te, jotka muistatte unenne tosi hyvin - millaisia muuten olette
Mä herään joka aamu siten, että muistan erittäin selkeästi yöllä näkemäni unet. Jos ne on yhdentekeviä, unohdan ne aamupäivän aikana. Mutta jos ne ovat vahvoja, muistan ne vuosia.
Miten tämä menee? Jos on tällainen unien näkijä ja vielä muistaa ne.. Mä olen muutenkin elämässäni hyvä muistamaan asioita, tarkka ihmisluonteeltani sekä temperamenttinen. Olen aika herkkä monessa asiassa, kuten se että huomaan paljon asioita toisista ihmisistä, rivien välistä.
Kun henkilö sanoo, että ei näe unia, se ei pidä paikkansa. Hän ei vaan muista niitä.
Millaisia ihmisiä löytyy, jotka muistavat unensa jopa tarkkaan? Vähän gallupin tynkää yritän.
Kommentit (4)
Olen herkkä, temperamenttinen, osaan tulkita rivien välistä ja olen asiakaspalvelussa todella taitava juuri tuon ihmistuntemukseni takia. Ja ihan itseäni kehumatta tuon sanon, se on vain todettu työvuosien aikana ja pomoilta saan siitä usein kiitosta.
Mieheni ei ikinä muista uniaan, ja on ihan erilainen kuin minä. Ihmistuntemus sillä on ihan nolla eikä herkkyydestä tietoakaan. Olenkin monesti ihmetellyt miten voi olla mahdollista että joku ei muista uniaan koska itse muistan ne todella yksityiskohtaisesti ja kuten sanoit " tärkeät" unet muistan jopa 20v takaa...mielenkiintoista!
Minäkin musitan uneni hyvin, joskus kyllä ihan liiankin hyvin kun ei meinaa erottaa että oliko se unta vaiko totta=)
Olen myös suhteellisen herkkä, ehkä vähän unelmoija tyyppi joka jaksaa haaveilla ja haaveilla. Olen myös kohtalaisen tempperamenttinen ja suuttuessani aika räiskyväkin. En kestä tietämättömyyttä tai sitä, että näen että jokin painaa mutta toinen ei kerro mikä. Osaan aistia ihmisten mielialoja tai tuntea sen, että nyt ei kaikki ole hyvin. Olen myöskin ystäväpiirin kuuntelija, se joka jaksaa ja osaa kuunnella toisen huolia ja murheita.
Mieheni ei koskaan muista uniaan ei ikinä, ja tämä onkin sitten aivan jörö jukka tyyppiä. Osaa mököttämisen jalon taidon ja mykkäkoulun maailmanmestari
Toisinaan näen myös enneunia. Yleensä vain pahoista tapahtumista. :(
Enneuniksi erotan ne aina siitä, että niissä on aivan erilainen lataus, kuin tavallisissa unissa ja ne jäävät mieleen parhaiten.
Vierailija: