Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**LOKAKUISTEN maanantai**

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpä täällä taas oltu ahkeria ;)

Mulla tämä kirjoittelu on vkl jäänyt, kun oli niiiiiiin upea keli. Tai siis kirjoitinhan myöhään lauantaina, mutta.. Eilenkin aloitin tekstin, mutta menin sitten auttamaan tyttöä muurikkaplättitaikinan kanssa ja sinä aikana teksti hävisi bittiavaruuteen. Viikonloppuna tuli tehtyä alapihalle sellainen elävä pajuaita, ja tuli huhkittua koko kevään edestä. Ja viime yö menikin sitten pyöriessä, kun joka paikkaan sattui ja mahakin tuntui olevan kipeänä. Jäi unet niin vähäiselle, että oon koko tämän päivän ollut aivan koomassa :( Ja se kuumuus mikä tuolla makkarissa oli! Oi apua jos tulee hellekesä!! Ei saisi valittaa kun on lämmin, mutta..

Meillä oli tosiaan vanhemmat tytöt koko eilisen täällä, ja se on jotenkin niin herttaista mitä kaikkea kysyttävää niillä voikin olla. Ensin 15v kyseli, kun kärräsin pääpunaisena multaa pajuille, että " saatkos sä rehkiä noin paljon? Eikö se ole vaarallista?" ja vähän ajan päästä kyseli, että " onko toi sun mahas kova?" kun kuulema raskaana olevien mahat aina näyttää niin kovilta :D . Ja sitten piti tiedustella että jokos vauva kuulee ja kaikkea muuta. Tuntuu tosi kivalta että heitäkin tämä vauva niin kovasti kiinnostaa. Ja nyt on alkanut tulla onnitteluja jo sellaisilta " tuntemattomiltakin" eli siis tässä samalla kylällä asuvilta ihmisiltä joita ei kuitenkaan ihan henk.koht tunneta. aika kivalta tuntuu.. Erityisesti siksi, että mulla ei esim omat sisarukset (3kpl) ole yksikään vielä onnitelleet? :( Onhan toi tuossa jo ihan selkeä pömppä (90cm), mieskin on jo osannut näyttää siihen kiinnostusta, kun alussa se oli enemmän kuin laimeeta. Nyt jo löytää käsi kummun ja kyselee esim. aamuisin että onko meistä kumpikaan hereillä (oon tosi tosi aamu-uninen..). Ja ai että se tuntuu kivalta!! Vielä kun osuisi olemaan kotona (ja hereillä) siihen aikaan kun tämä potkija täällä oikeen äitiään muksii. Pääsisi vielä paremmin mukaan.

Tavaroita ei olla edes harkittu vielä, hankkimisesta puhumattakaan. Kesän aikana ajattelin pistää ompelukoneen surraamaan, ja antaa tuolle innokkaalle keskimmäiselle tytöllekin vapaat kädet ommella sisarukselleen mitä haluaa. Minä ostan kyllä aineet jos hän viitsii tehdä. Jotenkin en kyllä ihan vielä edes osaa hankkia mitään. Pienet pelot kai on vielä takaraivossa. Rakenne on viikon ja yhden päivän päästä ja sitten ehkä nähdään onko sieltä se mun odottamani poika tulossa. Siis kumpi vaan on yhtä tervetullut, mutta tosi poika-olo mulla on. Saa nähdä pitääkö paikkaansa.

Mutta nyt olen luvannut itselleni, että painun takaisin kouluhommiin. Opinnäytteen sai palautettua perjantaina, ja nyt pitäis hoitaa loput rästihommat, niin valmistuisi ennen lokakuuta...

Töhnö ja Viljamilja 18+3

Vierailija
22/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo alan epäillä, että onko vauva masussa enään edes hengissä, kun en mielestäni ole tuntenut liikkeitä vielä. Neuvolasta kyllä sanoivat, että ei tarvitse vielä tässä vaiheessa edes tuntea. Esikoiselta tunsin liikkeet vk 19+2 ja nyt on viikkoja kasassa 17+3. Olo on kyllä ihan hyvä, satunnaisesti vielä välillä yököttää, mutta muuten ei ole mitään oireita. Mielestäni masu ei ole kasvanut yhtään, mutta kyllä siskoni sanoi, että se näkyy kyllä ihan selvästi. Mulla on seuraava neuvolakin vasta 2.6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä mullakaan vielä mitään liikkeitä ole tuntunut, en kyllä ole odottanutkaan. Sit parin viikon päästä ehkä...

Mulla on kans kova turvotus päällä ja keskiviikkona pitäis mennä työhaastatteluun ->raskaus ei saisi siellä näkyä! Täytyy miettiä tarkkaan mitä laittaa päälle. Mun olis elintärkeetä saada tuo opettajanvirka nyt, ja vähän mahdollisuuksiakin olis.

Eilen oli sitten mun viimeinen ratsastuslenkki, päätin vaan että nyt se loppuu. Alkoi tuntua vähän siltä että maha hölskyi, eikä tuntunut kivalta. Nyt saa heppa liikuntaa sitten muilta ratsastajilta ja ite ajelen vaan kärryillä.

Mä oon menossa rakenneultraan kesäkuun alussa, eli viikko 20 on silloin. En oo kyllä vielä varannut sitä, mutta silloin on jo kesäloma niin pääsen milloin tahansa, eiköhän sieltä aika löydy.

Minea rv 16+0