Miten iso tv on liian iso?
Mies haluaisi hankkia 75-tuumaisen telkkarin mutta onko se jo vähän wt?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt näitä jättitelkkareita. Miksi sen ruudun pitää olla niin kamalan iso, mitä se antaa lisää siihen katseluun?
No miksi elokuvia pitää mennä katsomaan elokuvateatteriin?
Itsellä tuntui aluksi kun ostin 50-tuumaisen tv:n, että se on liian iso: päätä piti käännellä. Melko nopeasti siihen tottui.
Nyt minusta tuntuu, että voisin ottaa 60-tuumaisen 4K-television, jos se mahtuisi nykyiseen hyllyyn.
Kaksi kertaa jo kysytty, teillä lienee ne vastaukset? Itse en tiedä.
Tykkäät rautalangasta? Onhan se ihan eri tason visuaalinen elämys.
Ok. Itse olen käynyt viimeksi leffassa muistaakseni v.2002. Ei ole mun juttu noi isot ruudut ja kovat äänet. Tykkään katsella tabletilta omassa sängyssä kaikki ohjelmani ja pieni telkkari löytyy pleikkarilla pelailua varten.
tiedän aina kaiken kirjoitti:
Liian isoa tv ei ole olemassakaan.Kuten monissa muissakin asioissa iso is good.Kannattaa vain ostaa 4k oled tv ja kuvan laatu saa alaleuan pamahtamaan lattiaan.Se on kuin olisi itse siellä paikan päällä :)
Aika kroisos saa olla ton kokoiseen olediin...
Vierailija kirjoitti:
Liian isoa tv ei ole olemassakaan.Kuten monissa muissakin asioissa iso is good.Kannattaa vain ostaa 4k oled tv ja kuvan laatu saa alaleuan pamahtamaan lattiaan.Se on kuin olisi itse siellä paikan päällä :)
Noin 1500€ 55-tuumainen LG.
Riippuu ennen kaikkea katseluetäisyydestä, eli kuinka pitkä matka sohvalta jolla löhöät, on TV-ruutuun. Itselläni on pienehkö olohuone, jossa TV:tä ei voi sijoittaa kovin kauas sohvasta, joten 42-tuumainen riittää minulle mainiosti. Kaikki koot siitä ylöspäin olisivat liian isoja.
Riippuu miten kaukaa katsoo. Kuva alkaa mennä ikävännäköiseksi jos kovin läheltä joutuu katsomaan isoa ruutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 1500€ 55-tuumainen LG.
55 ja 75 ei voi puhua samana päivänäkään.