Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuukka & Olga Temonen

Vierailija
23.10.2018 |

Ovatko nää nyt pullantuoksuinen heppatyttö ja ahkera yritteliäs mies maalta vai laskelmoivat pyrkyrit, jotka haluaa menestyä hinnalla millä hyvänsä?

Outo vaikutelma tulee myös siitä miten henkeen ja vereen Olga puolustelee "väärinymmärrettyä" miestään. Ehkä asiat (esim. Valmentaja elokuva) ei aina vaan oikeasti mene putkeen tai onnistu, koska ne ei oo hyviä. Ei taustalla tarvi olla mikään vasemmistolaisen kulttuuritoimittajien salaliitto Tuukkaa vastaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteeni oli ennen ihan neutraali. Joskus katsoin tvstä jonkun Temosten ohjelman. En tykännyt kun kaiken kansan kuullen ruotivat jonkun heillä sijoituksessa olleen lapsen elämää ja povasivat hänelle huonoa tulevaisuutta. Ei varmaankaan ole lapsesta tai biologisesta äidistä mukavaa kuultavaa saati tuollainen puhe luomaan pohjaa uudelle alulle. Minun sukulaisilla oli myös vieraita lapsia kun itse olin lapsi. Äiti teki selväksi että sukulaisillani on vaitiolovelvollisuus lasten asioista ja kehotti minuakin olemaan hienotunteinen näiden lasten seurassa.

Samaisessa ohjelmassa tuli puheeksi muutakin räkkyämistä eri tahojen kanssa. Jäi paha maku suuhun. Tulin googlettaneeksi mielipiteitä heistä kun ärsyynnyin faceen pompanneesta kokkausvideosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla