Rumat joulupaidat
Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/
Kommentit (436)
Suomalaiset voisivat lanseerata rumat housut, häntiä valoilla taakse jne
.
Jos olisi luvassa kisat rumista paidoista, värkkäisin kyllä housutkin teemaan sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin ton EMP:n kissapaidan :)
.
Muista laittaa pörröinen häntä pöksyihin.
Ja osa on niin tyylikkäitä ettei niitä voi sanoa mun mielestä rumaksi joulupaidaksi! :o
Noi Elloksen joulupaidat menee kyllä puhtaaseen huumorikategoriaan jota ei kyllä voi pitää muualla kuin juhlissa, mutta noita hillitympiä voisi hyvin kuvitella pitävänsä koko talven.
Ollako siis "tylsä" ja hankkia paita jota voi käyttää koko talven vai "hauska" ja ostaa paita jota käytetään kerran?
Jep Ellokselta saa näköjään koko perheelle ja vielä koirallekin paidan jouluksi...........että hyvää joulua vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollako siis "tylsä" ja hankkia paita jota voi käyttää koko talven vai "hauska" ja ostaa paita jota käytetään kerran?
Itse olin "hauska" :)
Itse ostin uffista neuleen ja tuunasin sen jouluvaloilla, kuusenkoristeilla jne rumaksi joulupaidaksi. Onnistuin, paidasta tuli kyllä todella ruma😂
Mä tykkään noista ja voisin laittaa töihinkin tollasen. Mutta mulla onkin vinksahtanut huumorintaju. :D
:D Todellakin vois mennä töihin tollasessa. No kunhan jouluvalot saadaan kaupunkeihin ja luminen maa niin lupaan mennä duuniin rumassa joulupaidassa :) Ja myönnetään, en ole palveluammatissa.
Onneksi 100 % puuvillaisiakin joulupaitoja löytyy mm. H&M:ltä. Kerkesin jo kuukausi sitten nappaamaan yhdet kivat mallit meille kotiin ennen kuin loppuunmyytiin.
:D Kai nyt paperista tehtykin kestää pitkään jos sitä kerran vuodessa käyttää
Tietääkö joku mistä saisa aidon villaisen ruman joulupaidan? Joo minulla ei ole mummoa joka ompelisi joten turha ehdottaa.
Olen nähnyt noita Citymarketissa ja ruotsalaisissa ketju-vaatekaupoissa.
Mutta tuunaamalla vanhaa paitaa joulukoristeilla saa kyllä upean myös. Neula ja lanka käteen.
Joo tuossa ei tarvitse edes olla mikään erityinen ompelija. Koska mitä huonompi olet niin sitä rumempi tulee ja sitähän tässä haetaan :D
Ai koirillekin saa jo näitä :D Ei hemmetti sentään