Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat joulupaidat

Janna
23.10.2018 |

Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/

Kommentit (436)

Vierailija
81/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän sitä jaksais tänä vuonna vihdoin hommata. Onks täällä monella tollanen?

Mulla ei ole enkä tunne ketään jolla olisi. Elän varmaan ihan omassa pienessä kuplassani, koska en edes tiennyt ennen kuin avasin tämän ketjun että rumia joulupaitoja harrastetaan nykyään Suomessakin. Ja toiset kommentoi että tää on jo vanha juttu!

Vierailija
82/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vielä viimejouluna ihana ruma joulupaita. Siinä oli vilkkuvat valot ja kaikkee, lapset oli ihan haltioissaan siitä. Koira ei. Sillä oli joulun jälkeen ripuli, joten olin kerännyt matot pois, koska koira tykkää kakkia pehmeelle. Vaatehuoneen ovi oli jäänyt auki, koira oli hakenut sieltä mun joulupaidan ja vääntänyt ripulit sen päälle...

Ei sais nauraa mutta ei voi muutakaan :D

Mullakin yksi joulupaita lentänyt roskiin. Kosteat pikkujoulut ja valkoinen ruma joulupaita = ei hyvä yhdistelmä. Illan loputtua paita oli "hiukan" glögissä tai punaviinissa. Tästä johtuen hommaan vain punaisia tai mustia joulupaitoja tulevaisuudessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies kusi kännissä meidän molempien paitojen päälle. Tultiin pikkujouluista ja laitettiin paidat makkarin tuolille. Mies oli hiukan maistissa ja aamulla herään kusen hajuun ja huomaan että mies käyttänyt tuolia vessana. Onneksi paitoja ei tarvinnut heittää roskiin kun pesukoneessa lähti puhtaaksi.

Vierailija
84/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna jouluneuleita myytiin Lidlissä. Se tais kuitenkin olla ihan joulun alla että pikkujouluihin ei varmaan ehdi. 🤔

Vierailija
85/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottasti Lidl tois tänä vuonna aikaisemmin myyntiin. Liikkeissä kyllä niin pienet tilat et tuskin tuovat.

Vierailija
86/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan itse tekemistä! Mulla lojui joku punainen villapaita käyttämättömänä kaapissa minkä pari joulua takaperin tuunasin sitten rumaksi joulupaidaksi joulukuusenkoristeilla, kankaiden jämäpaloista leikatuilla joulukuusilla ja tähdillä yms. ja askartelulaatikon kätköistä löytyneellä krääsällä. Tuli persoonallinen ja aivan tajuttoman ruma! :-D

Vierailija
87/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kannatan itse tekemistä! Mulla lojui joku punainen villapaita käyttämättömänä kaapissa minkä pari joulua takaperin tuunasin sitten rumaksi joulupaidaksi joulukuusenkoristeilla, kankaiden jämäpaloista leikatuilla joulukuusilla ja tähdillä yms. ja askartelulaatikon kätköistä löytyneellä krääsällä. Tuli persoonallinen ja aivan tajuttoman ruma! :-D

Minä en ole kovin kätevä käsistäni mutta tuo kuulostaa kivalta. Ja tuossahan on vaan parempi, mitä surkeampi on askartelemaan :D

Vierailija
88/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa punainen paita, johon liimaa wunderbaumin tai vastaavan, joulunauhaa ja palloja. Kaikkia näitä löytänee kirpparilta.

Ei hitsi tuo olis mahtava idea :DDD

Joku vanha punainen paita, siihen liimataan männynhajuinen kuusi-Wunderbaumi, ja joulukuusenkoristeita kiinni !:D Tulee tuoksut kaupan päälle, mutta sitä ei varmaan saa pestyä käytön jälkeen ellei irroita killuttimia veke? 

Vierailija
89/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pestä ikinä kun on kunnon wunderbaumit :)

Vierailija
90/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata kaverille tuon EMP:n AC/DC-bändijoulupaidan :D Kiitti vinkistä!

Vierailija
91/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä eivät kuulu Jouluun eikä muuallekaan. Joulu on rauhoittumisen aikaa. Ollaan perheen kanssa. Hiljennytään ja juhlitaan Jeesusta. Siihen kuuluu myös siististi pukeutuminen. Tottakai lämpimästi voi pukeutua mutta hillittyyn villapaitaan esimerkiksi. Nuo pikemminkin häpäisevät Joulun sanomaa. Minulle Joulu on tärkein juhla. On aina ollut ja tulee aina olemaan.

Siksi mä ostinkin tällaisen Jeesus-paidan jenkeistä, Joulun kunniaks!

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/715U-XLYcxL._UY445_.jpg

Vierailija
92/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti :D

Vierailija
93/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää juttuja mitä teidän rumille joulupaidoille on käynyt :) Menee duunissa leppoisammin.

Muistan itse kun istuttiin ex-kollegan kanssa tupakalla pikkujouluissa. Yhtäkkiä hänen paitansa rupeaa savuttamaan aiva hirveästi. Hän pomppaa ylös, riisuu paidan ja siihen on ilmestynyt hetkessä nyrkin kokoinen reikä. Selvisi että tupakasta oli tulipää irronnut ja tippunut paidalle. Ihmeteltiin tilannetta että kylläpä rupes nopeasti roihuumaan, kunnes hän kertoi että oli tilannut paidan kiinasta. Eli mitä muovia sekin ollut :)

Vierailija
94/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää juttuja mitä teidän rumille joulupaidoille on käynyt :) Menee duunissa leppoisammin.

Muistan itse kun istuttiin ex-kollegan kanssa tupakalla pikkujouluissa. Yhtäkkiä hänen paitansa rupeaa savuttamaan aiva hirveästi. Hän pomppaa ylös, riisuu paidan ja siihen on ilmestynyt hetkessä nyrkin kokoinen reikä. Selvisi että tupakasta oli tulipää irronnut ja tippunut paidalle. Ihmeteltiin tilannetta että kylläpä rupes nopeasti roihuumaan, kunnes hän kertoi että oli tilannut paidan kiinasta. Eli mitä muovia sekin ollut :)

:D:D Noi varmaan syttyy niin helposti kun on kaikkea narua ja röyhelöä ja sit jos on jotain akryylia vielä.

Mulla ei mitään hauskaa tarinaa, omani on hyvässä kunnossa. Tai no frendi hukkas oman paitansa baariin...

Vierailija
95/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa kirpparilta jonkun vanhan neuleen ja ommella tai liimailla siihen kaikkea jouluista. Tinselliä, palloja, kulkusia, huovasta leikattuja jouluisia kuvioita... Ei kuluta paljoa kukkaroa! Itse sain ainakin aikaan niin ruman, että... 😂

Sama. Mun paidasta tuli se rima, johon kaikki pyrkii ja johon vieläkin vertaillaan, että ei oo yhtä ruma kuin se mun paita silloin jokunen vuosi sitten.

Vierailija
96/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt kerran baarin vessasta tollasen paidan ja vein pokelle

Vierailija
97/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa kirpparilta jonkun vanhan neuleen ja ommella tai liimailla siihen kaikkea jouluista. Tinselliä, palloja, kulkusia, huovasta leikattuja jouluisia kuvioita... Ei kuluta paljoa kukkaroa! Itse sain ainakin aikaan niin ruman, että... 😂

Sama. Mun paidasta tuli se rima, johon kaikki pyrkii ja johon vieläkin vertaillaan, että ei oo yhtä ruma kuin se mun paita silloin jokunen vuosi sitten.

Onks kuvaa? :D

Vierailija
98/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä tykänny juhlista jossa on joku teema, on välillä jotain muutakin kun vaan juomista juhlissa. Tänä vuonna hankin kyllä jonkun paidan joka ei oo niin kuuma, viime vuonna villapaidassa pienessä täydessä asunnossa oli ihan tuskaa olla.

Hahhah, mitä muuta noissa juhlissa muka on kuin juomista? No, okei, juomista ruma villapaita päällä, jee.

Meillä pyörii joululeffat taustalla, soi joulumusiikki, pipareiden koristelua ja ihmiset on melko selvin päin. Hyvin usein on lapsiakin menossa mukana, joten kukaan ei oo aivan mullina päissään.

Vierailija
99/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks kuvaa? :D

Harmillisesti ei oo tähän hätään kuvaa. Mut siis se oli semmoinen aivan räikeän punainen, johon liimasin kaikkein övereimmät glitter joulupallot mitä löysin, jotain huopakoristeita ja kulkusia sinne tänne, viritin sellaiset rumat moniväriset välkkyvät pienet patterikäyttöiset jouluvalot, lapselta nyysin pienen Petteri Punakuono pehmon lainaan ja hirtin sen lahjanarulla siihen ja koristelin koko komeuden mahdollisimman paidan väriin sopimattomalla pörheällä kuusen koristenauhalla. Se oli ihan täynnä krääsää ja kaikki riiteli keskenään ja sit vielä ne epilepsiavalot, kilinä ja hirtetty Petteri.

Vierailija
100/436 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs saisin kutsun bileisiin, joiden teemana on ruma paita, en menisi. JOs ei juhlien järjestäjä parempaa teemaa keksi, ei voi olla kivat juhlat muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi