Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Kivijalkakaupassa ei oo yleensä yhtä hyvä valikoima kun verkkokaupassa
Mun mielestä tämä on hauska suomalainen perinne. No joulupukkihan on suomalainen niin ymmärtää. Mut vaihtaisin ruman tilalle kivat joulupaidat.
Muutamalla pistolla kuusen koristenauha villapaitaan kiinni. Mahdollisimman epäsopiva väriyhdistelmä, esim kuusenvihreä nauha vaaleanpunaiseen paitaan. Valmis. Molemmat voi juhlien jälkeen palauttaa alkuperäiseen käyttöön.
T. Luova ekoihminen, mutta ei ekojeesustelija
Joulupaidat ovat ihania! Minulla ja koirallani on samanlaiset :D
Janna kirjoitti:
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Jättäisin menemättä ja poistaisin kavereista
Paras joulupaita on sellainen josta ei heti erota sen "törkeyttä". Nopealla vilkaisulla näyttää vain joulupaidalta mutta onkin härski :)
Eivät nuo kaikki ole rumia, laadukkaasta langasta tehden voisi hyvinkin olla käyttökelpoinen, ehkä hiukan hillitympää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on hauska suomalainen perinne. No joulupukkihan on suomalainen niin ymmärtää. Mut vaihtaisin ruman tilalle kivat joulupaidat.
amerikkalainen, vaikka joulupukki on suomalainen.
Tossa tuplapaidassa onkin helppoa kun otat vähän punkkua.
Ja jenkkien höpöhöpö juttuhan tämäkin on.
Osahan on todella upeita! Voi käyttää hyvin lokakuusta huhtikuuhun :P
Itse lisäsin omaani joulupalloja ja kulkusia <3
Minusta nämä eivät kuulu Jouluun eikä muuallekaan. Joulu on rauhoittumisen aikaa. Ollaan perheen kanssa. Hiljennytään ja juhlitaan Jeesusta. Siihen kuuluu myös siististi pukeutuminen. Tottakai lämpimästi voi pukeutua mutta hillittyyn villapaitaan esimerkiksi. Nuo pikemminkin häpäisevät Joulun sanomaa. Minulle Joulu on tärkein juhla. On aina ollut ja tulee aina olemaan.
Meidän suvussa ihan ykkösjuttu ja tulee taas tänä jouluna niin makeita nauruja kun näkee minkälaisia hirvityksiä muut ovat hankkineet.
Veikkaan et parin vuoden päästä jokaisella on tällänen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa ihan ykkösjuttu ja tulee taas tänä jouluna niin makeita nauruja kun näkee minkälaisia hirvityksiä muut ovat hankkineet.
Sama täällä :) Me broidin kanssa valitaan toisillemme paidat ja niissä pitää viettää 24-26 päivät. Kelpaa pelailla lautapelejä ja maistella jouluoluita.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et parin vuoden päästä jokaisella on tällänen.
Parin vuoden päästä? Nämähän on jo vanha juttu, monissa suomalaisissakin työporukoissa ja perheissä varmaan vuosikymmenen vanha vitsi. Meilläkin.
Onhan nuo EMPin rumat joulupaidat törkysen siistejä! Varsinkin nuo bändien omat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo EMPin rumat joulupaidat törkysen siistejä! Varsinkin nuo bändien omat.
Tollaset noille parille jeesustelijalle :D
Tilasimpas paidat itselleni ja miehelleni. Saa nähdä millaisen vastaanoton paita saa :)
emp paidat on aika kalliita...tykkään kyllä tosta jeans.fi vihreestä tontusta...