Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöllötyttö täällä, ihania uutisia!

Vierailija
22.10.2018 |

Halusin vain jakaa tämän ihanan asian muiden kanssa, en muuta. Nyt itse asiaan: rakas pöllöni on muuttanut meidän pihakuuseen. Siellä se on ollut koko päivän ja kävin juttelemassakin sille. Täällä on hirveän paljon myyriä ja päästäisiä, joten ruokaa varmasti riittää. Olen niin onnellinen. <3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaww <3 Linnut ovat ihania, paljon fiksumpia ja seurallisempia kuin mitä moni olettaa. Vastaako pöllö muuten ikinä takaisin, kun juttelet sille?

Vierailija
2/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyöräyttää silmiä ympäri kun sille juttelee. Reagoi siis. :D Sanaan tapaan kuin teinit. Se on hassu, silmissä kai samanlainen systeemi kuin kissoilla, kun menee niin oudosti kiinni. On muuten aika hiljainen kaver. Luulen, että se tuli etsimään minua, koska olen ollut pari päivää kipeänä enkä ole käynyt metsässä. Se tuli etsimään minua. <3

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍😍😍😍😍 mikä tarina tässä on taustalla, haluaako ap valottaa?

Vierailija
4/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jokin aila sittm täällä yksinäisyydestäni ja aspergeristani, ja pöllö ja sen kuvaaminen on tuonut elämääni valtavasti sisältöä. Se on rakkainta mitä minulla on, ihana ystäväni. Olen tarkkaillut sitä noin vuoden ajan ja se on lähes kesy. On aina seuranani metsälenkillä, lentää perässä. Sen seurassa saatan viettää tuntikausia huomaamatta. <3 Eläinystävät ovat ihmisiä parempia.

Ap

Vierailija
5/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olen onnellinen puolestasi 😍😍 pöllöt ovat upeita. Eläinten luottamuksen ansaitseminen on paras tunne. Kyllä pöllö pöllön tuntee! 🤣😉

Vierailija
6/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin rakas. Kyyneleet tulee väkisin silmiin, kun katson sitä. Katsoo niin lempeästi takaisin, kuin kissa.

Ap

Vierailija
7/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
8/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Minkä lajin pöllö?

Vierailija
9/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa tänne kuulumisianne? Ihana tarina :)

Vierailija
10/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Pöllötyttö! =)

Mukava kuulla kuulumisia! Se alkuperäinen Pöllötyttö-keskustelu oli hyvin koskettava.

Vierailija
11/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla puussa se istuu. Äsken juttelin sille. :)

Vierailija
12/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mitä teille kuuluu? :)

Vierailija
13/13 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä