Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on filosofian maisteri. Mitä haluatte kysyä?

Vierailija
21.10.2018 |

Pihalla ei ole riippumattoa. Tätä joku kuitenkin kysyisi a

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyyttinen vai mannermainen?

Tuleeko jatkotutkintoa?

(Nämä kysymykset muuten liittyvät yhteen.)

Vierailija
22/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi vitussa monet täällä kuvittelevat, että ap:n mies on filosofi tai edes humanisti? Ihan yhtä hyvinhän se voi olla vaikka fyysikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän on löytänyt naisen joka on noin pähkinöinä Filosofian maisterin tittelistä?

Oletko itse ihan peruskoulupohjalta vai?

Ps. Ei oo tarkoitus dissata hänen tutkintoaan, itsekin sama titteli takataskussa :)

Vierailija
24/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä reppana on.

Vierailija
25/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän käyttänyt gradussaan kvantitatiivista analyysia?

Vierailija
26/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaajat olettavat, että miehen pääaine on ollut filosofia?

Vierailija
27/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän pätkätöissä tai työttömänä?

Paljonko hän saa palkkaa?

Vierailija
28/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi vitussa monet täällä kuvittelevat, että ap:n mies on filosofi tai edes humanisti? Ihan yhtä hyvinhän se voi olla vaikka fyysikko.

Humanistisen tiedekunnan puolella ne pari tuntemaani filosofiaa opiskelevaa oli, sori nyt jos oli törkeä olettamus. Olen teekkari, yritä ymmärtää.

Vierailija
29/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai matemaatikko, koodari...

Vierailija
30/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humanistisen tiedekunnan puolella ne pari tuntemaani filosofiaa opiskelevaa oli, sori nyt jos oli törkeä olettamus. Olen teekkari, yritä ymmärtää.

Niin, mutta miksi oletat että ap:n ukko olisi opiskellut filosofiaa? Kun noita filosofian maistereita valmistuu kymmenistä eri pääaineista.

Esimerkiksi minä olen opiskellut pääaineena filosofiaa, ja olen yhteiskuntatieteen maisteri (Jyväskylän yliopisto).

Vierailija
31/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai matemaatikko, koodari...

No, mun hamsterikin on koodari, siihen mitään filosofian maisterin tutkintoa tarvita. Voi se olla vaikka siivoojakin, tai rakennusapulainen, mistä tietää.

Vierailija
32/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko miehelläsi kuluu pössyttelyyn kuukaudessa?

Vierailija
33/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pähkinöinä vai manteleina?

Vierailija
34/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta miksi oletat että ap:n ukko olisi opiskellut filosofiaa? Kun noita filosofian maistereita valmistuu kymmenistä eri pääaineista.

Esimerkiksi minä olen opiskellut pääaineena filosofiaa, ja olen yhteiskuntatieteen maisteri (Jyväskylän yliopisto).

No siis tarkoitin sitä tutkintoa, viestintää ne opiskeli ja jotain etnologiaa, mutta filosofian maistereita niistä tuli. Mutta humanisteja siis.

Vierailija
35/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on itseasiassa filosofian tohtori, väitteli pari vuotta sitten. Mitäs siihen sanot?

Toivottavasti sä olet rakennusinsinööri, olisitte hyvä sukupuolirooleja rikkova humanisti-insinööri pariskunta.

Heh, en ole rakennusinsinööri valitettavasti. Olen kirjastonhoitaja.

Vierailija
36/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on samaa sarjaa kuin serkkuni kätteli presidenttiä tai siskoni oli samassa bussissa sen ja sen näyttelijän kanssa.

Elämäänsä merkityksen saaminen toisten teoista on niin last season.

Namedropperit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi