Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Joulupaidat on parasta. Menee hyvin vielä Levillä Vappuna :D
Muita Leville tuliljoita megavappuun!?
Vierailija kirjoitti:
Joulupaidat on parasta. Menee hyvin vielä Levillä Vappuna :D
Muita Leville tuliljoita megavappuun!?
Muuten sama mut rukalle :D Ja pirun rumassa jouluneuleessa
Mun kaveri kertoi tästä boomista vuosia sitten kun oli vaihdossa jenkeissä. En ikinä uskonut tämän rantautuvan Suomeen, enkä varsinkaan että siitä tulee näin iso juttu.
Lisäys edelliseen: Ja nyt siis itsekin omistan kaksi joulupaitaa ;D
Ruma Joulupaita + takka + punkku/terästetty glögi = HYGGE
Pitkään olen ollut näitä turhuuksia vastaan mutta tätyy nyt myöntää että tuolla on muutama oikein tyylikäs tekele.
Vierailija kirjoitti:
Ruma Joulupaita + takka + punkku/terästetty glögi = HYGGE
+1 thumbs up
Olispa jo pikkujoulut...vielä kk pitää ootella :(
Tulipas ostettua elämäni ensimmäinen joulupaita :D
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miten toikin muoti tullu suomeen, ei noita ollu ollenkaan vielä pari vuotta sitten
Kyllä meillä oli koko porukalla joulupaidat jo 90-luvulla.
Tilasin ton EMP:n kissapaidan :)
Mikä tahansa punainen paita, johon liimaa wunderbaumin tai vastaavan, joulunauhaa ja palloja. Kaikkia näitä löytänee kirpparilta.
Mun äiti ei antanut mun pitää rumaa joulupaitaa viime jouluna joulupöydässä :(
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti ei antanut mun pitää rumaa joulupaitaa viime jouluna joulupöydässä :(
No sun äidille ei ole huumorintajua yhtään...
Näinköhän sitä jaksais tänä vuonna vihdoin hommata. Onks täällä monella tollanen?
Mulla oli vielä viimejouluna ihana ruma joulupaita. Siinä oli vilkkuvat valot ja kaikkee, lapset oli ihan haltioissaan siitä. Koira ei. Sillä oli joulun jälkeen ripuli, joten olin kerännyt matot pois, koska koira tykkää kakkia pehmeelle. Vaatehuoneen ovi oli jäänyt auki, koira oli hakenut sieltä mun joulupaidan ja vääntänyt ripulit sen päälle...
Myös rumia hanukkapaitoja myydään. Ovat yleensä sinisiä ja koristeena kynttelikköjä, hyrriä ja tähtiä.
Onko EMP:llä liikettä Helsingissä?