Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppiset ja rahalahja

Vähävarainen
23.10.2018 |

Sain kutsun ystäväni viisikymppisille, kutsun ohessa oli tilinumero minne voi laittaa lahjarahat. Onko törkeää mennä juhliin ilman että lähettää rahaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joko laitat rahaa ja menet juhliin tai et laita rahaa ja ilmoitat, ettet valitettavasti pääse juhliin.

Vierailija
2/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mahdollista laittaa edes 10-20e? Vaikka kuulostaa pieneltä summalta mutta siinä on otettu kuitenkin osaa jollakin tapaa toivotun lahjan muodossa. Mielummin ehkä kuitenkin 20e. Muuten on kyllä noloa jollei juhlakalu ole niin läheinen että tietää sinun olevan köyhä ja voitte vaikka jutella asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että se 5-kymppinen ilahtuisi mieluummin jostain Aalto maljakosta? Tuossa iässä asunto on kaiketi ihan riittävän täynnä materiaa.

Vierailija
4/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Osta vaikka vähän kukkia tai skumppapullo ja lämmin halaus.

Minulle riittäisi hyvinkin tämä, tosin en olisi viisikymppisenä ikinä viitsinyt edes laittaa kutsuun tilinumeroa.

Tulla saisi ilman lahjaakin !

Vierailija
5/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Meinaatko että se 5-kymppinen ilahtuisi mieluummin jostain Aalto maljakosta? Tuossa iässä asunto on kaiketi ihan riittävän täynnä materiaa.

Mä ihmettelen millanen tämä 50 kymppinen on, kun kehtaa laittaa tilinumeron kutsuun ?? Siis oikeesti !!

6/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mä ihmettelen millanen tämä 50 kymppinen on, kun kehtaa laittaa tilinumeron kutsuun ?? Siis oikeesti !!

Järkevä! Etenkin, jos on muotoillut asian tyyliin "halutessanne voitte..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan