Specsavers kokemuksia?
Hei! Onko kellään kokemuksia Specsaversista?
Ostin sieltä hiljattain silmälasit, ja nyt kuukauden käytön jälkeen lasit vieläkin useiden säätöjen jälkeen tuntuvat epämiellyttäviltä ja liian painavilta minulle.
Liikkeessä en ole saanut konsultointia ja apua, kun kehyksiä valitsin.
Kysyin, onko kehyksissä tyytyväisyystakuutta, onko mahdollista vaihtaa, ei kuulema ole.
Onko muillakin ollut näin?
Todella tyly, jos on ostanut kalliit lasit, eikä niihin kehyksiin vain totu...
Kommentit (29)
Eurolla saa euron tavaran ja tuohon hintaan ei sitten sisälly asiakaspalvelua. Erittäin huonot kokemukset - ei ikinä enää. Lohjan Specsavers.
Vierailija kirjoitti:
Eurolla saa euron tavaran ja tuohon hintaan ei sitten sisälly asiakaspalvelua. Erittäin huonot kokemukset - ei ikinä enää. Lohjan Specsavers.
Olen kyllä saanut asiakaspalvelua ja opastusta Specsaversilla. Toki, jos on monitehot ja plussaa ja miinusta jo jonkin verran, niin linssit maksavat, varsinkin kun haluan laajan näkökentän ja ohuet sekä auringossa tummuvat. Mutta silti 750 kaksista laseista on edullinen hinta, varsinkin, kun tykkäsin kehyksistäkin. En ole huomannut naarmuuntumista, ehkä siksi, että minulla on monet lasit. Jos ostat halvimmat linssit ja halvimmat kehykset, niin toki on eroa siihen, jos hieman panostaa. Mutta en halua maksaa tuhatta euroa samoista laseista muualla ja vielä niin, että saan vain yhdet lasit!
Tampereella olemme koko perhe saaneet tosi hyvää palvelua ja hyvät lasit. Eivät ole naarmuuntuneet. Ei mitään valittamista.
Minä olen käynyt jo 7 kertaa paikan päällä ja yrittävät korjata linssejä. Kahdet lasit. Alkuperäinen optikko mittasi väärin kaksi kertaa näön, joten siinä meni jo pieleen. Hiomossa linssit tehty täyttä sutta: lasin eri kohdissa näyttää vahvuus mitä sattuu, sekin meni uusiksi. Koko talven ollut järkyttävä päänsärky kun yritin opetella käyttämään laseja. Ai niin, ja lasien valinnassa ei saanut mitään apua ja takuu ajaksi sanoi 7 kk kun se todellisuudessa oli 2 kk.
No, takuut meni jo. Lasit silti korjauksessa, kun mömmivät ihan kaiken alusta loppuun. En tiedä mikä on lopputulos ja saavatko mitenkään kuntoon. Tällä hetkellä niistä kummastakaan laseista ei voi kumpaakaan käyttää ilman järkyttävää päänsärkyä
Kuluttajaasiamiehelle voi aina soittaa.
Kenen/mitä linssihiomoa Specsavers käyttää? Yhä Puolasta ja Virosta?
Ei toiminut mikään, kaikki meni pieleen piilaritilauksessa. Vaihdoin toiseen liikkeeseen ja nyt homma toimii ammattitaidolla!
No on kokemusta ja huonoja. Kyseessä kuitenkin Kaaren liike. Ei apuja linssien valinnassa, mittaustulokset viikon päästä näkyvissä, lasitarjous aivan epäselvä ja selityksestä ei mitään tolkkua. Seuraavana päivänä, olisiko ollut omistaja, kommentit ja kannanotto antoi todella epämiellyttävän kuvan. Oli helppo hakea muualta ja kaikki tapahtui alta tunnin. Joku pakkomyynti ajatus on oltava tuolla takana mutta tosi tökerö. Btw siinä odotellessa vuoroa, kävi n. 5 asiakasta joista 2 katseli ja lähti samantien, yksi olisi halunnut 29e lasit muttei tullut kauppoja? ja 2 muuta valitti jostain.
Hyviä kokemuksia, sain paljon apua kun kehyksiä valitsin ja muutaman kuukauden tyytyväisyystakuun.
Ainut miinus tulee siitä että linssit tuntuvat naarmuuntuvan paljon helpommin kuin vanhoissa laseissani jotka muualta ostin. Tyytyväisyystakuu on jo päättynyt niin en voi asialle oikein mitään tehdä enää.