Millainen olet, sinä vauva.fi lukija?
Kiinnostaisi tietää millaisia ihmisiä täällä on. Jotenkin itse kuvittelen palstan olevan täynnä 40-vuotiaita mammoja ja keskusteluiden alapeukuttajia. Selvitetään!
Itse olen lukiolainen. Ja vegaani.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
44-vuotias lapseton teini.
Ei tuon ikäinen ole teini.
Olen 30-vuotias eläkeläinen.
Ikägallupien mukaan suurin ikäryhmä palstalla ovat 18-25-vuotiaat.
Millainen? No, olen yksinelävä keski-ikäinen nainen. En kenenkään mamma. Töissä pidetty ihminen. Viimeksi tänään kehuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44-vuotias lapseton teini.
Ei tuon ikäinen ole teini.
Onon, jos on päästään teini, eikä suostu olemaan aikuinen 😃
37-vuotias nainen. Työssäkäyvä, introvertti, omillaan toimeentuleva, tavallinen, pidetty, ystävällinen. Kahden lapsen äiti. Irl pidättyväinen, harkitseva, hajuton, väritön ja mauton, koska kartan riitoja ja konflikteja "oikeassa elämässä". Täällä sanon sanottavani suoraan, mutta perustelen aina enkä loukkaa (ainakaan tahallaan) enkä alapeukuttele.
Naimisissa oleva 44-vuotias kolmen aikuisen lapsen äiti, sairaanhoitaja.
Vajaa kolmekymppinen investointipankkiiri. Luen saadakseni huumoria, ja joskus haluan provosoida sanomalla ääneen totuuden jota ei haluta kuulla.
No mä olen kohta 40-vuotias mamma. Lapseni kyllä on jo aikuinen, 20-vuotias. Koitan aina pitäytyä tällä keskusteluissa asiassa, tuntuu kurjalta lukea niitä keskusteluja joissa aletaan haukkumaan kanssa keskustelijaa. Erilaisia mielipiteitä on kiinnostava lukea.
Työskentelen media-alalla ja siksikin on kiinnostavaa lukea millaisista asioista ihmiset kiinnostuvat. Mutta en ole kuitenkaan täällä kalastelemassa klikkiotsikoita, jos joku sellaista ajatteli. Teen töitä elävän kuvan parissa.
Ja olen sekaani jos se nyt oli olennainen asia tässä keskustelussa.
Olen 45v. aikuinen nainen. Lapset (2) opiskelevat, ovat nuoria aikuisia ja itsenäisen elämän kynnyksellä.
Nelikymppinen, yksinäistaloudessa asuva akateeminen kaupunkilaisnainen. Ei miestä, ei lapsia, ei edes lemmikkejä - ja nämä kaikki ihan omia valintoja. Kasvissyöjä ja vasemmiston äänestäjä. Vapaa-ajalla matkustelen.
Profiloidun siis täydellisesti ja suurella ilolla nykypäivän ikisinkuksi.
Hissukka yrittäjä, päivät pitkät mielistelen asiakkaita kentällä ja puhelimessa ja täällä lauon totuuksia, jota kukaan ei halua kuulla. Tämä on mun ainut kanava kirjoitella ihmisten kanssa. Naimisissa, punaviinistä pitävä FM valas.
Kauhee kulinaristii. Koskaan enn ole nuudeleiita pohjaan palattanuut.
33-vuotias masentunut perheenäiti, joka etsii paikkaansa työmarkkinoilla.
29-vuotias iltalukiolainen.