Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aloitanpa.

Aamulla en syönyt mitään, aamupäivällä söin tofukasvispaistosta, tummaa riisiä ja porkkanaraastetta + lasi vettä.

Nyt iltapäivällä sain vihdoin kahvia ja söin palan ruisleipää humuksen ja tomaatin kera.

Illalla varmaan syön rahkan ompun ja kanelin kera.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En mitään kun on tämä lakko. Käyn ostamassa koulusta halvalla ylijäämäruokaa, mutta nyt olen joutunut olemaan jo 1,5 viikkoa nälkäisenä kun viime viikolla oli syyslomat.  :/

Vierailija

Aamulla weetabixia ja maito. Kahvia. Lounaalla paellaa. Välipalaksi kolme paahtoleipää juustolla. Kohta syön perunoita ja siskonmakkarakastiketta sekä porkkanaraastetta. Tuoremehua olen juonut ja vettä. Alkaakin olla nälkä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mitään kun on tämä lakko. Käyn ostamassa koulusta halvalla ylijäämäruokaa, mutta nyt olen joutunut olemaan jo 1,5 viikkoa nälkäisenä kun viime viikolla oli syyslomat.  :/

Muualta ei saa ruokaa

Vierailija

Aamupala jäi syömättä kun heräsin sen verran myöhään.

Lounaaksi oli lohisalaattia sekä leipää ja välipalaksi mustikka-banaani-tyrnismoothie.

Vierailija

Aamulla puuroa (yleensä marjojen kera, mutta tänään kaneli-sokerilla, koska keitin maitoon) ja ruisleivän kasviksilla ja juustolla. Lasi karpalomehua.

Kahvi ja pikkuleipä.

Banaani ja pari kohvehtia.

Nyt syön tomaattista broilerkastiketta ja perunaa sekä hyörytettyä porkkanaa ja kukkakaalta. Lasi maitoa ja näkkäri.

En ole ollut tänään töissä, joten olen syönyt vähemmän kuin yleensä. Päivän lounas ja kahvit jäivät väliin.

Vierailija

mustaa kahvia, lisää kahvia, vettä, rasvakahvi, tomaattinen jauhelihakastike lisäksi tomaattei ja majoneesii. Syön vielä myöhemmin jotain plus teetä ja lisää vettä.

Vierailija

Sokerittomia kuitumuroja kurpitsan- ja pellavansiemenillä. Lisäsin myös psylliumkuitua teelusikallisen. Maitoa vielä joukkoon kostukkeeksi.

Lomalla tarvitaan paljon energiaa

Olen aika traditionaalisella etelänlomalla, joten syön hiukan tavallista tuhdimmin. Toisaalta täällä tulee myös liikuttua. Eilen söin seuraavasti ja joka päivä on periaatteessa sama kaava:

Varhain aamulla kaksi annosta pekonia ja munakokkelia, höysteeksi muutama tomaatinpala. Sitten jogurttia, hedelmiä ja hilloa. Lopuksi kaksi kuppia kahvia, vehnäsämpylä, jossa goudajuustoa, salamimakkaraa ja kurkunviipaleita. Pala juustopiirasta ja kaksi palaa hunajakakkua.

Kymmenen aikaan kahvit ja pari pikkuleipää, pieni tilkka likööriä.

Puolen päivän aikaan lounas. Salaattia, juustoista valkosipulileipää, lihavartaita, paistettua perunaa. Puoli litraa ns. ”talon valkoviiniä”. Mineraalivettä. Kahvia, suklaakakkua ja lasillinen paikallista brandya.

Klo 14 aikaan kahvia ja hunaja-suklaapiirasta. Hiukan paikallista ”pontikkaa” ihan vitsin vuoksi.

Klo 16 pari juusto-kinkkusämpylää ja kaksi tölkkiä olutta.

Klo 18.30 päivällinen, jossa alkuruokana tomaatti-vuohenjuustokeitto, pääruokana uunissa haudutettua lampaanpotkaa ja jälkiruokana jäätelöä. Juomaksi puoli litraa paikallista punaviiniä. Kahvia ja lasi mantelilikööriä.

Illalla parvekkeella istuskellessa pari tölkkiä olutta, pähkinöitä, sipsejä, suklaata ja ”yömyssyksi” vielä aika tukeva lasillinen paikallista appelsiinilikööriä.

Terveysintoilija

Lomalla tarvitaan paljon energiaa kirjoitti:
Olen aika traditionaalisella etelänlomalla, joten syön hiukan tavallista tuhdimmin. Toisaalta täällä tulee myös liikuttua. Eilen söin seuraavasti ja joka päivä on periaatteessa sama kaava:

Varhain aamulla kaksi annosta pekonia ja munakokkelia, höysteeksi muutama tomaatinpala. Sitten jogurttia, hedelmiä ja hilloa. Lopuksi kaksi kuppia kahvia, vehnäsämpylä, jossa goudajuustoa, salamimakkaraa ja kurkunviipaleita. Pala juustopiirasta ja kaksi palaa hunajakakkua.

Kymmenen aikaan kahvit ja pari pikkuleipää, pieni tilkka likööriä.

Puolen päivän aikaan lounas. Salaattia, juustoista valkosipulileipää, lihavartaita, paistettua perunaa. Puoli litraa ns. ”talon valkoviiniä”. Mineraalivettä. Kahvia, suklaakakkua ja lasillinen paikallista brandya.

Klo 14 aikaan kahvia ja hunaja-suklaapiirasta. Hiukan paikallista ”pontikkaa” ihan vitsin vuoksi.

Klo 16 pari juusto-kinkkusämpylää ja kaksi tölkkiä olutta.

Klo 18.30 päivällinen, jossa alkuruokana tomaatti-vuohenjuustokeitto, pääruokana uunissa haudutettua lampaanpotkaa ja jälkiruokana jäätelöä. Juomaksi puoli litraa paikallista punaviiniä. Kahvia ja lasi mantelilikööriä.

Illalla parvekkeella istuskellessa pari tölkkiä olutta, pähkinöitä, sipsejä, suklaata ja ”yömyssyksi” vielä aika tukeva lasillinen paikallista appelsiinilikööriä.

Tämä on ihan hyvä ja terveellinen ruokavalio, jos myös liikut kunnolla (ts. teet vaikkapa pitkän kävelylenkin tai käyt uimassa). Mutta jos makailet koko päivän altaalla, voisit jättää esimerkiksi yhden jälkiruuan ja yhden välipalan pois.

Vierailija

Terveysintoilija kirjoitti:
Lomalla tarvitaan paljon energiaa kirjoitti:
Olen aika traditionaalisella etelänlomalla, joten syön hiukan tavallista tuhdimmin. Toisaalta täällä tulee myös liikuttua. Eilen söin seuraavasti ja joka päivä on periaatteessa sama kaava:

Varhain aamulla kaksi annosta pekonia ja munakokkelia, höysteeksi muutama tomaatinpala. Sitten jogurttia, hedelmiä ja hilloa. Lopuksi kaksi kuppia kahvia, vehnäsämpylä, jossa goudajuustoa, salamimakkaraa ja kurkunviipaleita. Pala juustopiirasta ja kaksi palaa hunajakakkua.

Kymmenen aikaan kahvit ja pari pikkuleipää, pieni tilkka likööriä.

Puolen päivän aikaan lounas. Salaattia, juustoista valkosipulileipää, lihavartaita, paistettua perunaa. Puoli litraa ns. ”talon valkoviiniä”. Mineraalivettä. Kahvia, suklaakakkua ja lasillinen paikallista brandya.

Klo 14 aikaan kahvia ja hunaja-suklaapiirasta. Hiukan paikallista ”pontikkaa” ihan vitsin vuoksi.

Klo 16 pari juusto-kinkkusämpylää ja kaksi tölkkiä olutta.

Klo 18.30 päivällinen, jossa alkuruokana tomaatti-vuohenjuustokeitto, pääruokana uunissa haudutettua lampaanpotkaa ja jälkiruokana jäätelöä. Juomaksi puoli litraa paikallista punaviiniä. Kahvia ja lasi mantelilikööriä.

Illalla parvekkeella istuskellessa pari tölkkiä olutta, pähkinöitä, sipsejä, suklaata ja ”yömyssyksi” vielä aika tukeva lasillinen paikallista appelsiinilikööriä.

Tämä on ihan hyvä ja terveellinen ruokavalio, jos myös liikut kunnolla (ts. teet vaikkapa pitkän kävelylenkin tai käyt uimassa). Mutta jos makailet koko päivän altaalla, voisit jättää esimerkiksi yhden jälkiruuan ja yhden välipalan pois.

Ehkä sitten jos alkoholit, sipsit, leivonnaiset ja muut herkut korvaa kasviksilla. Muuten ei voi kyllä ko. ruokavaliota suositella kuin lomalla.

Vierailija

Aamiainen/Brunssi

Munakas paahdetulla sipulilla ja mustapippurilla. Chiliä, valkosipulia, krutonkeja.

Silakkapihvejä, tomaattia, aurajuustoo.

Vierailija

aamupalan hyppäsin yli

klo 11:30 lounaaksi kinkkusalaatti , jälkkäriksi appelsiini

juonut tähän mennessä 2 l vettä ja mukin kahvia

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla