Mitä olet syönyt päivän aikana?
Aloitanpa.
Aamulla en syönyt mitään, aamupäivällä söin tofukasvispaistosta, tummaa riisiä ja porkkanaraastetta + lasi vettä.
Nyt iltapäivällä sain vihdoin kahvia ja söin palan ruisleipää humuksen ja tomaatin kera.
Illalla varmaan syön rahkan ompun ja kanelin kera.
Kommentit (32)
Olen nestepaastolla ja olen juonut vasta 17 tolkkiä kepua.
En mitään kun on tämä lakko. Käyn ostamassa koulusta halvalla ylijäämäruokaa, mutta nyt olen joutunut olemaan jo 1,5 viikkoa nälkäisenä kun viime viikolla oli syyslomat. :/
Aamulla weetabixia ja maito. Kahvia. Lounaalla paellaa. Välipalaksi kolme paahtoleipää juustolla. Kohta syön perunoita ja siskonmakkarakastiketta sekä porkkanaraastetta. Tuoremehua olen juonut ja vettä. Alkaakin olla nälkä
Vierailija kirjoitti:
Olen nestepaastolla ja olen juonut vasta 17 tolkkiä kepua.
Nestedietillä
Vierailija kirjoitti:
En mitään kun on tämä lakko. Käyn ostamassa koulusta halvalla ylijäämäruokaa, mutta nyt olen joutunut olemaan jo 1,5 viikkoa nälkäisenä kun viime viikolla oli syyslomat. :/
Muualta ei saa ruokaa
Olen ollut solidaarisuuslakossa enkä ole tänään syönyt vielä yhtään mitään.
Aamupala jäi syömättä kun heräsin sen verran myöhään.
Lounaaksi oli lohisalaattia sekä leipää ja välipalaksi mustikka-banaani-tyrnismoothie.
Mansikka-banaani-vadelma-smoothie, latte macchiato ja Lidlin Chicken Jalfrezi, kivennäisvettä. Ylipainoa 15 kg.
Aamulla puuroa (yleensä marjojen kera, mutta tänään kaneli-sokerilla, koska keitin maitoon) ja ruisleivän kasviksilla ja juustolla. Lasi karpalomehua.
Kahvi ja pikkuleipä.
Banaani ja pari kohvehtia.
Nyt syön tomaattista broilerkastiketta ja perunaa sekä hyörytettyä porkkanaa ja kukkakaalta. Lasi maitoa ja näkkäri.
En ole ollut tänään töissä, joten olen syönyt vähemmän kuin yleensä. Päivän lounas ja kahvit jäivät väliin.
mustaa kahvia, lisää kahvia, vettä, rasvakahvi, tomaattinen jauhelihakastike lisäksi tomaattei ja majoneesii. Syön vielä myöhemmin jotain plus teetä ja lisää vettä.
Sokerittomia kuitumuroja kurpitsan- ja pellavansiemenillä. Lisäsin myös psylliumkuitua teelusikallisen. Maitoa vielä joukkoon kostukkeeksi.
Olen aika traditionaalisella etelänlomalla, joten syön hiukan tavallista tuhdimmin. Toisaalta täällä tulee myös liikuttua. Eilen söin seuraavasti ja joka päivä on periaatteessa sama kaava:
Varhain aamulla kaksi annosta pekonia ja munakokkelia, höysteeksi muutama tomaatinpala. Sitten jogurttia, hedelmiä ja hilloa. Lopuksi kaksi kuppia kahvia, vehnäsämpylä, jossa goudajuustoa, salamimakkaraa ja kurkunviipaleita. Pala juustopiirasta ja kaksi palaa hunajakakkua.
Kymmenen aikaan kahvit ja pari pikkuleipää, pieni tilkka likööriä.
Puolen päivän aikaan lounas. Salaattia, juustoista valkosipulileipää, lihavartaita, paistettua perunaa. Puoli litraa ns. ”talon valkoviiniä”. Mineraalivettä. Kahvia, suklaakakkua ja lasillinen paikallista brandya.
Klo 14 aikaan kahvia ja hunaja-suklaapiirasta. Hiukan paikallista ”pontikkaa” ihan vitsin vuoksi.
Klo 16 pari juusto-kinkkusämpylää ja kaksi tölkkiä olutta.
Klo 18.30 päivällinen, jossa alkuruokana tomaatti-vuohenjuustokeitto, pääruokana uunissa haudutettua lampaanpotkaa ja jälkiruokana jäätelöä. Juomaksi puoli litraa paikallista punaviiniä. Kahvia ja lasi mantelilikööriä.
Illalla parvekkeella istuskellessa pari tölkkiä olutta, pähkinöitä, sipsejä, suklaata ja ”yömyssyksi” vielä aika tukeva lasillinen paikallista appelsiinilikööriä.
Aamulla söin kaksi paahtoleipää ja mehua. Muuta en oo vielä ehtiny syödäkään, kun oon nukkunu.
Lomalla tarvitaan paljon energiaa kirjoitti:
Olen aika traditionaalisella etelänlomalla, joten syön hiukan tavallista tuhdimmin. Toisaalta täällä tulee myös liikuttua. Eilen söin seuraavasti ja joka päivä on periaatteessa sama kaava:
Varhain aamulla kaksi annosta pekonia ja munakokkelia, höysteeksi muutama tomaatinpala. Sitten jogurttia, hedelmiä ja hilloa. Lopuksi kaksi kuppia kahvia, vehnäsämpylä, jossa goudajuustoa, salamimakkaraa ja kurkunviipaleita. Pala juustopiirasta ja kaksi palaa hunajakakkua.
Puolen päivän aikaan lounas. Salaattia, juustoista valkosipulileipää, lihavartaita, paistettua perunaa. Puoli litraa ns. ”talon valkoviiniä”. Mineraalivettä. Kahvia, suklaakakkua ja lasillinen paikallista brandya.
Klo 14 aikaan kahvia ja hunaja-suklaapiirasta. Hiukan paikallista ”pontikkaa” ihan vitsin vuoksi.
Klo 18.30 päivällinen, jossa alkuruokana tomaatti-vuohenjuustokeitto, pääruokana uunissa haudutettua lampaanpotkaa ja jälkiruokana jäätelöä. Juomaksi puoli litraa paikallista punaviiniä. Kahvia ja lasi mantelilikööriä.
Illalla parvekkeella istuskellessa pari tölkkiä olutta, pähkinöitä, sipsejä, suklaata ja ”yömyssyksi” vielä aika tukeva lasillinen paikallista appelsiinilikööriä.
Tämä on ihan hyvä ja terveellinen ruokavalio, jos myös liikut kunnolla (ts. teet vaikkapa pitkän kävelylenkin tai käyt uimassa). Mutta jos makailet koko päivän altaalla, voisit jättää esimerkiksi yhden jälkiruuan ja yhden välipalan pois.
Terveysintoilija kirjoitti:
Lomalla tarvitaan paljon energiaa kirjoitti:
Tämä on ihan hyvä ja terveellinen ruokavalio, jos myös liikut kunnolla (ts. teet vaikkapa pitkän kävelylenkin tai käyt uimassa). Mutta jos makailet koko päivän altaalla, voisit jättää esimerkiksi yhden jälkiruuan ja yhden välipalan pois.
Ehkä sitten jos alkoholit, sipsit, leivonnaiset ja muut herkut korvaa kasviksilla. Muuten ei voi kyllä ko. ruokavaliota suositella kuin lomalla.
Aamiainen/Brunssi
Munakas paahdetulla sipulilla ja mustapippurilla. Chiliä, valkosipulia, krutonkeja.
Silakkapihvejä, tomaattia, aurajuustoo.
Aamulla puuroa pellavansiemenillä, lounaaksi kanaa kurkulla ja paprikalla.
Aamul 2 kahvia ja leipä juustol ja kurkul.
Lounaaksi makaronijauhelihahernemaissipaprika-sekoitusta+salaattia.
Ja vielä 1 kahvi.
aamupalan hyppäsin yli
klo 11:30 lounaaksi kinkkusalaatti , jälkkäriksi appelsiini
juonut tähän mennessä 2 l vettä ja mukin kahvia
Klo 14 söin soijarouhebologneesia ja spagettia. Muuta en ole syönyt. Ehkä illalla vielä jotain. Pätkäpaastoan.