Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Postailkaahan itse tehdyistä paidoista kuvia vaikka Instagramiin niin pääsen näkemään. Valmiita paitoja on verkkokaupat kyllä pullollaan.
Pystyykö tänne laittamaan kuvia? Jos pystyy niin miten? Olisi kuva erittäin rumasta itsetehdystä paidasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä biisi kuunneltavaksi joulupaita päällä. :D
:D:D:D
Fiksuinta ostaa yksi tuollainen ruma jouluneule jonka sitten koristelee joka vuosi erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuinta ostaa yksi tuollainen ruma jouluneule jonka sitten koristelee joka vuosi erilaiseksi.
Jep. Punainen joulupaita ja siihen sitten kelloja ja palloja. Pääsee halvalla ja muut saa hupia.
Minusta joulupadat ovat ihan sieviä ja arvokas suomalainen jouluperinne.
Vierailija kirjoitti:
Minusta joulupadat ovat ihan sieviä ja arvokas suomalainen jouluperinne.
Ha ha 😂 olihan tämä pilaa...
Harvoin särähtää niin monta asiaa missään palstan kommenteissa kuin nyt. Sieviä -oikeasti? Arvokas -täh?! suomalainen - pöh! Perinne?-huutonaurua 😂
Tämä mikään suomalainen perinne ole! USAlaisten keksittyä kaupallista sontaa sanon minä :)
Vierailija kirjoitti:
Itse kudottuna voisi kyllä tehdä jonkun todella törkeän, harmi ettei itsellä riitä taidot :(
No sittenhän se tulee ruma tehtyä luonnostaan. Kyllä sä osaat tehdä neljä suoraa kappaletta oikeaa neuletta ja ommella ne yhteen, siinäpä sitten tulee ruma luonnostaan. Tee vielä punaisia ja vihreitä kappaleita.
Tuollainen on mitä parhain rentona kotipusakkana joulun alla ja muutenkin kun säät alkvat viilenemään. Töistä tullessa vaihtaa rennompaa ylle ja pukea räikeä jouluneule vielä niin ai että.
*miettii* miksi kaikki hienot perinteet ja pyhät pitää pilata pelleilyllä. Itsenäisyyspäiväksi omat rumat itsenäisyyspaidat?
Fanny123 kirjoitti:
*miettii* miksi kaikki hienot perinteet ja pyhät pitää pilata pelleilyllä. Itsenäisyyspäiväksi omat rumat itsenäisyyspaidat?
Hassuja kuvia veteraaneista ja sodista värikkäisiin villaipaitoihin! :D hyvä suomi
Kannattaa etsiä joulupaitoja kirpputoreilta tai käytettyinä netistä. Yleensä tosi hyvä kuntoisia saa todella halvalla kun ovat niin vähän käytettyjä.
No eipä toi 20egeä jostain akryylipaidasta paljoa ole että itse en ainakaan viitsi minnekään kirpparille lähteä tuollaisen takia. Ja ällöttää jos joku toinen on ryypännyt ja rypenyt se päällä :(
Itse kudottuna voisi kyllä tehdä jonkun todella törkeän, harmi ettei itsellä riitä taidot :(