkuuta. Sitten käydä viemässä kynttilöitä sankarihaudoilla 11.9.
Miten olis omat jouluperinteet ja kekri?
En ole moisesta ennen kuullut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä eivät kuulu Jouluun eikä muuallekaan. Joulu on rauhoittumisen aikaa. Ollaan perheen kanssa. Hiljennytään ja juhlitaan Jeesusta. Siihen kuuluu myös siististi pukeutuminen. Tottakai lämpimästi voi pukeutua mutta hillittyyn villapaitaan esimerkiksi. Nuo pikemminkin häpäisevät Joulun sanomaa. Minulle Joulu on tärkein juhla. On aina ollut ja tulee aina olemaan.
Se on ihan uskonpakottajien oma vika kun yrittivät ängetä oman joulunsa suomalaisten pakanaperinteiden päälle. Siirtäkää oma kuvottava kristillinen joulunne jos harmittaa muiden normaali joulunvietto.
Ei-kristillinen joulu vasta kuvottavaa onkin, pelkkää tyhjyyttä. Kristilliseen jouluun kuuluu rauha ja lämpö. Eromammojen ryyppyjuhlat sitten erikseen.
Onpa sinulla outo käsitys, lämpimämmin ateistit yleensä suhtautuu esimerkiksi eronneisiin kuten sinunkin viestistäsi huomaa. Uskovaisten "rakkaus" on usein kovin rajoittunutta kun raamatusta on opeteltu sitä vihapuhetta.
Ei muakaan kiinnosta ryyppyjuhlat, enkä tajua miten ne liittyy "eromammoihin" (liittyykö ero-isiinkin??). Ei mitään eronneita vastaan vaikka olen uskis. Onhan uskiksiakin eronneissa!
Mutta kun suomen kulttuurissa ei ole mitään näin hauskaa! Parasta kokoontua viettämään pikkujoulua ystävien kanssa ja jokainen paljastaa vasta silloin oman ruman joulupaitansa :D Kaikki hauska kannattaa ehdottomasti kopioida :) Kerran täällä vain eletään
Sain viime jouluna lahjaksi <3 Ihana pitää kotona kun niin suloinen <3
Mä olen vieläkin järkyttynyt kun sain poikaystäväni isältä lahjaksi pervohkon joulupaidan :D Pahinta oli kun pyysivät vielä sovittamaan ja ihmettelivät kun otin sen melkein heti pois. Keksin että tulee tosi kuuma se päällä D: Oltiin siis heillä viettämässä joulua. Nyt paita on jo kaatopaikalla...Eikä poikaystäväni edes tajunnut mitä pahaa paidassa oli. Tuollakin on vaikka kuinka paljon kivoja paitoja. Mikähän idea oli ostaa pervo!?!?
Meillä oli entisessä työpaikassa kerran pikkujouluteemana juurikin karmein joulupaita. Petteri punakuono voitti, siinä oli neulepuserossa kiinni ommeltua ns. irtonainen kaulaliina, jossa vilkkui punaiset jouluvalot.
Jos saa mainostaa, niin Next.fi, siellä on ihan kivoja joulupaitoja naisille, miehille ja lapsille. Itse en kyllä ostais, mut jos joku haluaa. Ei mitään hirveän kalliita. Tilaus tulee nopeasti Suomeen. Muuten tulee tilattua vaatteita sieltä kyllä.
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005012801.html
Tuo linkki on pari vuotta vanha, mutta ainakin viime joulun alla näin ihan HM:ssä hirveitä joulupuseroita. Ei niitä siis oo pakko tilata netistä, ihan kaupoista pitäis löytyä.
Meillä taas pomo ei ollut kovin tyytyväinen omaan rumaan joulupaitaansa(oli aika laimea, pakko myöntää) niin päätti loppuillasta ratkaista tilanteen. No se lainas huulipunaa ja kipas vessaan ja hetken päästä takas ilman paitaa ja kroppaan piirretty kaikkea "jouluista" :D
Nykyään meillä on kielto lähettää niitä kuvia toisillemme :D :D :D
Meillä on mennyt joka vuosi hurjemmiksi noi :D Pitää kaivaa joku tosi kaksmielinen paita tuolta
Hello, I'm Mr. Jenk Habatus from U.S.A.
hmmmmm....
https://ruma-joulupaita.com/miesten-rumat-joulupaidat/
Toi vihree nois uutuuksissa on muuten oikeesti makee! Mut onko toi enää ruma joulupaita???
Voiko tuota pitää pikkujouluissa vai onko liian hieno :)
Saksalaisesta perinteestä lainattu joulukuusi ja ruotsista lainattu joulukinkku ovat sen sijaan suomalaisia perinteitä ;)
Kyllä toi lasketaan rumaksi joulupaidaksi. Mutta et sinä tuolla kyllä ole voittamassa mitään.
Ja Venäläisilta lainattu joulupukki! Että niin
Vierailija kirjoitti:
Ja Venäläisilta lainattu joulupukki! Että niin
Pakkasukko ei ole joulupukki :D Ja ei, joulupukki ei myöskään asu pohjoisnavalla.
Toi lasten paita on kiva, ootteko nähny noita jossain muualla, haluisin kans pojalle oman
Mäpä menisin ja olen menossa ;)