Pitäisikö vihreiden matkailla vain kotimaassa ja korkeintaan ihan muutaman kilometrin päässä kotoaan?
Tai vain niin kaukana kuin pyörällä tai kävellen pääsee. Tehdä itse ensin niin kuin muita kehottavat tekemään.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä julkisilla saa matkustaa, varsinkin junalla. Tosin sekin on niin kallista että ei paljon tule matkusteltua. Perheen kanssa käydään kesälomareissulla kerran vuodessa.
Lentokoneessa olen lentänyt kerran elämässäni, enkä tykännyt yhtään, joten en todellakaan lennä enää koskaan jos ei ole ihan pakko.
N44 koko ikänsä vihreä.
Ymmärrät kai että useimmat Vihreät kyllä lentelevät ympäri maailmaa, samalla saarnaten ilmastonmuutoksesta. Se tässä ärsyttää eniten, saarnataan yhtä ja tehdään päinvastoin. Varsinkin Toivolan taksisekoilu raivostuttaa. Hiilijalanjälki on varmasti paljon paljon suurempi kuin tavallisella tallaajalla.
Lopetin kaukomatkailun ja nyt lennän kerran vuodessa suoralla lennolla Eurooppaan lomalle. T. Vihreä, jolla vielä tehtävää.
Miten sinä ap, mistä ajattelit aloittaa?
Olen alkanut lajittelemaan tiukemmin, otin kaikenlaisen muovin kierrätyksen mukaan lajitteluuni. Lopetin muovipussien ostamisen kaupasta, käytän kangaskassia. Harrastan kotimaa matkailua junalla tai bussilla.
Kyllä julkisilla saa matkustaa, varsinkin junalla. Tosin sekin on niin kallista että ei paljon tule matkusteltua. Perheen kanssa käydään kesälomareissulla kerran vuodessa.
Lentokoneessa olen lentänyt kerran elämässäni, enkä tykännyt yhtään, joten en todellakaan lennä enää koskaan jos ei ole ihan pakko.
N44 koko ikänsä vihreä.