Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeesti. Jaksatteko kiinnostua kenen kanssa puoliso viestii?

Vierailija
22.10.2018 |

Sehän on nettiviestittelyä. Ihan samantekevää normi elämän suhteen. En ikinä käy kattoo miehen viestikavereita tai se mun.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla syytä.

Vierailija
2/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tainnut olla kummallakaan tarvetta koskaan erikseen kysellä kenen kanssa milloinkin viestittelee, mutta jos tulisi joku epäilys niin kysyisin suoraan ja toivon että mieheni tekisi saman. En myöskään ole koskaan lukenut puolisoni viestejä tai hän minun, mutta kyllä parisuhteeseen kuuluu myös se että jos olisi jommallakummalla tarve jostain syystä asiaa tarkastaa niin se toki olisi sallittua. Eli puhelinta ei varjella ja se avataan tarpeen vaatiessa toiselle katsottavaksi. Ei tosin ole tässä avioliitossa koskaan sellaista tilannetta vastaan tullut että olisi edes ollut syytä jotain epäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen kysellä, ja olen eri mieltä myös siitä, että pitäisi näyttää viestit, jos kysytään. Se on yksityisasia kuitenkin, mikä ei kuulu sille puolisolle millään muotoa. Ei ole todellakaan tervettä tehdä mitään "uskollisuus tarkastuksia".

Vierailija
4/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tainnut olla kummallakaan tarvetta koskaan erikseen kysellä kenen kanssa milloinkin viestittelee, mutta jos tulisi joku epäilys niin kysyisin suoraan ja toivon että mieheni tekisi saman. En myöskään ole koskaan lukenut puolisoni viestejä tai hän minun, mutta kyllä parisuhteeseen kuuluu myös se että jos olisi jommallakummalla tarve jostain syystä asiaa tarkastaa niin se toki olisi sallittua. Eli puhelinta ei varjella ja se avataan tarpeen vaatiessa toiselle katsottavaksi. Ei tosin ole tässä avioliitossa koskaan sellaista tilannetta vastaan tullut että olisi edes ollut syytä jotain epäillä.

Työnantaja saattaisi olla tuosta täysin eri mieltä, jos käytössä on puhelinetu.

En tiedä keiden kanssa mieheni viestii eikä hän tiedä, mitä esimerkiksi juuri nyt itse koneella kirjoittelen. Ei tulisi mieleenkään mennä toisen laitteille tai edes pyytää näyttämään viestintäänsä, sitä paitsi työlaitteiden on pysyttävä suojattuina eli niille ei saisi päästää ketään vaikka se itselle olisi ok.

Vierailija
5/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on käytössä vain työpuhelin ja asiakkaiden viestejä ei todellakaan katsota mustasukkaisuuden kourissa. Ja jos tuohon tilanteeseen joutuisi, niin kyllä suhde silloin olisi lopussa. Miksi olla liitossa, jossa ei ole luottoa. En ikinä haluaisi tilanteeseen, että pitäisi avata puhelin tarpeen vaatiessa toiselle katsottavaksi. Kyllä se suhde olisi silloin loppu minun osaltani. 

Vierailija
6/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehdoton kumpaankaan suuntaan. Meillä yleensä toinen kysyy, kenen kanssa viestittelet, jos siinä vieressä naureskelee ja puhelin piippailee jatkuvasti. Mies vastaa usein, että työkaverin tai kavereidensa ja joskus sitten kertoo tarkemmin, mille nauraa. Sillä ja sen kavereilla on hyvä huumorintaju. Saatan myös lainailla miehen puhelinta lupaa vastaan ja joskus olen pistänyt hänen kavereilleen viestiä. Miehen työpuhelimeen en koske. 

Minäkin ihan auliisti kerron, kenen kanssa viestittelen ja millaisesta asiasta on kyse. Joskus sitten ihan tokaisen, että "en halua kertoa" ja minusta minulla on siihen oikeus. Samoin miehelläni on oikeus olla kertomatta. Toisaalta en ole kymmenen vuoden aikana koskaan epäillyt miestäni pettämisestä tai ihastumisesta toiseen naiseen eli en oikein tiedä, miten oikeasti tositilanteessa lopulta reagoisin. 

Vierailija
7/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhtään kiinnosta, niin on sekin vähän kumma. Kenenkään viestejä en tosiaankaan menisi tarkistamaan, mutta luottamusta kyllä söisi pahasti jos toinen erityisesti puhelintaan varjelisi ja piilottelisi. Ei voi ihan puhtaat jauhot olla pussissa.

Vierailija
8/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Eikä hän mun. Luotto pelaa, tosin ollaankin jo aikuisia :)

Vierailija
9/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei yhtään kiinnosta, niin on sekin vähän kumma. Kenenkään viestejä en tosiaankaan menisi tarkistamaan, mutta luottamusta kyllä söisi pahasti jos toinen erityisesti puhelintaan varjelisi ja piilottelisi. Ei voi ihan puhtaat jauhot olla pussissa.

Mitä tarkoitat varjelulla ja piilottelulla, onko esimerkiksi salasanan käyttö puhelimessa sitä?

Vierailija
10/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ihan hyvä jos sillä on muitakin kavereita, niin ei ole aina mun kimpussa.

Vierailija
11/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat varjelulla ja piilottelulla, onko esimerkiksi salasanan käyttö puhelimessa sitä?

No ei tietenkään! Kai kaikilla fiksuilla on salasana puhelimessaan ei tosin toivottavasti puolisoa varten vaan esim. sitä varten jos puhelin katoaa. Tai jos on työpuhelin niin on pakkokin.

Vaan se on varjelua ja piilottelua jos vaikka sujauttaa aina puhelimen piiloon kun puoliso tulee lähelle, säikkyy ja käyttäytyy kuin pahanteosta jäänyt pikkulapsi, jos puoliso "yllättää" viestittelyn hetkellä. Pitää puhelinta äänettömällä. Ahdistuu jos puolisolle syntyy näköyhteys puhelimeen. Jne.

Vierailija
12/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerrotaan ainakin hauskoista viesteistä molemmat ihan vapaaehtoisesti. Muuten ei kiinnosta. Mutta ikinä en ottais työpuhelinta kotiin, ettekö te yhtään arvosta vapaa-aikaanne?

Vierailija
13/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään sen asennosta ja ilmeistä kenen kanssa viestittelee. Samoin puhuu erilain eri ihmisille, joten tiedän puhelutkin.

Vierailija
14/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä, kenen kanssa mieheni viestittelee. Se on hänen yksityisyyttään. Sama pätee toiseen suuntaan.

Vierailija
15/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puhelinetu niin on pakko.

Vierailija
16/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole näiden vuosien aikana ollut kertaakaan oloa, että olisin halunnut tietää kenen kanssa mies viestittelee. Viestittelee mitä viestittelee ja minä samoin. Molemmilla on työpuhelimet myös yksityiskäytössä ja luotto pelaa ihan hyvin. Jos jompi kumpi pettäisi, niin se onnistuisi ihan helposti, sillä emme vahdi toisiamme ja omaa aikaa on molemmilla. En ole kyllä kertaakaan edes ajatellut, että mieheni pettäisi minua ja mieskin näyttää luottavan minuun.

Vierailija
17/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millainen Parisuhde on ja millaisia "ystäviä" toisella oikein on.

Olisi tietysti tosi hienoa jos voisi toiseen täysin luottaa, mutta kuinka moni voi?

Nykyään liha on heikompaa kuin ennen., ja naisilla on oikeus omiin tunteisiin jne.

Vierailija
18/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi mies kaveri jonka kanssa jutellaan kaikesta. Jopa seksistä. Mieheni ei edes halua tietää mitä kirjoitellaan. Sitten on myös ihan livessä miespuolinen kaveri jonka kanssa tehdään kaikkiea. Miehen vaimo on mustasukkainen ja emme voi viestiä toisillemme.

Mieheni on paljon pois kotoonta ja emme viesti toisillemme jollei jotain erikoista ole.

Minusta se on luottamusta. Mutta myönnän että moni ei sulattaisi tapojani kaverimiesten kanssa.

Mieheni ei ole somessa eikä viesti juuri koskaan

Luotan häneen täysin.

Vierailija
19/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole näiden vuosien aikana ollut kertaakaan oloa, että olisin halunnut tietää kenen kanssa mies viestittelee. Viestittelee mitä viestittelee ja minä samoin. Molemmilla on työpuhelimet myös yksityiskäytössä ja luotto pelaa ihan hyvin. Jos jompi kumpi pettäisi, niin se onnistuisi ihan helposti, sillä emme vahdi toisiamme ja omaa aikaa on molemmilla. En ole kyllä kertaakaan edes ajatellut, että mieheni pettäisi minua ja mieskin näyttää luottavan minuun.

Näinhän se menee kun homma toimii ja luotto. Jouduin itse ensimmäistä kertaa kokemaan sen, kun onkin vaikea luottaa, kun puoliso ei enää osannutkaan olla puhelimensa kanssa luonnollisesti. Juuri sellaista piilottelua ja varjelua, jota tuolla aiemmin kuvailtiin.

Vierailija
20/37 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta sitten huomasin et yhden naisen kanssa taisi olla instagramissa säpinää. En välittänyt, koska a) luotin mieheen, b) jos ei olisi syytä luottaa, mies ei olisi pitämisen arvoinen.

Nyt se sitten lähti sen toisen naisen matkaan. Kaikki voittivat.