Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi exä on jauhanut eri yhteyksissä eromme jälkeen rakastaneensa minua...?

Vierailija
18.07.2008 |

Siis että kuinka se rakasti minua yhdessäolomme aikana?

Tyyppi on kohdellut mua törkeästi eron jälkeen (heti uusia naisia jne.) mutta silti hokemalla hokenut omalle suvulleen ja ystäville, kuinka aikoinaan mua rakasti.

En ymmärrä, koska mitä väliä sillä enää on? Ero tuli painavista syistä, mun aloitteesta, eikä ex ole takaisin kuitenkaan halunnut - ei koskaan.

Auttakaa ymmärtämään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran itse halusit erota niin minkä helvetin takia exän pitäis olla sulle vielä uskollinen sen jälkeen kun olet sen dumpannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutama hetki ennen eroa äijä vielä mullekin vakuutteli rakkauttaan ja parin viikon päästä asumiseron alkamisesta se oli jo onnellisesti toisen kanssa! En uskollisuutta odottanut, en tietenkään, mutta jotakin suruaikaa. No joo, jättäkää sanomatta että toisilla ei mitään suruaikaa ole, tiedetään. Mutta silti kaikki nuo puheet samaan aikaan.... ap

Vierailija
4/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä, onko nämäkin puheet osa exän harjoittamaan "hulluksitekokampanjaa", koska sen viestit ovat olleet kautta linjan hyvin ristiriitaisia. Tyypillistä narsistin touhua, on täälläkin todettu.

Ex oli siis väkivaltainen, narsistinen ja krooninen pettäjä - janottaisko tuommoinen suola teitä muita, mitä?

ap

Vierailija
5/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt eroon eikä sun enää tartte kuunnella.

Vierailija
6/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kerran tietää exän luonteen ja ero on selvä, mitä sitä ihmettelemään.