Äiti ylpeilee jästillä pojallaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005873357.html
Uppiniskaiseksi kasvatettu. Oli ainoa lapsi, en yhtään yllättynyt. Olen noita ainokaisia ennenkin tavannut töissä. Vaikea sopeutua sääntöihin ja siihen että on muitakin joita huomioida.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee, että vieressä seisovan firma työntekijöillä saa olla se pinssi, niin aika naurettavallehan tuo irtisanominen vaikuttaa.
On aivan yhdentekevää onko toisen firman työntekijä vieressä vai 10 km päässä. Jokainen firma määrittelee itse työasumääräykset ja jos niitä ei tahdo noudattaa niin sitten voi mennä töihin sinne missä on vapaammin määritelty.
Lentokentällä on paljon erilaisia ammattiryhmiä ja työtehtäviä, eivät ne ole kaikki sitä samaa! Kuten esim. sairaalassakin on lääkäreitä, hoitajia, laitoshuoltajia, sihteereitä... näilläkin voi olla keskenään erilaiset pukeutumismääräykset ja voivat olla eri työnantajan palkkalistoilla. Esim. lääkäreitä ei vaadita pitämään työhousuja, mutta hoitajilla on oltava, vaikka - mietipä sitä! - voivat työskennellä vaikka ihan samassa huoneessa kylki kyljessä!
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee, että vieressä seisovan firma työntekijöillä saa olla se pinssi, niin aika naurettavallehan tuo irtisanominen vaikuttaa.
Tämä firma on vastuussa nimenomaan lentoturvallisuudesta ja ylimääräiset hilut voivat esim. häiritä työssä käytettäviä laitteita.
Yleensä kyllä syövät niin yksityisiä kun olla voi lähipiirissä tänä some aikana ja hyvin harvat tekee asiasta julkista?
Vierailija kirjoitti:
Ei olen miesten syöville keksitty mitään nauhoilla rahastamisia.
Lupaan, että pistän vaaleansiniset valaistut kivekset rintapieleeni killumaan, mutta en työaikana.
Oletteko jo toimineet asian hyväksi ja keränneet rahaa erilaisilla tapahtumilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olen miesten syöville keksitty mitään nauhoilla rahastamisia.
Lupaan, että pistän vaaleansiniset valaistut kivekset rintapieleeni killumaan, mutta en työaikana.
Oletteko jo toimineet asian hyväksi ja keränneet rahaa erilaisilla tapahtumilla?
Kimaltava prostatarintamerkkikin käy.
Syöpään sairastuvat naiset päätyvät turhan usein miestensä hylkäämäksi. Eipä siinä Kiinasta tuotava vaaleanpunainen nauha riemastuta, kun talous romahtaa miehen lähtiessä ja jättäessä kuolemansairaan vaimon yksin pienten lasten kanssa.
Syöpään sairastuneiden miesten rinnalla ja tukena on hyvin usein vaimo, joka huolehtii miehestää.
Eikähä pojalle ole tullut jo työtarjouksia :)
Olenko ainoa, joka luuli tämän olevan jatkoa Harry Potter -maailman Aihe Vapaalle?